Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honda crf cuccok eladók.
Hullámos féktárcsa (gyárival megegyező méretű) 10.000ft
Gyári oldal dekni 6.000ft
Kormány szivacs 2.500ft
Fekete idomszett: hűtő idom 6.000ft/pár
oldalidom 6.000ft/pár
hátsó sárvédő 4.000ft
Fehér idomok: hűtő idom 7.500ft/pár
első sárvédő 4.500ft
Gyári honda idomszett: Hűtő idom 8.000ft/pár
oldalidom 5.000ft/pár
hátsó sárvédő 4.000ft
rajtszám tábla 2.500ft
teló védő 1.000ft/pár
Sziasztok!
99-es motoromon szeretnék kormányt cserélni. Ahogy néztem sima standard 22"-es kormány van rajt most. Vélemények, Tapasztalatok milyet lenne érdemes venni ésszerű keretek között. Renthal-t kicsit drágállom, Pazazz-ról meg csak rosszat hallok.
Esetleg tudtok boltot ahol emberi áron kínálnak jófélét?

Segítséget előre is köszönöm!
Sziasztok!
A képen látható dolgok eladóak, idomok, levegőszűrő!
Plussz van egy ZSÍR ÚJ bontatlan fehér hátsó sárvédő,ennek az ára: 6500Ft
Első sárvédő: 5000Ft/db
Hűtőidom: 8500Ft/pár
Rajtszámtábla: 3000Ft
Levegőszűrő: 2000Ft
Levegőszűrő fedél: 3000Ft
Oldalidom rajtszámtábla: 7000ft a pár
Ha valakit érdekel valami, írjon megegyezünk!:)
Ez nem lehet 2006-os, megnéztem. Azokon ugyanis nincs bányász fejlámpa az első sárvédőn.
Kár hogy nem dupla póveres,az lenne vagy 50 lóeró 125ös létére!
Szép.
Mondjuk annyit megér mert póveres .......
Hogy megmaradjon az utókornak:
Falu hülyéje kerestetik rovatban új versenyző.....98 ast 06 osként kínálni aranyáron! :

http://olx.hu/hirdetes/honda-c...
Üdv.
Köszi a kimerítő választ,bár én a kérdést némi ironiával tettem fel. Amit leírtál tökéletesen helytálló,és ajánlom mindenki figyelmébe aki ilyen"üzemórás" motor vásárlásán gondolkodik. Nyilván egyszerűbb meggyőzni önmagunkat hogy ez mind ilyen szétesős /hiszen üzemórás/ mintsem beismerni hogy egy szart vettünk,amit valaki szakszerűen tákolt.
Igazán jó motort nem adnak el!/és itt tegye szívére a kezét minden eladnó/ Pontosabban ritkán....Na azt a ritkát kell megtalálni.Sok szerencsét hozzá.
Szia.

Nyilván azért üzemórás ( egy cross motor) mert nincs rajta km-óra és valamihez kell viszonyítani.

A gyárba pontosan kitesztelték, hogy rendeltetés szerű használat mellet mi mit bír. És a service manualt ennek megfelelően adják ki.
Pontos üzemórát ők sem írnak ( Pl a honda) csak ellenőrzési időtartamokat, és méreteket, illesztéseket, hogy mit milyen kopási értéknél kell cserélni, és mennyi időnként kell ellenőrizni. A CRF gépkönyv olajcserére írja hogy 15 üz óra/ 6 verseny, az osztrák motoroknál ez 15 üz óra/ 100 L benzin formájába van feltüntetve egy manualba.
Valószínűleg azért írnak service limitet és nem konkrét üzemórát mert másként kopik egy dugattyú, vagy hatókar, vagy csapágy, vagy bármi nyélgáznál, mint kirándulós tempóba...
Ha nem akarsz sokat váltóolajra beruházni, akkor rakj bele 10w40 divinolt, ami nagy teljesítményű német olaj és jaso MA (nedveskuplungos) jóváhagyása is van :
www.carmania.hu%252Fimages%252..." title="https://www.google.hu/search?q=divinol+10w40+multilight&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=URaeU-ugBdSu7Aaj_4DAAQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1024&bih=673&dpr=1#facrc=_&imgrc=m4KaN3kuLX9U5M%253A%3BMFkmLFjEDu9BXM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.carmania.hu%252Fimages%252..." target="_blank">https://www.google.hu/search?q...

a tescoban is lehet kapni, és lehet hogy nem hamisítják mint a castrolt. Kb 1200-1400 ft körül lehet literje haver kipróbálta a cr jébe , teljesen jó volt a váltóba...
Nem elrettentő hogy egy motor üzemórás...csak míg egy CRF/KXF és társainál több alkalommal kell dugót,szelepet és társait cserélni addig egy 80e km-t futó gixernél,cébéernél nem kell ilyen szinten belenyúlkálni a blokkba.
És mivel a gyári előírás is több alkalommal cserét ír elő ami esetlegesen elmarad így nagyobb az esélye egy lesrefutós blokkgenerálnak..
Azt megtudja valaki mondani , abból mi következik hogy egy motor"üzemórás"?
Roppannt kiváncsi lennék rá.
Vagy azt pl.hogy miért olyan nagy vagy elrettentő dolog ha a gyártó nem kilóméterben adja meg a szervizek /sok esetben csak felülvizsgálatok/esedékességét.Talán azért mert nincs rajta km-óra?!
Bár üó.-mérő sincs.Az pedig hogy mit-mikor kell"kéne" cserélni,nem a service manual dönti el hanem a tulaj vagy az anyagi lehetőségei.
Az enduro motorokon is/ami ugye nem üzemórás,mivel enduró/ km.vagy üó.szerint kell/lene/elvégezni a szervizeket.Ezt írja a gépkönyv.
Automata váltóolajat /atf/ vagy 10w-40 motorkerékpárba valót....minimum félszintetikusat,gyártmány szinte tökmind1.
Helló! CR 125-ös ömbe szeretnék váltóolajat cserélni. Milyen márkájut és viszkozitásut ajánlotok nekem? (Ne motul 300V-t, mert az picit drága :D). Jó minőségü, megbízhatót. Rendelni szeretném, ígyhát oldalt is linkelhetnétek. Motul 710-et vennék a váltóolaj mellé még. (Jelenleg Castrol Power 1 Racing-et használok benne, de mivel ugyan annyiba tudom beszerezni a Castrolt mint a motult netről, így átváltok inkább). A váltóba nemtuudom milyen olaj van, mert incs rég nálam a motor.
Nem értem a kérdést....hobbira megéri,mire kell odafigyelni?
Olyan motorról van szó amire újonnan sincs gari és egy fullos legalább 200e.
Vszeg teljesen ismeretlen helyről veszed így vagy arra hagyatkozol mit látsz,érzel,hallasz vagy csak beleköptök egymás tenyerébe és vagy sikerült vagy nem.
Ha szerencséd van akkor nem kell hozzányúlni 80-100 üzemóráig...ha nincsen akkor 2 üzemórán belül leszakad egy szelep.

Ez a szerencsejáték nem a Keno! :D
Ha sokpénzed van amit rá tudsz szánni, akkor tökéletes, ha kevés pénzed van akkor 2T, ha mégkevesebb akkor valami enduró ami elnyűhetetlen igénytelen! Mindenre oda kell figyelni üó-ás motorok! Olaj-olajszűrő-lánc-futómű-motorikus alkatrészek! Egy motorfelujitás normális szerelőnél kb 200-ba fáj, ha nem kell a kuplunghoz és a váltóhoz nyúlni! Dugó elmegy kb 70-100üó-át! Cserébe az élmény felejthetetlen lesz!
Üdv mindenkinek!
Nyáron szeretnék venni egy 250-es crf-et - 2010-es évjáratút minimum - hobbi motorozás céljából. Több bonctermet, internetes tesztet, leírást átolvastam és hát, eléggé elrettentettek a leírtak. Gondoltam ide is írok hátha fog valaki annyira unatkozni, hogy válaszol a kérdéseimre: hobbira megéri? mire kell odafigyelni? esetleg valami jó tanács?
Hát köszi a válaszokat, nem fogom elkapkodni a motor vásárlást az biztos.... :D
plk ez sem 2009es...
mit értünk blokk felújításon?
kolléga (krisz) kapásból rávágja hogy 200....
de mi 200?
lehet csak a hengerfej felújítás se jön ki 200 ezerből...
inkább vennék olyan motort amiről meg tudok győződni,hogy bontatlan,mennyi a valós üzemóra és abból következtetve tudok előre kalkulálni hogy mikor mit kell cserélnem... Vannak még ilyen motorok,csak picit mindig többe kerülnek mint a társaik...de lehet hogy mégis olcsóbb hosszútávon...
pl ha nézem az aprót hogy husqy tc 250 2012 es kerül 800ba... és a honda 2010 kerül nagyjából enniybe amiről kb fogalma nincs már az embernek hogy hanyadik gazdája és mennyi az óra benne,míg a huski valószínüleg nem több mint 50órás... akkor husqi
eladhatóság szempontjából tekinve egyik motr sem jó sztem, de a husqi rosszab,viszont ha 1 évig 1Ft-ot sem kell ráköltenem akkor ki nem szarja le...teljesítményben nem rosszabb, fék,futómű még tán jobb is mint a hondáé...
ez csak egy rövid eszmefuttatás, lehetne ragozni ide oda, de inkább csináljatok azt amit akartok
Képek és évjárat alapján megéri az árát? Néztem 800-ért 2010-est is meg még olcsóbban 2012 husky-t azok nagyon olcsók vagy ez a drága?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Köszi, akkor kihagyok egy vételt :D
Szervizbe 200, ha rendesen megcsinálják!
Tudom hogy milliószor átrágott kérdés, de mennyibe kerül egy CRF 250 2007-es blokk felújítása?