Alappból azt fogom csinálni hogy 2 db 500 ast összeépítek hogy kéthengeres legyen. Így csak csak erősebb lesz egy kicsit meg nem lesz olyan lusta a gázadásra
Megfogadom a tuning tanácsaidat is.
Szasztok!
Áááá,ne hallgassatok Ronisra! .Végy egy 5cázas kéttét alapnak,Tégy rájja egy 600-as hengert+valami fasza vhm,vagy bud racinogos cserélhető égésteres hengerfejet.Emelt kompresszijjóú dugattyút.Normális kipufogót,hogy alaprol is jól húzzon.Előre 13,hátra 52-es lánkereket.Állítható gyújtást,hogy 8-10ezer közötti teljesítménylukat ki lehessen küszöbölni. Na és még egy gázkart amivel max nyolcadnyi fordulatot kelljen csak csavarni a teljes gázadás végett.Ajánlott a V-Force membrán,ami nem azonos a szájpresszhill ,,inszéjnindömembréjn" címú nyúzikellel.Karburáld hozzá a motorot és egész jól lehet vele utána haladni.Hahahahaha.....Előtte kérdezze meg kezelőorvosát,vagy gyógyszerészét,vagy a kezelőorvosának a gyógyszerészét és családját,vagy pszihiáterét ha akar beszélni róla.Ide írhattok nekem.:elgurultagyógyszerem@frímélponthú
nekem volt 500-as 2t kb másfél évig használtam egy 95-ös kx 500 as volt, 99-ben.
meg lehet szokni az 500-ast,bár egy kicsit gonosz, de szerintem nem tul jo választás endurora, legnagyobb hátránya hogy tul erős, és ez sok plussz energiát elvesz az embertöl, mert kűzdessz a géppel, fölöslegesen rángatja a karodat, stb, a másik nagy hátránya hogy igencsak nem egyszerű berugni.
de például crosspályán is jobb idöket tudtam menni a 250-el, hidd el nem véletlenűl halt ki ez a kategoria,
szerintem vegyél egy jo állapotu 250-es 2t, bár 3 kilo arra is elég karcsu lessz,,,
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy cr 125 99-es első és hátsó teló gyári beállítása hány klik, ill. mekkora súlyra van a gyári beállítva? Mennyi és milyen olaj kell bele / elsőre gondoltam/.
Egyszerüen nem értem, rengetegen odavannak a 4T-ért, hogy az milyen erős és milyen nyomatékos, nem vitatom.
Csak miért horkan fel majdnem mindenki az 500-as 2T-n nem értem
Hát leginkáb endurozni szeretnék. Nem akarok versenyezni. Miért 500-as? Az én gondolkodásom szerint nehezebb széthajtani mert nem kell forgatni annyira. Alacsony fordulaton is van nyomaték, és nem akarok évente kitudja mennyit a felujításra költeni. Tisztában vagyok avval hogy 300 ért nem fogok pöpec gépet venni. De ezért keresek olyat ami nincs felújítva.
sehogy, csak gányolva, ha esetleg van profi autoszerelö ismerösöd aki áldoz jo szerszámra akkor neki lehet hogy van hozzá specko crova feje ami kimondottan az ilyen lenyalt fejű csavarokhoz valo, ez egy rászorulos cucc, ritka de létezik,,,
minek neked cr 500? :) én mentem még anno egy 96ossal hát nem tudtam lent tartani az elejét... annyira erős h endurozni is nehéz vele.
fordított teló fejlettebb mint a sima, jobban vasal kényelmesebb, pontosabb...stb
Cr 500 a kiszemelt bringa. 90-96 közöttit mivel azon már az újabb típusú elsö telo van. max 300 ezer és ne legyen felújítva. nem baj ha nem szép, de ne legyen tákolt. Hát csak enyi a kívánságom
ja ja. Én kifejezetten olyan motort keresek ami nincs felújítva. Egyszer néztem meg egy "nagyon jó" állapotú motort a gazdája szerint. Meghallottam a hangját annyi elég is volt. A srác nem tudta mi bajom van. Hát a bajom az volt hogy nem cukrásznak tanulta, és ráadásul szeretem is azt amit csinálok.
és erre is mind oly sok mindenre igaz a mondás, : általában az olcso a drága,,,
sokkal fontosabb az állapot, mert valami érdekes ok folytán magyarországon mindenki komplett felujjitás után akarja eladni a crossmotorját,,
Köszi
Csak azért izgat a dolog ennyire mert vásárlás előtt vagyok. Dilemmáztam eddig egy kicsit, de alapból is az ujabb tipust akartam, csak hát a régebbi az olcsóbb
Alappból azt fogom csinálni hogy 2 db 500 ast összeépítek hogy kéthengeres legyen. Így csak csak erősebb lesz egy kicsit meg nem lesz olyan lusta a gázadásra
Megfogadom a tuning tanácsaidat is.
Áááá,ne hallgassatok Ronisra! .Végy egy 5cázas kéttét alapnak,Tégy rájja egy 600-as hengert+valami fasza vhm,vagy bud racinogos cserélhető égésteres hengerfejet.Emelt kompresszijjóú dugattyút.Normális kipufogót,hogy alaprol is jól húzzon.Előre 13,hátra 52-es lánkereket.Állítható gyújtást,hogy 8-10ezer közötti teljesítménylukat ki lehessen küszöbölni. Na és még egy gázkart amivel max nyolcadnyi fordulatot kelljen csak csavarni a teljes gázadás végett.Ajánlott a V-Force membrán,ami nem azonos a szájpresszhill ,,inszéjnindömembréjn" címú nyúzikellel.Karburáld hozzá a motorot és egész jól lehet vele utána haladni.Hahahahaha.....Előtte kérdezze meg kezelőorvosát,vagy gyógyszerészét,vagy a kezelőorvosának a gyógyszerészét és családját,vagy pszihiáterét ha akar beszélni róla.Ide írhattok nekem.:elgurultagyógyszerem@frímélponthú
meg lehet szokni az 500-ast,bár egy kicsit gonosz, de szerintem nem tul jo választás endurora, legnagyobb hátránya hogy tul erős, és ez sok plussz energiát elvesz az embertöl, mert kűzdessz a géppel, fölöslegesen rángatja a karodat, stb, a másik nagy hátránya hogy igencsak nem egyszerű berugni.
de például crosspályán is jobb idöket tudtam menni a 250-el, hidd el nem véletlenűl halt ki ez a kategoria,
szerintem vegyél egy jo állapotu 250-es 2t, bár 3 kilo arra is elég karcsu lessz,,,
Csak miért horkan fel majdnem mindenki az 500-as 2T-n nem értem
és minek neked 500-as 2t,,,,?
fordított teló fejlettebb mint a sima, jobban vasal kényelmesebb, pontosabb...stb
sokkal fontosabb az állapot, mert valami érdekes ok folytán magyarországon mindenki komplett felujjitás után akarja eladni a crossmotorját,,
Csak azért izgat a dolog ennyire mert vásárlás előtt vagyok. Dilemmáztam eddig egy kicsit, de alapból is az ujabb tipust akartam, csak hát a régebbi az olcsóbb
egy fmf sst rezó és egy fmf powercoreII dob megér egybe 36.000 ot igaz?egyszer volt használva karcmentes meg ilyenek.