Ezer köszönet birkabőr (juhéjj)
Nekem is van egy kollegám Francia országban Ő motormámiás ráadásul a 2T- re rá van kattanva de nem gyengém.
Szóval Ő meg nézi arra felé. Hátha lesz valami
Lehet kapni epres aromájú olajat 2T-hez, Bugyin szokott kint lenni egy srác KTM 80 vagy 85-össel, elhúz ezerrel, és mikor eltűnt a mandínerben, rádtelepszik az a fincsi szag, marha érdekes!
Az egyszer csakra én fél évet vártam és még csak 1 blokkom van. Ha e-bayen sikerül valakit meggyőznőd akkor gyorsan is lehet venni cr500at. Amerikából vagy Angliából, esetleg Kanadából de nem szívesen adják el országon kívülre. Vagy hozatsz be olaszból.
Szeva, ma szóltam olaszba járó ismerősöknek, hogy ha mennek ki megint, nézzenek kicsit jobban szét CR500 ügyben. Bár még mindig azt mondom, hogy a CR250 is bőven jó lenne neked
érezni szerintem nem lehet, legalábbis annyira nem vagyok profi, hogy én észrevegyem. Elvileg a fordított azért jobb, mert a vastagabb szár van befogva, tehát merevebb. A vicces benne (egy pont a Suzuki RM-ekenek 97-ig), hogy az érzékenyebb csúszószár van közelebb a talajhoz, porhoz, kövekhez
Haha.Látom tetszik a kép!Ronis volt a webmester és photoshop kezelő vizualizátor. .Nos,az az igazság,hogy gyakoroltam egy darabig.Ez olyan csajozós kanyarodás.
A lesarkalt anya a vízpumpán van gondolom. Fogsz egy kézi marót és a 10es-ből csinálsz 9,5őst vagy 9est és utána kovával letekered. Vagy ha nem a vízpumpalapát van lesarkazva, akkor hegessz rá valamit és csavard le, persze ha csak egy sima csavarról vagy anyáról van szó és nem egy speckó alkatrészről.
Nekem is van egy kollegám Francia országban Ő motormámiás ráadásul a 2T- re rá van kattanva de nem gyengém.
Szóval Ő meg nézi arra felé. Hátha lesz valami
Vesszen a királyi Posta, végül csak átment. Jól van, helyes...
megjött a csomag thx
a cash elutalva
öröm volt üzletet kötni