GSXR 750, 1000. Azzal el lehet poroszkálni is. HA többel akarsz menni mint utazó 170-180 Rsv vel első napon 110-140- aztán 170-180 éreztem jól magam. Ezért is tettem le
Én túráztam GSXR 1000 2004 mellett, hát azért meg tud lépni de csak annyi hogy könnyebb. VFR800 az pedig hintaló... Egyenes derékkal, himbilibi futóművel, szambázik kanyarban. jó rajta ülni ENNYI, de más nem.
Ha megint vennem kéne, RSV-t vennék. Bár a GSXR gyorsabb, fürgébb, többet eszik, a többiről nincs tudomásom. Ha mehetnék vele egy napig lehet GSXR hirdetéseket bújnám!
TL 1000r nehéz és lomha dög. várni kell még elkezd tolni alul- az rsv-hez képest. Az rsv idegbeteg alsó fordulaton városban iszonyat finom gázmozdulatokkal lehet lavírozni,. és szeret ott melegedni is. De városon kívül nagyon jól hűti magát. Hegyes futómű.
Uagzából lehet vele finoman menni, de úgy kéri hogy húzzad neki. Tolt és tol és tol. az RSV nyersebb gép. DE! sokkkal nehezebb mint egy GSXR. Fönt a súlypontja is. Szerethető, könnyen lehet terelni. A TL lustább és nem is olyan felszerelt.
Úgy tudom hogy hondából a crf 450X és a crf 250X- ek az endurok. Hogy önindÍtó van-e rajtuk azt nemtudom.
Apropó, v2-es ezresből melyik jött be jobban neked, az aprilia rsv 1000r vagy a suzuki tl 1000r?
Még nem jártam ebben a topicban, szeretnék venni egy nagy H cefrét 450, ami önindítós. Gondolom az az R ?
Na ennyire értek ehhez a tipushoz, még közelről se láttam.
Ezért tudnátok pár dolgot mondani, tipushiba, szerviz igény, átalakítás, kezelhetőség(endurozni)
azt tudom róla hogy könnyű és nagyon jó terelgetni. De vajon elég rövid az 1. sebesség? injektor vagy karbi? mikor lehet kidobálni a főtengelyt, szelepeket?
Valaki írja le a frankót, mire számítsak.
Köszönöm
Sziasztok Honda crf 450 x-re keresek sportrendszert, vagy esetleg jó szimplán dob! Ez ártól függ hogy ki mennyiért ajánl! Olyan is érdekel amelyiket esetleg kisebb átalakítással rá lehet rakni! Márka lényegtelen!
most tettem be a váltót tömítés nélkül,és jó lesz ez is,nem kell variálnom rajta,pont nullán fut,ha megkapja a tömítést, lesz pár tized hézag.a főtengelynél viszont nem tudom még mi a helyzet,hétvégén lesz nálam a csapágyai,valaki addig aki csinált már ilyet adhatna tanácsot,hogy a futógyűrű csere előtt,a vezérműkerék zsugorral van felillesztve ha jól látom,álljak neki hőpisztollyal,vagy vigyem gépműhelybe?
de amúgy lehet venni kell akkor rá egy eredeti rövid dobot ami az idom alatt elfér... vagy ha úgy va akor újat... van olyan 25 ezer körül új... pro circuit..
Az a gond, hogy hiába kinlódsz vele, leht hogy sokkal szarabb hangja lesz és még a motort is megtudod vele fojtani, ha elszarod, annak meg nem fog örülni ő sem, meg te sem!
én full ugyanígy jártam a crf-el csak én a 450-el.olajpumpából nekem is kellet leszedni mer megszorult.a váltóval meg nem foglalkoztattam mer mikor meghúztam teljesen csavarokat akkor is könnyem forgott mint amikor nem volt meghúzva.. de későbbiekbe nem volt vele gond ment mintha semmi nem történt volna vele..csak el ne kiabáljam:))
csináltam már pár kiput... nem lettek rosszak... csak nekem egy acerbis dob van a motoron... halk.. szép hangja van... de megakarom próbálni milyen lenne egy saját dobom...
2T nél a jól méretezett kipuffrendszer elég fontos dolog,a végdobot ne nagyon méretezd hasraütve,mert befolyásolja a fogyasztást és a teljesítményleadást,a hosszal és a perforált cső átmérőjével tudsz játszani....de ha nem tudod mit és miért változtatsz akkor vegyél alapul mondjuk egy gyári dobot vagy vmi tuncsit és használd azokat a méreteket.
Ha megint vennem kéne, RSV-t vennék. Bár a GSXR gyorsabb, fürgébb, többet eszik, a többiről nincs tudomásom. Ha mehetnék vele egy napig lehet GSXR hirdetéseket bújnám!
Uagzából lehet vele finoman menni, de úgy kéri hogy húzzad neki. Tolt és tol és tol. az RSV nyersebb gép. DE! sokkkal nehezebb mint egy GSXR. Fönt a súlypontja is. Szerethető, könnyen lehet terelni. A TL lustább és nem is olyan felszerelt.
Apropó, v2-es ezresből melyik jött be jobban neked, az aprilia rsv 1000r vagy a suzuki tl 1000r?
Még nem jártam ebben a topicban, szeretnék venni egy nagy H cefrét 450, ami önindítós. Gondolom az az R ?
Na ennyire értek ehhez a tipushoz, még közelről se láttam.
Ezért tudnátok pár dolgot mondani, tipushiba, szerviz igény, átalakítás, kezelhetőség(endurozni)
azt tudom róla hogy könnyű és nagyon jó terelgetni. De vajon elég rövid az 1. sebesség? injektor vagy karbi? mikor lehet kidobálni a főtengelyt, szelepeket?
Valaki írja le a frankót, mire számítsak.
Köszönöm
de amúgy lehet venni kell akkor rá egy eredeti rövid dobot ami az idom alatt elfér... vagy ha úgy va akor újat... van olyan 25 ezer körül új... pro circuit..
amúgy én is olyan 300-330 mm hosszúra gondoltam... a perforátcső is olyan 25-30 mm-re volt tervezve...