Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valakinek elfekvőben 93-as 125 cr-be passzoló első kerék tárcsával?
Az enyémet sikerült agyonütni szép nagy kaviccsal
Vevő lennék rá!
HA valakit valami érdekel nyugodtan jelezheti
Üdv!
Véleményeket kérnék, hogy kinek mi a tapasztalata a CRF250R el kapcsolatban. Gondolok itt szerviz igényességre(nem olajcserére és a hozzá hasonló alapvető dolgokra) alkatrész ellátás (új, és használt). Van olyan évjárat amit nagyon eltalált a Honda vagy mind jó?
Nekem még megvan
Akkor annak kakukk,jöhet a csere....ahogy szecsumx mondá az úrban!
Érezhető,hogy az egyik oldala domború a másik pedig sima,mindegyik lamella ilyen.
Fektesd le egy üveglapra és látni fogod hogy deformálódott-e.
CR-ben tuti van alu és acél lamella is...elvileg az aluval könyebben pörög fel,lévén kisebb a tehetetlensége.
Tehát akkor el van deformálódva ? Kopás nem látszik rajta én azt hittem igy van gyárilag.Alu lamellákrol soha nem halottam,de lehet ki kell majd próbálnom. Köszönöm a segitséged :D
Üdv. A fém közlemez elméletileg mindkét oldala sík.Pontosabban annak kéne lenni. Feltételezem hogy vas a kuplungodban lévő lemez,mert az hajlamos a hőképződéstől való deformációra. Az azért van összefüggésben a kiemelési gondjaiddal mert "görbe" lemez tányérrugóvá válik,és a kuplung oldásakor kitölti a lamellák közti hézagot,és igy nem tud tehermentesülni a váltó.Magyarul nem tud kiemelni.Megoldás a problémára a csere,lehetőleg alu ötvözetre,mert az kevèsbè hajlamos a deformálódásra.Ellenben jobban koszolja/festi/ az olajat,mert gyorsabban kopik.Remélem tudtam segíteni.
Sziasztok :) ma szétszedtem a kuplungot mert nem akart rendesen ki emelni,azt hittem megégtek a lamellák endurózás közben de semmi nyoma nem látszott.A fém lamellának van egy domború és egy sima oldala,a kérdés az lenne,hogy ezeket hogyan kell tenni ? nyomólap felé tettem a domború résszel,logikát nem találtam benne ( yz 125 )
Megvan még?
Sziasztok. 96-os CR250-hez keresek kutyacsontot. Valakinek esetleg elfekvőben? Köszi
sziasztok.haverom vett egy 250 crf-x 2005 motort,most javítgatom,mert elég szarul jár.mielőtt kínlódnék vele,valaki megtudná mondani az alap beállítást a karburátoron?tű állást ,fúvóka méretek érdekelne,és mix csavar.
Dobhatnál fel róla képet,KTM-et miért cserélted le,ahhoz képest milyen,az is 5 gangos volt?
A karbin semmit nem akarok állítani, csak azért mondatm, hogy az új olaj után nem-e kell állítgatni, hogy ugyan olyan jól mennyen. Köszi szépen!:)
Amennyiben a legjobbat akarod és van rá keret akkor Motul 800,de jó lesz bele a 710 is,vagy vmilyen épkézláb szintetikus...karbin mit szeretnél állítani?
Helló! Tegnap vásároltam egy CR 125-öst (2001) és az előző tulaj Motul 800 2T-t használt bele adalékként. Használjam benne énis ezt, csak a 710-es változatát (hobbiszintem endurora sztem az is jó) vagy használhatok bele Repsol Moto Sintetico-t is karbi állítás nélkül? Előre is köszi
Lehet valami ebben, hogy bele ragad a por a légszűrőbe.. Lehet nekem se kéne olajoznom.. Meg azon is gondolkodtam már, hogy nem öntök olajat a benzinhez, mert úgy füstöl a motor.. érdekes
Először felteszed a légszűrőt, és utána olajozod be? Csinálnál a kedvünkért egy videót erről a bizarr, ugyanakkor nőgyógyászokat megszégyenítő folyamatról?
Igen kardános, limitált széria 10 db van csak belőle. Azért száraz mertelőbb készült a kép mint az olajzás, de kipróbálom, mert így tényleg beleragad.. :/
Kiborulok ettől a kívül elvezetett fékcsőtől
"Hátsó futóműben friss olaj" - ez vmi kardános prototípus vagy mi a szösz?
Légszűrő is azért száraz hogy ne ragadjon bele a por?
Még mindig nem érdekel senkit?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
köszi!
Nem tudtam én sem pontosan, én crm 250 be akartam belerakni csak túl hosszú. Amúgy kicsit kopott a külseje, de teljesen jól működik.
Köszönöm az infót.