Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia.

Nekem nem volt gondom a fékkel, bár néha változik a nyomáspontja ( az elsőnek de mindig jól lassított) ... fém fékcső megoldotta a nyomáspontváltozást.... Sok betétet kipróbáltam, a legjobb a gyári nissin volt, utána a brembo ( Több típusa is van minél puhább annál harapósabb), majd a prox.
Köszönöm!
2002 től gyártják,szval az első pár évet vszeg célszerű elkerülni,450 nek elég nagy motorfékje van,a többi más betéttel,nagyobb tárcsával,fém fékcsővel orvosolható...bár én ilyen jellegű típushibáról nem hallottam.
Visszaolvasva pár oldalt Pepex írta 39697 hsz-ban hogy a szívószelepek 100 üzemóránként cserések..
JA! CRF 450-ről érdeklődnék...
Sziasztok!

Érdeklődnék, 2000-es évjárattól kezdődően melyik a legjobb évjárat?
Típus hibák? Mire figyeljünk nagyon?
A fék tényleg gáz?
Az is elég baráti ...
Új az is, de nem gyári, srác vágatott lézervágóval, maradt neki még egy szett, azmondja neki jól funkcionál és egy 5ösbe odaadja az elsőt.
Fórumtársaknak 7e,egyébként 8e...
De azért érdeklődés képpen, mennyit kóstál a használt? :D
Amennyiben mindketten jól jártok úgy teljesen jó! :D
Bár az elsőben necces a használt mert az új is 3mm..
De azért érdeklődés képpen, mennyit kóstál az új?
Úgytűnik már megegyeztem a kollégával.
Kenyérszeletelésre valóm nekem is van, így 1,5mm vastagságnál ugyéreztem illene cserélni..
Van egy új,és van egy kenyérszeletelésre valóm...
ha fals levegőt szív akkor produkálhat ilyen tüneteket?
30/5620681
add meg a számod és felhivlak megbeszélünk mindent
Tudnál rakni róla egy képet? Milyen állapotban van, mennyit kérsz érte?
hali nekem van 2 db is
van itthon két fuvókám egy 170es meg egy nagyobb nemtudom milyen méret ezzel a fuvókával vettem. azt hozzáteszem hogy a régi fuvóka rövidebb az befolyásol valamit? középen van a síber, de most már reagál a szivató tekergetésére, ja igen és beleraktam a régi alapjárati fuvókát ami valamivel nagyobb!
A videó alapján sokat kap szerintem! Levegőcsavart soha ne tekerd be koppig! Tedd kb fél-háromnegyed fordulatra alapjárat állitó csavarral meg menj utánna. Alapjáratot 1500-2000 alá nem nagyon tudod ezeknél vinni, mert kicsi a lendtömeg! A subertűn is megpróbálhatsz állitani ugy hogy veszel el tőle anyagot.
16mm a gyár által előirt benzinmagasság az ülepitőpohárba keihin pwk karbinál! 17mm-re állitsd és nem lesz gondod!
6 Csavaros első féktárcsája nincs valakinek véletlenül? (99' cr250re)
majd valamelyik este elszórakoztatom vele magamat.
Pl. De a fórumon hátha megtudják mondani, hogy a síbert melyik rovátkába és a fúvókának milyennek kell lenni?!
akkor marad a fuvóka, illetve a síber.
Ahogy nézem semmi baj vele a képen az uszóházon belül van az a vízszintes domború jel addig kell lenni benzinnel. És ez ott van.
Más gond lehet ott.