Elmondom én hogyan csinálom itthon szerszám hiánya miatt. Leveszed a láncot sebességbe rakod a mocit és feltekerteted a lánckerékre, úgy hogy nekifeszüljön a lengőkórnak a lánc, rakjál azért oda valami gumiszalagot hogy ne karistolj ősze semmit és utána csőkulccsal, vagy krovával kezd el letekerni a kuplungnál a csavart, de inkább csak kocogtasd mint hogy izomból tekerd. Ha van használt láncod esetleg lánckereked akkor azt használd.
Én így szedtem le és semmi nem sérült meg. Máshogy nem igazán lehet leszedni.
Van egy ojan lehetöség is, hogy használod a fékes sebességes megoldást és a dugokulcsot hosszabbító szárral rakod össze. Ahol a hosszabbítószár és a kereszt szár találkozik ott alátámasztod és kalapáccsal elkezded ovatosan ütni ott ahol ellőtte a kezeddel próbáltad tekerni. És szépen egyre nagyobbakat ütsz míg meg nem lazul.
De én inkább a spec szerszám gyártását javaslom
Van lehetőséged furni faragni heggeszteni?
Mindenféleképen azt tanácsolnám hogy csinálj hozzá valami spec szerszámot. Nem éri meg gányolni mert utána csak nagyobb bajt csinálsz magadnak. Megéri gondolkodni
Ha légkulcsal huzták meg és nem nyomatékkulcsal akkor el kell törni a kezét a szerelőnek.
Persze le lehet kézzel is csak valahogy rögzíteni kéne a kosarat, de ezt te is tudod
Hi Dév. Már jók a szelepek! Kicseréltettem nyáron őket, tökéletesen zárnak, most van benne egy nagy kompis wiseco dugó így a nyomatéka még durvább.
most vízpumpa csapágyas és azt akarom kicserélni de ahhoz le kell szedni a kosarat, mert kicsit engedi a vízpumpánál a vizet és valszeg ezért (rázkódik és nem zár rendesen a szimering sztem). semmi más spéci szerszámom nincs, se légkulcs se ilyen szíjas dolog. Ha 5ösbe rakom akkor még könnyebben átfordul a kosár és akkor még inkább nemtom kicsavarni nem?
Én így szedtem le és semmi nem sérült meg. Máshogy nem igazán lehet leszedni.
De hét megéri egyáltalán motort venni?
De én inkább a spec szerszám gyártását javaslom
Mindenféleképen azt tanácsolnám hogy csinálj hozzá valami spec szerszámot. Nem éri meg gányolni mert utána csak nagyobb bajt csinálsz magadnak. Megéri gondolkodni
Persze le lehet kézzel is csak valahogy rögzíteni kéne a kosarat, de ezt te is tudod
most vízpumpa csapágyas és azt akarom kicserélni de ahhoz le kell szedni a kosarat, mert kicsit engedi a vízpumpánál a vizet és valszeg ezért (rázkódik és nem zár rendesen a szimering sztem). semmi más spéci szerszámom nincs, se légkulcs se ilyen szíjas dolog. Ha 5ösbe rakom akkor még könnyebben átfordul a kosár és akkor még inkább nemtom kicsavarni nem?
most nézem hogy te vagy az
Mi a helyzet felétek?
Szelepbajok megvannak még?
Honda CR125-ös nem érdekli cserében? Kép az adatlapon.