Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze hogy észre lehet venni a kűlömbséget, hiszen terepen a futomű hozza a legtöbbet a konyhára, azért rakéta tempoban fejlesztik öket évröl évre.
ahhoz hogy szponzort találj magadnak ahhoz annyi az esélyed mintha lottoznál és megnyernéd az ötöst,,,
Ezt sejtettem , De pl, mivel vastagabb anyagból van nem lett nehezebb az eleje? Kanyarokban ugraton észre lehet venni a különbséget?
Pl masszívabb mert vastagabb csőből készült, jobban lehet állítani, finomhangolni...
Menettulajdonságban mi a különbség a fordított teló és a hagyományos között
elvileg be kell szerelni, irány a pálya, és utána keményíteni/lágyítani, ha kell, gondolom...
4086 hozzászólásomra van valakinek ötlete?
Hát nem tudom!Így belegondolva rengeteg..sőt még az is benne van ,hogy a versenyen össze is töröd,vagy mivan akkor ha eltöröd a kezed és nem tudsz versenyezni,tán elveszik a motort?
thx már nézem is
nem kell semmi plussz. ahogy szétszedtétek ugyanúgy kell összerakni és ennyi. youtubeon van 1 remek kis videó ami pár részbőő áll és a csávó fullra szétszedi és összerakja a telót amit 1 rendes olaj+szimeringcserénél kell csinálni
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www
.youtube.com/watch?v...

lehet válogatni amelyik faszi szimpatikusabb
hy

emberek kéne egy kis segítség. most cseréltem olajat az első tellóban és hogy lehet a tellót beállítani vagy kell -e egyáltalán valami plussz műveletet végrehajtani rajta a berakáson kívül.
korrekt leírás.
nevezés 6-10ezer között van + benzin+kaja, ha van éves licenced akkor az 1x 11ezer + amit elkér a egyesület, ha nincs, napi licenccel jársz az még +5ezer versenyenként, és ez még csak a verseny.
ott van az edzés ami benzin+félévente kb gumi előre hátra, láncszett, és üzemórák betartása,olajcsere, szervíz...
Sziasztok!

...sejted, mi pénz végigversenyezni egy szezont? A motor csak egy dolog.
Csáó mindenkinek!Nem tud valaki egy tutkó tippet,hogy hogyan tudnék hozzá jutni olcsón ,supermoto-hoz,vagy cross-hoz,szponzorra gondoltam..mint pl a Husaberg-nek volt olyan akcíója ha végig versenyzel egy szezont tiéd a moci ,390e ért volt ez!Hogy most van-e, ez érdekelne!köszi!
Nos, sikerült leszednem a kosarak megakasztottam a láncot hosszabbítót raktam a krova végére és egyszer csak megindult. viszont arra jöttem rá h feleslegesen szedtem le a kosarat legalább ezt is tudom, viszont a kiegyenlítő tengely kicsit kotyog szal ott a baj az csörgött kicsit. Ahhoz már tényleg célszerszám kell mert érdekes anya van rajta, szal majd elviszem szerelőhöz. a másik gondom h le van sarkazva a vízpumpa, ami olyan h az anya egybe van öntve az impellerrel. ilyenkor mi a teendő?
Na van itt ez a hátsoféktaposás,nemtudom gondoltatok arra ha egyesben van a sebeségválto ott olyan rövid az áttétel,hogy akárhogyan nyomva van a fék ,elforog a kerék.ezért kell a legmagasabb sebességi fokozatba rakni, a hosszu áttétel miatt.ugy gondolom igazam van
Bocs hogy nem ide tartozó moorról írok de srgős lenne!
Nemtudná nekem megmondani valaki hogy a régi léghűtéses HONDA MTX 80 as motornak mekkora a lökete és a furata?előre is köszi
hy

emberek kéne egy kis segítség. most cseréltem olajat az első tellóban és hogy lehet a tellót beállítani vagy kell -e egyáltalán valami plussz műveletet végrehajtani rajta a berakáson kívül.
Én úgy vettem le,hogy a lánckeréken vannak lyukak azon keresztül átdugtam egy köracélt vagy csövet .Olyat ami bölény és nem hajlik el beteszed 1-be, taposod ahátsó féket a krovára pedig teszel hosszabbítót/csövet/.Ahogy a lengővillán átdugod a köracélt,csövet tegyél alá rongyot,hogy ne karcold össze.Azért valakinek szóljál,hogy fogja meg a motort el ne dőljön.
hyy felvettelek
A melegítés jó ötlet főleg ha be van kenve menetrögzítővel. És lehetőleg 6 lap fejű szerszámot használj nehogy lesarkazd az anyát.

Nekem a fékes megoldással nem jött le simán összehúzta a telókat és amikor már kopón voltak akkor megforgott a kerék.
Próbáld meg inkább melegíteni amíg a maradék olaj nem kezd rajta füstölni ! Utánna próbáld a kulcsos, husszabbítós, fékes megoldást! Biztosan beválik!
Nem tom ki írta a fogaskerék megakasztás de úgy nem lehet letekerni, mert a főtengelyél lehet csak megfogni, de az a kosár külső felén van így a kuplung elforogna. A sebváltó felől lehetne csak megakasztani, de ahhoz meg akkor szét kellene húzni, szóval vagy a kihajtásnál fogod le vagy célszerszám.