Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írtam hogy vszeg tudok segíteni,de amíg nem derül ki hogy milyen méretre fúrják/hónolják minimum addig nem nagyon tudok segíteni,és milyen méretű volt benne?
A lapos tetejű tök sima,a domború értelemszerűen nem....kb 2-3 mm el magasabb a közepe,ha fejjel lefelé teszed az asztalra akkor billeg!
púpos*
mi a különbség a hegyes és a lapos dugó között?
még semmit nem csináltak vele holnap megyek érte mert a motor szerelő azt mondta hogy annyira szét van már fúrva a hüvely hogy nem talál belevaló méretű dugót ha a hüvelyen fúrnak még :/ azért kérdeztem meg itt hogy valaki tud-e valamit javasolni, a hüvely még a régi anyagból készült ezért lehet fúrni csak mondom azt mondta a gyerek ha megfuratja dugót nem tud bele szerezni hogy jo legyen bele, azt mondta pont az az utolsó méret amilyen dugó volt benne, :/ tudsz nekem valahogyan segíteni hogy mit tévő legyek?
http://www.sportmotor.hu/motor...
Na ilyet se látni mindennap
Megírtam üzenetben,az egyik hirdetésedre válaszolva..
Szia!

Elárulod hogy kik csinálták az eloxálást...van két felnim azokat szeretném én is eloxáltatni...

Köszi!
Feri
Fúrták vagy hónolták miután megsütötted? Milyen méretű lett a hüvely? És milyen méretű dugót szeretnétek belerakni? Púpos vagy lapos tetejű?
Szinte biztos hogy tudok belevaló méretű normális dugót ha a fentiekre válaszolsz konkrétumokkal...ezt a maszek öntést ilyen gépbe erősen nem javallom,de a döntés a tiéd.
Új hengert gondolom nem akarsz venni 100e körül és újrahüvelyeztetni sem akarod...
125-ös a cr, ma volta ma motoros boltba és azt mondta az eladó hogy már mindenhol szét nézett de nem talál bele való dugót a hüvelybe mert az az utolsó méret ami benn volt és annyit mondott hogy vagy ki öntetem újra vagy veszek egy újat , most nem tudom hogy mit csináljam :/
Lényeges olcsóbban adom grammját az aranytól!
Van mindenem,elérhetőség az adatlapomon.
Hüvelyessel 2-3 tankot kimotorozol,annyi a járatás...de ehhez kell az is hogy jól legyen illesztve a perselyhez a dugó,jól legyen karburálva és célszerű a sűrűbb keverék. Ezekről lehet tudni vmit hogy hogy álltak,125 v 250?
Namurát dugót kapsz ettől lényegesen olcsóbban és elképzelhető hogy megmenthető lenne az a dugó ha ügyes voltál és abban a pillanatban amikor érzed hogy megy el az erő már húzod is be a kuplungot,és van kis szerencséd is.
Ha valaki megmondja, hány km, hogy méred majd meg?
Üdv mindenkinek !
Olyan próblémám lenne hogy 90-es CR első fékrendszerre lenne szükségem lehetőleg nem arany árba...
Valakinek van esetleg Eladó?
Keresek még CR 250 hátsókereket!
Előre is köszönöm a segítséget
én nem jo keverékkel mentem 3 alkalommal és most dugó gyűrűt kell benne cserélnem annyiból van szerencsém hogy a hüvely még a régi változatú és lehet furatni, de a dugó 32 ezerbe kerül bele :s plusz a furatás most 40 ezerbe lesz a motor :S nem tudja valaki megmondani hogy kb hány kilométerig kell járatni míg beáll és lehet ne ki csavarni rendese?
Nem értenek hozzá,mondom! :D
10w40 et vagy ATF-et bele..
remélem azért ennyit nem kell rákölteni,bár ami tönkre mehet benne,szinte minden ment.
A gépkönyv szerint Sae 80w85 kell bele...de ez mi? Egy gyári honda váltóolaj?:)
Mehetni mehet,majd a motor eldönti hogy szereti-e...
Mehetni mehet,kérdés fogja-e szeretni...tapasztalatom nincsen vele.
Waszeitung!Szerinted a Cr-be(98as 125ös) mehet 15w40es olaj váltóolajként a 10w40 helyett?
Amivel eddig találkoztunk eme furat megszüntetésére:
Facsavar,vékony szög,és vmi tömítőpaszta.....nem értenek ott a Hondánál a motortervezéshez,majd honfitársaink megoldják!
Ott gyarilag van egy furat.
sziasztok, van nekem egy 1985 - cr 125 motorom, de sajnos az oldal dekni a vízpumpa mellet alul kivan lyukadva, valakinek nincs eladó vagy nem tud valahogy segíteni hogy hol keressek?
hát nem olcsó az biztos nekem a crf450r van 350ezerbe volt az alkatrész
Ezek a ráfok ugye natúr eloxáltak gyárilag,így azt előtte lemaratták szval a felületelőkészítésre nem lehet gond,viszont a kapott réteg könnyen sérült és nem is volt meg az színe amit vártam,szval a végeredmény nem lett 100as....árban nem volt vészes,a két ráfot 7 v 8e be csinálták.