Nekem nem volt gondom a fékkel, bár néha változik a nyomáspontja ( az elsőnek de mindig jól lassított) ... fém fékcső megoldotta a nyomáspontváltozást.... Sok betétet kipróbáltam, a legjobb a gyári nissin volt, utána a brembo ( Több típusa is van minél puhább annál harapósabb), majd a prox.
2002 től gyártják,szval az első pár évet vszeg célszerű elkerülni,450 nek elég nagy motorfékje van,a többi más betéttel,nagyobb tárcsával,fém fékcsővel orvosolható...bár én ilyen jellegű típushibáról nem hallottam.
Visszaolvasva pár oldalt Pepex írta 39697 hsz-ban hogy a szívószelepek 100 üzemóránként cserések..
van itthon két fuvókám egy 170es meg egy nagyobb nemtudom milyen méret ezzel a fuvókával vettem. azt hozzáteszem hogy a régi fuvóka rövidebb az befolyásol valamit? középen van a síber, de most már reagál a szivató tekergetésére, ja igen és beleraktam a régi alapjárati fuvókát ami valamivel nagyobb!
A videó alapján sokat kap szerintem! Levegőcsavart soha ne tekerd be koppig! Tedd kb fél-háromnegyed fordulatra alapjárat állitó csavarral meg menj utánna. Alapjáratot 1500-2000 alá nem nagyon tudod ezeknél vinni, mert kicsi a lendtömeg! A subertűn is megpróbálhatsz állitani ugy hogy veszel el tőle anyagot.
Nekem nem volt gondom a fékkel, bár néha változik a nyomáspontja ( az elsőnek de mindig jól lassított) ... fém fékcső megoldotta a nyomáspontváltozást.... Sok betétet kipróbáltam, a legjobb a gyári nissin volt, utána a brembo ( Több típusa is van minél puhább annál harapósabb), majd a prox.