16 éves voltam, mikor egy haverom odaadta a tápióbicskei pályán a 91-es CR125-ösét. Előtte csak Simson Staron és ETZ150-esen ültem. Körbelobogtam a pályán, aki látta, lemondott rólam, többet volt csukva a szemem, mint nyitva...életem egyik legrosszabb élménye volt, el is határoztam, hogy többet nem ülök fel ilyen krosszizére.
És tavaly decemberben mindössze annyi történt, hogy ráültem egy RM250-re...azon picit féltem, de óvatosan mentem vele...aztán a 125-ös RM-mel bóklásztam kicsit...aztán még 1-2 motor, ami nem az enyém volt, alámkerült...
És így kezdődött
Szívesen kölcsönadom a motorjaim pár körre annak, aki normális.
Kazincbarcika környékén lakok. Sajnos messze van Bugyitól. Ezért mondtam valamelyik nap hogy csak jövő nyáron lessz rá esély hogy motorral együtt arra járjak.
Köszönöm a leheteőséget, most hétvégén megyek Solymárra egy barátomnak segítek melózni meg akar ö is venni egy vasat egy xl 500 at. Azt akarjuk meglesni és ha jó akkor meg is akarja venni.
És kitudja mire lessz még idönk?
Sziasztok! Itt úgylátom hozzáértő emberkék vannak! Én is motorvásárlás előtt állok, ki is néztem magamnak eggyet mi a véleményetek róla? Igaz nem HONDA de nekem nagyon megtetszett!
Merre laksz? Ha kijössz, akár pályán, pálya mellett is kipróbálhatod a repertoárunk, 90-es és 95-ös 125, meg egy 86-os 250-es. Ha ott lesz még pár jóbarát, másokhoz is lehet szerencséd. (KX250, RMZ450, ilyesmik)
Vasárnap pl. én tuti megyek pályára, Bugyi, Nyársapát vagy Nyáregyháza.
Tápióbicskén egy öreg fószer, aki régen versenyzett, mondta nekem: Összehasonlítani a 125-öst a 250-essel krosszban olyan, mint a vizibiciklit a konflissal...nem egy kategória
...akkor nem értettem, mire mondja ezt, de tényleg egész más vezetni pályán a kettőt.
Szia!
Száradjon le a lábuk, sejtettem, hogy ez lesz, úgyhogy ma feladtam egy másikat is. Valamelyik csak megjön, aztán legfeljebb kettő sis lesz neked, és kész
Nekem 3-5 munkanapot mondtak. Vesszen a posta
nem gyenge a 42 ló egyáltalán. Csak forgatni kell. Az erdőban meg soxor kell alacsony fordulaton is nyomaték. Egyáltalán nem nézen le a 125-ös motorokat. Amiket a takaritással kapcsolatan leírtál az szerintem is alap követelmény, Sokan felteszik a sportlégszüröt azt azt hiszik, hogy ennyi, és ráér a nyár végén kitakarítan. utána meg csak pislognak
A kedvemért ülj fel egy akármilyen évjáratú, jó állapotú 250-esre, és csűrd oda neki 1-2-3-4-5-ben, mielőtt veszel egy 500-ast.
Nagyon kedves barátomnak és krossztársamnak 1986-os CR250-ese van, félgázakon megy a pályán, utcán egy Rotaxos Aprilia Pegaso 650-nel megy, de azon elalszik az unalomtól, akárhogy csutkázza, azt mondta. Mondjuk el is hiszem, az én CBF-em se indul akkorát, mint a 125-ös CR. (bár annak 220 a vége, a Cr-nek meg kb. 70-80)
Hellosztok
már napok óta olvasgatom itt a cr 500-as témát
hát sztem 500 as endurozni sem a legjobb mivel ha pl lefulladsz 1 domb felénél azt berugni azért nem egyszerű...
a másik h szétthajtani? mint ahogy keme mondta a benzinre és a levegőszűrőre ha odafigyelsz akkor nem lehet gondd se a 25-el se 250-el,persze az sem mellékes h mien cuccok vannak bele rakva...
sokakkal beszéltem cr 500 ról de azt mondták h több hátránya van mint előnye...
Ha krosszos hajlamaid vannak, akkor a "gyenge" 42 lovas, technikás 125-öst ajánlom. Az, hogy gyakran kell felújítani, nem tudom alátámasztani, ahogy én használom, minden oké.
A motorban (új dugóval, csapágyakkal, tűgörgővel, mindennel) kb. 50 üzemóra lehet, és hibátlanul megy, első rúgásra indul, és elég szépen emelgeti az elejét
Mindössze oda kell figyelni az olajra, meg a levegőszűrőre.
És tavaly decemberben mindössze annyi történt, hogy ráültem egy RM250-re...azon picit féltem, de óvatosan mentem vele...aztán a 125-ös RM-mel bóklásztam kicsit...aztán még 1-2 motor, ami nem az enyém volt, alámkerült...
És így kezdődött
Szívesen kölcsönadom a motorjaim pár körre annak, aki normális.
Előbb utóbb csak összefutunk
Köszönöm a leheteőséget, most hétvégén megyek Solymárra egy barátomnak segítek melózni meg akar ö is venni egy vasat egy xl 500 at. Azt akarjuk meglesni és ha jó akkor meg is akarja venni.
És kitudja mire lessz még idönk?
Vasárnap pl. én tuti megyek pályára, Bugyi, Nyársapát vagy Nyáregyháza.
...akkor nem értettem, mire mondja ezt, de tényleg egész más vezetni pályán a kettőt.
Száradjon le a lábuk, sejtettem, hogy ez lesz, úgyhogy ma feladtam egy másikat is. Valamelyik csak megjön, aztán legfeljebb kettő sis lesz neked, és kész
Nekem 3-5 munkanapot mondtak. Vesszen a posta
el tudnád holnap küldeni megint a cd-t mert bukó a dolog a postán kérdeztem is a csávót de nem talált nekem semmit sajna. elküldöm a címet a mail-edre
thx
Nagyon kedves barátomnak és krossztársamnak 1986-os CR250-ese van, félgázakon megy a pályán, utcán egy Rotaxos Aprilia Pegaso 650-nel megy, de azon elalszik az unalomtól, akárhogy csutkázza, azt mondta. Mondjuk el is hiszem, az én CBF-em se indul akkorát, mint a 125-ös CR. (bár annak 220 a vége, a Cr-nek meg kb. 70-80)
már napok óta olvasgatom itt a cr 500-as témát
hát sztem 500 as endurozni sem a legjobb mivel ha pl lefulladsz 1 domb felénél azt berugni azért nem egyszerű...
a másik h szétthajtani? mint ahogy keme mondta a benzinre és a levegőszűrőre ha odafigyelsz akkor nem lehet gondd se a 25-el se 250-el,persze az sem mellékes h mien cuccok vannak bele rakva...
sokakkal beszéltem cr 500 ról de azt mondták h több hátránya van mint előnye...
A motorban (új dugóval, csapágyakkal, tűgörgővel, mindennel) kb. 50 üzemóra lehet, és hibátlanul megy, első rúgásra indul, és elég szépen emelgeti az elejét
Mindössze oda kell figyelni az olajra, meg a levegőszűrőre.