Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sazóval akkor úszószint ellenőrzés/beállítsba nem tud senki segíteni?
Uhh,ez azért jó távoli lett...sufni pontos helyét kellene még elárulnod,megsimogatnám!
Ha egyszer is eladó lesz, én veszem meg. A csavarok legtöbbjén még nem volt kulcs
Próbálok valami képet keríteni, eléggé ritkán készül róla, az ideje 99%-ban egy sufniban áll letakarva.
Neeee.....ez nagyon komoly,el sem hiszem hogy 2014 ben még van ilyen!
Semmi piros szilo,4 helyen 5 féle csavar,hozzá nem értő barkácsolás? Nem köll az ilyen gép,mit csinál rajta utána a vevő 1 éven keresztül?
Dobj róla egy képet ha van,érdekel hogy néz ki...ha ilyen keveset használják nem akarja eladni esetleg?

Gery én még nem állítottam úszószintet,de elképzelhető hogy van benne vmi jelölés..
1992-ben vette meg egy becsődölt versenyzőtől a 2db 1991-es CR125-öt gyerekkori haverom apja, szállítóutánfutóval, felszereléssel együtt. Amivel versenyzett egy évet az ipse, azt kapta haverom öccse, a tartalékmotort meg haverom. Fél évente-évente talán ha mentek velük, akkor is ritka volt, hogy pályára vitték volna, időközben a versenymotort az öccs eladta, a megkíméltebbet 2005 körül vette meg a másik haverom. Ő sem erőltette meg magát, úgyhogy a motorban pl. most a télen én cseréltem életében először vízpumpacsapágyat, szimmeringeket, a féktárcsák, láncszett, fékbetétek még a bolti gyári eredetik stb... a motor szinte 100%-ban bolti állapotot mutat, emlékeim szerint talán a két hűtőidom nem gyári egyedül.
na igen úszószint.... hogy s mit állítsam? simsonon profin beállítom ezen gondolom picit másabb meg az értékek is másabbak
1 éves kora óta ismered a Cerkát? De kivi lennék egy akkori vattaúj,dobozból kicsomagolt 125-re...lehet tudni hogy hány száz üzemóra kerülhetett bele azóta?

Én is erre a melegítésre gondoltam,csak az miatt aggódom hogy a hőfokot vagy a távolságot nem találom el és én rakok rá fehéredést :D
Öööö...adásvételi?... Ok, nem az enyémek
A 91-est nálam tárolja a tulaj, de 1992 óta ismerem. Néha szoktam is vele menni, képpel tudom bizonyítani.

A 94-es (szigorúan SÁRLEHÚZÓ KORONÁS) dög meg valaha enyém volt, elkeveredett, most Kakukk79-é, ideadta szegény, hogy pofozzam ki neki, de nincs rá időm. De majd lesz.

Sárvédő visszagörbítésre: A 91-es CR hátuljára volt dobva egy takaró, ami a ferdén álló motor idomját elhajtotta jobbra. Kivittem a tűző napra, áttámasztottam a másik oldalára a motort, és így dobtam rá a takarót, egy nap alatt visszagörbült. De a hőlégfúvó is segíthet...ami ráadásul a kifehéredett megtöréseket is visszaszínezi.
Adásvételit scanelni,tulajdonjogot igazolni,tanúk anyakönyvi kivonatát bemutatni!
Szokták velük pörrenni is vagy csak bértárolás? 94 esen megvan a sárlehúzó is? Nem egy gyakori évjárat ahogy mondani teccett pedig...

Új első sárvédőm mindenféle zakó nélkül el van csavarodva,van vmi környezet és sárvédőbarát módszer hogy lehetne egyenesbe állítani? Óvatosan melegít és visszateker?
Nana. Jelenleg egy 1991-es es egy 1994-es cr is all a haz korul. Na? Maradhatok?

A Kakasaki is inkabb feher lassan, mint zold...
Zöld motorosok kibicek sipirc másik topikba! Vagy agass rája Cerka idomokat!
Figyelek ám!
5 en megyünk évek óta 1:20-1:25 el Agip Racing 2T vel ami sűrű mint a takony,ha jól elkevered akkor semmi gond nincs vele,nem rakódik le,nem köpi be a gyertyát,egyszerűen teljesen jó...tökéletesen reagál az alapjárat változtatásra,súberváltozásra,ha alapjáraton megyek és ráhúzom a gázt akkor nem böffen be,fent pedig megy ahogy kell!

Gery így csak tippelgetünk,lőj be egy úszószintet,és gyári fúvókával be kell hogy tudd lőni azt hogy hogy lesz a jó. Amúgy ha tippelni kell akkor a tiéd inkább többet kap mint kellene.
Csapágyboltban megkapsz mindent,nincsenek benne extrém méretek /főtengelycsapágy 63/28 C3 illesztéssel/ .
Motor Power hengerfejtömítés szettet kapsz 4200 ért több helyen,az aljához meg veszel fél méter 0,5 klingeritet vagy tömítésnek való anyagot és kivágod magadnak,vagy Athena kpl tömítésklt. 12e ért vagy Prox aranyárban ezekhez képest.
nyit! kicsit állítottam is rajta mert nem egyszerre nyitott a két nyelv, néztem nem volt tele retekkel kézzel könnyen mozgatható volt! a röpsúly meg szerintem működik... én a power 1et kevertem 1:33ba és azzal tökéletes volt, de ugyebár minél többet motorozik az ember annál jobban fejlődik és annál többet megy nyelen
Nagy kedvenc ez a távgyógyítás téma, innen messziről nézve akrámi is lehet.
Nincs ott a környéken aki ért a motorokhoz, ahogy kell?
1:20as keverék nagyonnagyon sok, főleg ilyen olajból.. Powerszelep nyit rendesen? Ilyen keverék mellett nem lennék meglepődve, ha tele lenne dzsuvával...
Ja és ugye a 2t nem szereti ha hosszan motorfékezik, azt se felejtsük el...
Persze sose használtunk szar olajat....
1:40 szerintem jó motulból a 125-höz, de ha túl sokat kap a fúvókán keresztül akkor az olaj is több a több töltetnek köszönhetően.
Ezért nem árt a megfelelő fúvóka, ha dadog akkor túl sok, ha felül nem megy illetve megfullad akkor túl kevés, ha folyik a kipufogóból az olaj, akkor túl sokat kap olajból vagy keverékből, ha indítástól kb 20 fokban
2-3 utcahossznyi gyorsítás után sem tisztul ki és gurgulázik akkor szintén túl sokat kap... ez csak néhány saját józan tapasztalat persze lehetnek más gondok is, de mielőtt még megint szétszereled a fél motort, érdemes 1:40 ben kipróbálni a motult....
Persze most lehet lesz aki azt mondja hogy 1:10 be keverd vagy 1:1-be stb vagy hogy szedd szét újra az egész motort.
Mi anno amikor szinte 0 ismeret-ről elkezdtük kb 5 éve, 1:20 ba kevertük a motult a 250 esnél sose ment úgy a motor ahogy kellett volna, még 1:32-nél a gyári ajánlásnál sem, 1:40- 1:50 között már megváltoztak a dolgok és nem kellett 1 motorozásonként gyertyát cserélni.... a motor is úgy viselkedett ahogy kell, feltéve ha a síber jó helyen volt és nem volt akkora főfúvóka a motorban mint egy ágyucső...
Köszönöm szépen! Nem szoktam meg haragudni a kritikákért hiszen ezek is csak jótanácsok! MEnnyibe keverjem akkora a 800-at? még van belőle párdeci 1:40be jó lesz? (szerelő 1:20at modnott amit alapból sokallok) holnap benne lesz a hátsófutómű és akkor már tudom próbálgatni is! szerintem annyi elég lesz ha emelek a síberen most középen áll
De meg ne haragudj, a videók alapján nem úgy mész állandóan mint egy versenyző = állandó 90% nyélgázon., így nem ég el az a sok olaj , főleg egy vastag motul....
akkor már inkább power1 ha ennyit raksz....
igy sose fog igazán jól működni a motorod, hiába akarod "agyonóvni" olajjal (tudom én is így voltam anno a régen ezzel inkább olajat öntöttem volna bele mint benyát...), az csak folyadék formában jelenik meg a kipufogó végén mert kinyomja az a szerencsétlen henger.
Vagy ha marad minden, akkor meg húzd neki, had égjen el.....
tiszta a légszűrő, és pont optimális szerintem az olaj. 1:30-as keverék van benne motul 800 ból. gázra füstöl....
A túl sűrű keverék se jó az alapjáratnak, de lehet hogy ki kéne tisztítanod a légszűrőg, és a légszűrőolajozást sem túlzásba vinni....