Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja ja, Csak ha felmerül a kérdés, hogy hogyan akkor bizti nincs célszerszém.

Vagy csinálni kell házilag valamit ami nem károsít semmit, mert biztos kell szerelni máskor is
jaja ez is megoldás,de még véletlenül sem akartam írni,nehogy valaki tényleg megcsinálja
Vagy a legbrutálabb megoldás csavarhúzo ,vagy inkább valami puha fém a fogaskerekek közé. De ehhez szerencse kell, és ez nagyon sufnyis megoldás, nem ajánlom
ja hát vagy légkulcs vagy a kuplungkosárhoz való célszerszámmal
Remélem ha van rajta valamijen csavar biztosítás azt leszedted
vagy olyan láncos bilinccsel mint amit az auto olajszürö levételénél használnak
légkulcs
Szevasztok. Honda CRF 450 kuplungkosarát hogyan tudom leszedni? mert eddig úgy próbáltam h 1esbe be ráültettem 1 embert aki az első és hátsófékkel próbálta egy helyben tartani a mocit de így is megfordult a hátsó kerék miközben próbáltam kicsavarni a kosár csavarját. Ha van okosabb megoldásotok azt szívesen várom.
ha ennyir bejönnek:
cr
A hirdetés szövegében azt írja hogy a blokkalkatrészek kellenek neki, de ha csak a henger kell akkor azt kapsz 20-30k ért dugót 20kért karbit 15kért kb. Meg még reménykedj hogy jó a kuplung mert az kb 15k van benne 1-2 spéci méretű csapágy aminek 5k darabja. A telóból ha esetleg folyik az olaj akkor 3k a szimering meg 5k a porvédő. Ha hátsó teló sem ok azt 15 alatt nem úszod meg. Ha a himba megvan kopva akkor az is kb 10k javítani.
Lánc nem tom van-e meg milyenek a fogaskerekek de ha azt is kell cserélni akkor az is lesz 20k. esetleg gyújtás (lehet lukas a hűtő radiátor is, de sorolhatnám reggelig, hogy mivel szívathatód még meg magad)Egy ilyen idős mocit kapsz 160ért igaz az is kopott lesz de legalább menni fog egy jó darabig, és kitudod próbálni.
No igen,ezzel én is gondba vagyok
A blokk is zsákba macska, ha nem tudod kipróbálni a váltót kuplungot
Mint írtam,a blokk megvan ,csak a henger,hengerfej hiányzik,meg azokat amiket még leírt.
És milyen blokkot raksz bele ha nincs pénzed? Na mindegy nem akarlak lebeszélni semmiről én is szeretek építgetni, de gondold át hogy megéri-e és hogy menyi lesz kb. a vége mire végzel. Ha nincs blokja legalábbis azt írja, hogy az kell neki meg a karbi is, meg egy féknyereg is. Hát ha gyorsanból meg akarnád venni ezeket, nem kivárni egy alkalmi vételt akkor az még legalább 100E be még benne lenne.

Megnéztem a képet még egyszer lehet hogy csak 85ős, a kipuja nem olyan mint az enyémnek(a tompító része).
Igen,de elvileg cserélnénk egy ETZ-re(125).Mert kp-m az most 0 Szal akkor így sem érné meg?
65őt egy guruló vázért nem adnák. Inkább vedd meg az én mocimat. Az is 86os nem rég lett felújítva. Ha visszaolvasol akkor tudod miket szereltem rajta. Hidegen is 1-2 rúgás és megy. Néhány apróbb esztétikai hibát leszámítva tökéletes.
Lehet hogy besült és a azért hiámyzik, vagy már a srác elkezdte bontásra eladni és megunta. Érdemes megnézni, hogy egy nyomon jár e a két kerék, ha csak a váz érdekel, ja és a telókat h nincs e megütve
Hello

1987 töl a hátsó fék tárcsás
1990 töl az elsö telo fordított

Kizárt hogy 86 nál fiatalabbi
Üdv!
Szerintetek ez megéri ezt a motort újraépíteni,vagy már csak alkatrésznek jó?
A blokk megvan ahogy képen látható,de nem értem,nálla lehet a blokk a henger hengerfej .
oksa ha tudsz adni cimet felveszlek este
Vasárnap talán megveszi, és a világítást, féklámpát muszáj kipróbálni terepen
A cimbimnek nincsenek crossos hajlamai asszem. Xr 600 al szemezett sokáig, de azt sokalja, mivel építkezik.
Mivel mi Sajóvelezden lakunk igy barca-horvát-uppony-bótai rész többnyire! Msn-en dumálhatnánk!