Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok 2hete vettem egy 2005 ös CR250-t prox dugó van benne 20 üzemórával. A lényeg h hallottam rossz dolgokat a proxról és kicsit para van most h nehogy legyen valami gond vele! és hogy ha veszek legközelebb milyen legyen? Ez a kérdésem hozzátok!
ha írnátok előre is köszi!
üdv
Nem tudja valaki véletlenül, hogy hogyan kell beállítani a Husaberg FE 350nek a vezérlését?
Ezt már én is olvastam. Elvileg akkora a rezonancia amit az öntőt dugók nehezen viselnek. Kovácsolt dugónál nem halottam ilyenről.
Sajnos ez igaz, de ez csak akkor fordulhat elő ha nem tartják be az üó-hoz kötött szervizintervallumokat! Egy jó minőségü kovácsolt wössner dugóval nem nagyon fordulhat ez elő, kurva sokat kibir! Ja, és nem utólsó sorban az olaj!
Szevasztok

Honda CR500-ról érdeklődnék, hogyan bírják a gyűrődést?
Mert hallottam hogy meg szokott benne repedni a dugó hosszába.... igaz ez?

Üdv
Mostmár tényleg pá
Az enyém már sajnos nincs meg, de szívesen elcseréltem volna
huh majdnem
Az enyém 175 ös sport cetka vázban
balkán tank
riga ülés
saját hajlítású kormány fél colos csőböl
ts 150 es blokk
125 ös hengerfej
kisjáva , babetta gyujtás
eszterbélt főtengely
250 es cross cetka karburátor pannónia légszűrő
saját gyártmányu "rezo" ahogy sikerül szabványra
Hm,
a váz krossz Czetka Jawa,
a tank ugye Honda, XL-125
a légszűrű Jawa 350
a teleszkópok, kerekek, fékek MZ-Ts 125
a motor ETZ 150, Babetta gyújtással
Az első sárvédő Aprilia MX, a hátsó műanyag hullámkarton doboz
a gyorsgáz RM125
kb. ennyi

nem mértük, de érzetre olyan 20 lovas, működik, itt hever a sufniban hátul. Azóta vadonat új Mitas gumi van hátul, 8ezer Ft volt...
Nem kell valakinek? Csere is érdekel.
No megyek fexeni aztán legözelebb csak vasárnap este
Mz állítható hátsó lengéscsillapító
De a hátsógumi ismerős ijent használtam én is csak még pengével apróbbra volt vágva a bütyök. Télen a hóban verhetetlen volt. a cross gumis cimborám seholse volt télen.
Az enyémet a szomszéd elnevezte rotyombinak
Nem akarok találgatni mert még tényleg nekem adod
Az enyém ettől még rondább volt
A motorja per1-es mz 250ccm vagy 150ccm etz
A tank talán egyértelmü
A váz nem mz mert annak csak a ts tipusnak volt bölcsőváza és az nem volt két ágú úgyhogy nem tom talán jawa
A többire lövésem sincs
lehet hogy nincs is benne 4 tipus
Most had ne mutassam meg életem első terepmotorját...


Íme, ha legalább 4 típust felismersz, amikből van, neked adom.
Amit még anno építettem motort magamnak az is bűn ronda volt, de ha gyorsan akartam indulni vele hiába feküdtem rá a tankra.
Ami jó az jó nincs apelláta, mindegy mennyi idős.
ez abszolút így van!
Ha meg túl szép meg drága a motor akkor az embert a frász kerülgeti attól, hogy nehogy pereceljen, mert hogy fog kinézni.
érdekes dolog ez a kor...a videón a srác haverom, MAMI-vizsgás motorszerelő, ezt az öreg motort alátétekre szétkapta, és újjáépítette. A blokkja max. 2. rúgásra indul hidegen is, lehet, hogy 86-os, de ha kitör a vész, inkább azzal menekülnék, mint egy sufnituningos, barkácsolt, fiatalabb 250-essel
Azért gondoltam a fordított telós vásárlására, mert az csak fiatalabb egy kicsit, és az alapján is be lehet lőni, hogy mennyi idős a paripa. Mem ragaszkodok én mereven ahoz.
Már néztem régebben is
A lóerő az lóerő, és ha a paci megkapja a zabot...... lehet pislogni
Biztos hogy van jelentősége, de főleg a versenyzőknek számít sokat. Azt meg ugyebár mindenki tudja hogy nem vagyok versenyző. És nem is versenyre kell nekem a motor.
gyakori jelenség állítólag...haverom a 250-est vágta majdnem hanyatt, fent is van asszem itt videón.