Sziasztok! Most vettem egy 2014 -es CRF250r-t. A problémám az, hogy hidegen is meg melegen is vagy egy percig kell rugdalnom, hogy elinduljon. Lehet, hogy valamit rosszul csinálok, vagy amiatt van, hogy még teljesen új? Ha tudtok valamit ne tartsátok magatokban!
Szeretném jelezni hogy várják önt facesbokszon üzleti ügyek érdekében! Jaa ma állítgattam a Cr-t hát picit magasnak találtam az uszószintet így lejjebb vettem, ezt a hülye tamtamozást még mindig csinálja de szerintem falsot szív mert a toroknál a gumi meg van szakadva, a régi fuvókával síber középen sokalt, mint a videón, felülről a 2. ba már alakult mert tovább forgott de ledadogott! , a legfelső állásba szépen vette a lapot könnyedén üresen le is forgott de terhelés alatt igaz magasabb fordulaton és másképp de lehörgött, na ezután visszaraktam a 170es fuvókát a tamatamozás megmaradt, a síber középen van holnap amjd még játszok vele kicsit mert így is lehörög kis forudlaton lenyelezve, illetve ledadog! de sokkal szebb lett a hangja illetve a gázreakciója is, én a gyertya hézagra is gondoltam még hogy azért dadogna, ja és meg hajtottam eléggé rendesen, így már alig füstöl, kicsit át égettem a rendszert szerinte és majdnem sikerült eldobni így eső után
Kissé kitárult és felgyorsult a világ,Amerókából gyorsabban és olcsóbban ideér pár cumó mintha a magyarországi képviselettől rendelném...egyik szemem sír,a másik pedig üveg ha kétféle szemszögből nézem.
Ha belegondolok, hogy 4-5 éve még 15ezer körül hírdették ezeket itthon, most meg ledekázódott az ára (érti, aki érti...), nem semmi. Nyilván ha írnék a csíkszemű gyártónak, hogy böfögjön egy komolytalan árat 100 darabra, kijönne rákóczis darabáron.
Tegyél bele kb 3-5számmal kissebb fúvókát, de először én megpróbálnám finomitani a levegő és alapjárat csavarral! 2-2,5 fordulatig simán kimehetsz a levegővel és menj utánna az alapjáratival. 800-as motulból meg ne rakj szerintem 40-estől dusabb keveréket, mert egyszerüen felesleges, de haj ól emlékszem pá oladallal ezelőtt ezt már kiveséztük! Ha pedig lemész 25-30-asra akkor huzzad is neki, mert lehet hogy óvni akarod, de nagyobb kárt csinálsz mint hasznot!
Elvileg tuningcég,de vszeg sok mindenbe nem nyúlkált bele,jó lenne látni a hengerben a nyílásokat...képet dobhatnál fel hogy mi látszik kívülről.
Amúgy itt a fórumban is volt már szó róla,ha használod a keresőt és gugli is a barátod.
Szia a videón látható jelenséget csinálja itt kb 3/4 tekerést volt kint a levegő csavar, a levegő csavarra illetve alapjárat állításra is reagál, megnéztem gerecsemotoron a fuvóka hosszát és 16mm nek kell lennie szóval a rövid nem oda való..... majd ha hazakerülök bajlódok még vele illetve ellenőrzöm aztis hogy szív-e fals levegőt valahol. jövőhét hétvégére csak készen lesz!
Srs rendszer? Bele van írva,gravírozva a felömlőbe hogy srs,vagy mit módosítottak a hengeren? Mert a két oldali powerdeknit szépen ki lehet dekorálni kívülről oszt annyi,rezó tuncsi max...
Üdv! Érdeklődni szeretnék hogy az én 2000-es évjáratú Honda 125 -be az srs rendszer ami alatta van (henger,hengerfej,kipufogó,két oldalt a dekni) ezek gyári cuccok lehetnek ? Nem találok róla semmit
Tiédbe a hosszú való elméletileg! A hossza annyit számit hogy ha alacsony az üzemanyagszint a karbiba akkor max nem kap benzint. Ez egy erősebb nyelezésnél lehetséges! Ha fals levegő van akkor hiába tekergeted a csavarokat nem reagál, nagyon magas az alapjárat is! Ha kitekered fél-háromnegyedre a levegő csavart, akkor mit csinál a motor?
CR 125 alumínium gyújtásfedélre /a vetemedett műanyag helyett/ lenne igény 6-8e között? Hasonlóra gondoltam:
facén fenvok Kiráy Antal balástya
Amúgy itt a fórumban is volt már szó róla,ha használod a keresőt és gugli is a barátod.