Földesútra,határba nyelezni jó lesz,endúrózni,hegyet mászni nem annyira jó,külvárosba rohangálni semmiképpen....bütykös gumival,lámpa nélkül,kövesúton?
Ha nem nyelezed nem megy,ha power felett tartod folyamatosan akkor lesz bőven élmény....
Sokat eszik,büdösen füstöl,folyamatosan karban kell tartani,költeni is kell rá,azon kívül hogy fülig ér rajta a szád semmire nem jó!
Üdv mindenkinek!
Kérdésem lenne CR125-el kapcsolatban és hát gondoltam megkérdezlek Titeket szakikat. Jövő tavasszal szeretnék venni egy CR125-öst (2003 évjárattól felfele). Hobbi célra használnám, gondolok itt: földesutak, light-osabb enduro, külvárosban való ide-oda rohangáláshoz. Neten utána olvastam több tesztnek, véleménynek és hát eléggé megoszlott a vélemény. Az egyik "tábor" szerint elég költséges a fenntartása, még így "hobbi" szinten is. A másik értelemszerűen tagadja. Vélemények, tapasztalakat, jó tanácsokat? Előre is kösz!
Mérj benne egy kompresszió végnyomást és képet kapsz a nagyjábóli állapotáról! Egy jó állapotu gépben 12-13bar körül kell lennie. A másik ami miatt esetleg erősebbnek érzed az lehet az áttétel is, rövidebb áttétellel könyebben jön kerékre, de hamarabb leforog!
'96, CR 250. Valamiért én kevésnek tartom az erejét... karbipucolás már megvolt, de még így is keveslem... Kipróbáltam pár hónapja egy 94-es KX 250-et és az még 5.-ik ben is keréken voltam vele, ezzel meg jó ha kiáll 2.-ik ba....Vagy esetleg új digó kellene már neki? Nemtudom pontosan hány üzemóra van benne, és szervízkönyvet neten csak pénzért találtam....
Hogy jól rakd össze...miért kellett szétszedni tisztítani? Esetleg ha egy évjáratot elárulnál akkor meg tudnád nézni robbantott ábrán hogy minden jól áll-e.
Hülyeség,Ngk br8eg kell bele. ha azt is beköpi, akkor szar a karburátor beállÍtása, sok benyát kap, vagy dús a keverék, a túl sokolaj is kinyÍrja a gyertyát, a túl kevés meg a motort.
Segítsetek Fiúk.!
Egy Honda Cr 250 lenne szó, mégpedig az bánatom hogy folyamatosan elégeti " megeszi" a gyetyát 10-15 perc motorozás alatt . A gyári gyetya Ngk br9eg . Autós boltban azt mondták alacsony hő értékű vagy selej volt vettem bele Ngk br10eg. Hát most sem jobb a helyzet 15 percet motoroztam ezzel is. Pls segítsetek valami ötlet ?
hangálni?
falusi gyerek vagyok.. és a "kedves" falubeliek már csak azért is utálnak mert cross motor van a portán....
meg ismerősömet feljelebtették kb 2 hete mert quaddal kimert menni az udvarról xd
Erre a célra, meggondolnám, hogy üzemórás gépet vennék-e..
Előre is köszönöm ..
Ha nem nyelezed nem megy,ha power felett tartod folyamatosan akkor lesz bőven élmény....
Sokat eszik,büdösen füstöl,folyamatosan karban kell tartani,költeni is kell rá,azon kívül hogy fülig ér rajta a szád semmire nem jó!
Olvasd el ezt,hogy eldönthesd költséges-e:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Kérdésem lenne CR125-el kapcsolatban és hát gondoltam megkérdezlek Titeket szakikat. Jövő tavasszal szeretnék venni egy CR125-öst (2003 évjárattól felfele). Hobbi célra használnám, gondolok itt: földesutak, light-osabb enduro, külvárosban való ide-oda rohangáláshoz. Neten utána olvastam több tesztnek, véleménynek és hát eléggé megoszlott a vélemény. Az egyik "tábor" szerint elég költséges a fenntartása, még így "hobbi" szinten is. A másik értelemszerűen tagadja. Vélemények, tapasztalakat, jó tanácsokat? Előre is kösz!
Igen megvan még!
Egy Honda Cr 250 lenne szó, mégpedig az bánatom hogy folyamatosan elégeti " megeszi" a gyetyát 10-15 perc motorozás alatt . A gyári gyetya Ngk br9eg . Autós boltban azt mondták alacsony hő értékű vagy selej volt vettem bele Ngk br10eg. Hát most sem jobb a helyzet 15 percet motoroztam ezzel is. Pls segítsetek valami ötlet ?
elszeretnék menni oda is valamikor.. csak az a cink hogy 340km kb :D