NGK BR 8 EG (sima), vagy NGK BR 8 EVX (platina) vagy NGK BR 8 EIX (iridiumos), Sok helyen 9 est Ír, de az összes cr 250-emet 8-as hőértékűvel használtam, azzal működött jól....
Tudnátok adni tanácsokat?
mire kell figyelni egy CR-nél?
Pl: milyen olajat használtok, szerintetek melyik a legjobb?
vagy milyen gyertya képnek kell lenni?
milyen gyertya kell bele... stb..
1.5 hete vettem a motort.. még nem tudom mi, hogy van...
előre is köszönöm!
Tudnátok adni tanácsokat?
mire kell figyelni egy CR-nél?
Pl: ilyen olajat használtok szerintetek melyik a legjobb?
vagy milen gyertya képnek kell lenni?
milyen gyertya kell bele... xtb..
1.5 hete vettem a motort.. még nem tudom mi hogy van...
előre is köszönöm!
Ott van egy seegergyűrű is hogy ne essen szét,ezek szerint az is kiugrott...van hátsó főfékhengerem,elérhetőségem az adatlapomon.
Hátsó fékkart is nézd á tüzetesen,szeret hajszálrepedni ilyenkor...sajnos tapasztalat.
hello
96-os CR250R-em van..
ma voltam endurózni és elcsúsztam.. és a hátsófékkart meg hajtottam.. ennek köszönhetően a főfékhengeremből kiugrott a rúd ami a fékkaron van és a dugattyút is elhagytam valahol...
Keresek egy főfékhengert! Van valakink esetleg bontva?
Csizma vásárolással kapcsolatban, adnák tanácsot. Csizmát csak felpróbálva szabad venni, a számozás sokszor becsaphat, nem véletlen, hogy nagyon sok csizmát hirdetnek szinte újat, akár fele árán, mert nem lett jó.A túl nagy sem jó, mert lötyög a lábon, olyan mint az autón a nagy holtjáték. A jó csizma véd, a váltót, féket, akár állva is könnyen lehet kezelni, a sarok része megfelelő legyen, hogy ne keljen a lábat álladóan igazgatni.
Mivel a főfékmunkahenger fekete (cr 125-nél 1996-tól szürke) és a fékcső a tartály eleje felől csatlakozik, legvalószínűbb az 1984-1990 környéki évjárat, de teljesen mindegy. Mi az a fura drótozás rajta?
Így valóban több lenne a ceh...viszont egy bontottnál meg nehéz lesz megállapítani hogy hányadik méretű dugó mehet bele hacsak nem furatmikrózza ki az ember a helyszínen,mert egy dugócsere használt hengernél a minimum lenne amit elkövet.
A gond elsősorban az elvileg jó minőséggl van. Aztán hegeszteni is kéne,mert a felömlőnél sérült a palást. Így már az 50 sem annyi, és hát a min. egy hónap sem valami kecsegtető.
De azért köszi.
Sziasztok. Egy barátom keres jó állapotú hengert "03"-mas 125-ös Hondára.Újra nincs pénze,hüvelyeztetni viszont nem szeretne.Köztes megoldásra vetemedne............
motoros csizmát keresek 43 méretben , valaki tud az írjon mar, ha tud képet is mert nagy szükségem lenne rá, mert eddig sima utcai cipőben motoroztam de a gally úgy felcsapott hogy bedagadt a lábam.
nem is használom féknélkül.... veszélyes :D
esetleg váltó olajat tunál ajánlani? hallottam hogy az ATF olaj jó bele
ez igaz?