köszi.azért azt most látom,hogy nem lesz kevés pénzbe,a mutatvány,pláne ennyi használat után.már csak abban reménykedem,hogy ötven óra endúrózás után nem kell megismételnem.
Konkrét tapasztalatom cégekkel nincs,az én kerekeim és az agyak "gyáriak" excell meg talon. Az azomban biztos hogy hosszútávon sokat veszítettek ezek is a régi fényükből/gondolon azért mert ugye az alu oxidálódik tovább/de legalább nem jön fel,vagy pattog le. Hogy az utólagosan felületkezelt alkatrész végül milyen is lesz, nagyrészt azon /is/múlik hogy az előkészítés mennyire alapos.Véleményem szerint ez pont olyan mint egy auto amit fényeznek.Hiába a drága jó minőségű festék,és a profi felhordás ha az aládolgozás szar akkor a végeredmény is szar lesz. A szinterrel talán azért egyszerűbb a történet mert lényegesen vastagabb a réteg,ezáltal jobban takar. Valamint az alun komplett egybefüggő réteget képez ezért az oxid nem üti át, tehát nem mattul.
Tudom hogy elvileg tartósabb az elox,ha jól csinálják,azért is esett rá a választásom,viszont a kapott felület nem lett olyan jó minőségű mint amilyenre számítottam és amilyet tapasztaltam..pedig elmondásuk szerint hetente jópár felnit csináltatnak náluk motorosok,esetleg ha van konkrét tapasztalat magyarországi céggel azt megköszönném.
Sziasztok van egy 92 es cr 250 em, indul megy teszi a dolgát de viszonylag gyorsan kinyírja a gyertyákat, beköpi vagy nem is tudom már sokfélét kipróbáltam, ugyan az a jelenség! Szétszedtük át néztük nem találtunk hibát!
helló én is most újítottam fel a crf-et..én itt vettem elég sok cuccot http://www.m0moto.hu/ az összes webáruházat és a környékemen lévő boltokat is megnéztem de volt a legolcsóbb gyorsak és jók..amiket meg nem tudtam megvenni azt honda márka szervizbe vettem meg egyébként a gyári cuccok se sokkal drágábbak mint pl a prox
Én a 4T-m be Prox cuccokat használtam ( dugó, hajtókar főtengelyszimering). Ha ez a márka nem tetszik a wössner lehet még alternatíva ill. dugattyúba a vertex. Csapágyakba : koyo, tömítésgarnitúra: athena, szimeringek: prox
sziasztok.valaki tudna segíteni,alkatrész kellene crf 250 x-hez.valami jó áron.nincs tapasztalatom ezzel a modellel,ki mit ajánl bele.egy generált kellene csinálnom,megvétel után,kb 150km megtétele után megállt.hajtókar,dugó oda lett.állítólag 1700 km volt benne,de nem hibást keresek.minden normális hozzászólást megköszönök.
Az eloxálás szerintem tartósabb,és nem repedezik,nem válik le stb. Nekem személyszerint eloxáltak a kerekeim és már jó ideje használom minden gond és különösebb karbantartás nélkül. Egyébként ha utánanézel technológiáknak egyértelmű hogy pl.az Excel vagy a Talon stb.miért nem szinterezve árulja a portékáit/bár nem vagyok biztos benne hogy a KTM nem szinterezett Excellel jön/. De a döntés a tiéd.
Mert nem találtam a közelben. Mire elviszem pestre, az nekem +10e forint, meg jobb esetbe egy napom rámegy. Porfestő műhelyet találtam innen 20kmre, aztmondták 2,5-3e foirntért lefújják darabját. Ami szerintem elég baráti ár.
Megnéztem amiket ajánlottál, ezek rendben voltak. A gázzal lehetett igazad, ha egy picit is rajta van, akkor kínlódik. Azóta sokat javult. 3-5 rúgásból indul. Köszi a segítséget!
Miért nincsen lehetőséged az eloxálásra?
Pár hónapja körbejártam én is hogy elox vagy szinter,és elox mellett döntöttem mert volt nálam egy törött original amerókai eloxált kerékagy amit akárhogyan barkácsoltam nem bírtam leugrasztani róla az eloxot...így több céget felhívva,az országon belüli eloxot választottam egy fővárosi cég képében,aki nem kereskedett vele,hanem maga csinálta,és jókat hallottam róla.
A művelet után és nézve a minőségét azt kell mondjam hogy szép,ámbár a tartósságot nem merem megítélni,így a legközelebbi az nálam szinterezés lesz...
Le szeretném festetni a kerekeimet, és elektrosztatikus porfestésre gondoltam. Valakinek van tapasztalata ilyen téren? Mennyire lesz ez tartós? Gondolom eloxálás jobb lenne, de arra nincs lehetőségem.
Sziasztok!
Érdeklődnék, nincs-e véletlenül valakinek eladó ballos lábtartója illetve gázmarkolat alatti hüvelye? (pontosan nem tudom mi az alkatrész neve ami a bowdent húzza )?
Köszönet,nem vagyok annyira lusta csak előnyben részesítem a tapasztalatot a manuálokkal szemben.
Sokkal nem lettem okosabb,megy bele a 10-40,addiga amég a nivolyuk kéri.
Mondjuk tegyél bele 850 ml 10W40-est, vagy ne higgy senkinek és keress hozzá USER MANUAL vagy SERVICE MANUAL-t a netről, de bármelyik Honda szervízre ha rácsörögsz, kikeresik neked a gyári adatokat.
Amúgy az egész internet egy nagy szar, átverés és dezinformáció, szóval az utóbbi kettőt javaslom inkább.
10W-40 nedveskuplungoshoz vagy automata váltóolaj...125 nél 6,5dl kell bele,rá is van írva a jobb oldali deknijére...250 nél nem tudom mennyi a belevaló.
Szinte mindig segítek ha tudok,és max csak utána szólok be finoman!
Egy körülülbelüli árat tudsz mondani, hogy mennyiért eloxálják a két kereket?
Én így csináltam...
Én a 4T-m be Prox cuccokat használtam ( dugó, hajtókar főtengelyszimering). Ha ez a márka nem tetszik a wössner lehet még alternatíva ill. dugattyúba a vertex. Csapágyakba : koyo, tömítésgarnitúra: athena, szimeringek: prox
Üdv
az is jó?
Pár hónapja körbejártam én is hogy elox vagy szinter,és elox mellett döntöttem mert volt nálam egy törött original amerókai eloxált kerékagy amit akárhogyan barkácsoltam nem bírtam leugrasztani róla az eloxot...így több céget felhívva,az országon belüli eloxot választottam egy fővárosi cég képében,aki nem kereskedett vele,hanem maga csinálta,és jókat hallottam róla.
A művelet után és nézve a minőségét azt kell mondjam hogy szép,ámbár a tartósságot nem merem megítélni,így a legközelebbi az nálam szinterezés lesz...
Érdeklődnék, nincs-e véletlenül valakinek eladó ballos lábtartója illetve gázmarkolat alatti hüvelye? (pontosan nem tudom mi az alkatrész neve ami a bowdent húzza )?
3.500 ft
06 30 635 9305
Sokkal nem lettem okosabb,megy bele a 10-40,addiga amég a nivolyuk kéri.
Amúgy az egész internet egy nagy szar, átverés és dezinformáció, szóval az utóbbi kettőt javaslom inkább.
Szinte mindig segítek ha tudok,és max csak utána szólok be finoman!