Sajnos a kondival nálam is bajok vannak, de a motor inditása nem egy nagy dolog, persze ha jó a gép! Ha meg szar akkor lehet 25-ös 250-es 500-as csak szivni fogsz vele! Az enyémre például 3-at tolok szivatóval és 2-3-ik rugásra életre is kel! Persze hidegen van amikor nem birom lerugni! Ja és az 500-ast tudni kell rugni, mert nem mindegy honnan inditod! Ha vissza üt csúnya dolgokra képes! Melegen könnyebb inditani 1max2 rugásra mindig indul! Jó motorok, de ha nincs gazdája hamar le lehet pusztitani-mint mindent-ennyit akartam! Üdv
Azóta jóvátettem minden bűnöm, tegnap megvolt a tesztfutás, nagyon baba lett
Mindenkinek olyan állapotú (berheletlen, hiánytalan, ép csavarokkal és alkatrészekkel, gondosan összerakott) krosszmotort kívánok, mint az én 90-esem és 95-ösöm!
sziasztok. a mociban a dugó szól. a vidin azért megy olyan hülyén szerencsétlen motor mert előtte nyomtam vissza a szivatót amivel pár percet ment. Tudod még kell is neki meg nem is. Hát ha már tepersz vele egy negyed órát akkor már megjön a kompresszió.
jaaa én bekevertem...még nem volt olyan hogy elfelejtettem volna
nekem a dugó adta meg magát...nem sok kompresszió volt már a gépben...elérte az üzemórát aztán ennyi a történet
nem úgy ment ahogy kellett volna neki
A srac ugy rugja a motort, hogy nekidonti vminek, felterdel ra, es onnan felugorva raesik a berugokarra
Megneztem papa videojat, nem akarok hulyeseget mondani, de azt nem hidegen rugta be.
A 250-es p5-ös pannoniákat is úgy kellett beinditani, hogy ráált az ember a berugokarra oszt ugrott egyet rajta. A gáz ott kezdődik amikor visszarug na az mesés.
Nézd meg papa195 videoját. Igaz a motorjának van már egy kis hangja, de valahogy nem látom azt a nagy erölködést.
A 4T-knek esszem a sürítési viszonya is magasabb, ebböl adódóan azt talán nehezebb szóra bírni
Hat azert lattam mar parszor, ahogy berugja. Lehet, hogy csak en tevedek, mert pl szar volt a gyertya es azert tudta nehezen berugni. De vett fel videot a srac, ahogy rugdosssa. Faisst neked at is tudom kuldeni msnen, ha erdekel, hidd el, nem egyszeru
de inkább azért mert ugye hőtágulás...aztán akkor szorosabb lesz az illesztés
Mindenkinek olyan állapotú (berheletlen, hiánytalan, ép csavarokkal és alkatrészekkel, gondosan összerakott) krosszmotort kívánok, mint az én 90-esem és 95-ösöm!
nekem meg az agyamra mehetett, ezért felejtettem el bekeverni
nekem a dugó adta meg magát...nem sok kompresszió volt már a gépben...elérte az üzemórát aztán ennyi a történet
nem úgy ment ahogy kellett volna neki
nézd meg ezt...olyan a hangja mint egy trolinak
http://www.sportmotor.hu/motor...
Megneztem papa videojat, nem akarok hulyeseget mondani, de azt nem hidegen rugta be.
A 4T-knek esszem a sürítési viszonya is magasabb, ebböl adódóan azt talán nehezebb szóra bírni