NA emberkék tanácsra lenne nekem szükségem, van ugyebár ez a felújított motorom. 3 tankot már majdnem kipöfékeltem vele mostanába huzogatom is neki hogy érezze a törődést. Olyan dolgokat tapasztaltam hogy: alacsony fordulaton pl 1be pötyögve ha hiortelen lenyelezem elkezd dadogni meg hörög lefelé , ha finoman adagolom a gázt akkor nem csinál ilyet. Második probléma póver nem akar nyitni póver előtt csak dadog meg darál lefelé, nemtudom mitől van akármeddig csinálom ezt akkor se nyit, de van mikor viszont kinyitogat. 170es főfuvóka van benne, a szerelőt felhívtam mondom mi a jelenség, szerinte kicsi az alapjárati fuvóka ( amúgyis a levegőcsavar tökre be van tekerve ha kitekerem a fordulat ilyen szaggatottan esik vissza) ileltve a póver azért baszakszik mert kivan kopva a röpsúly na ez a röpsúlyos dolog szerintem badarság. Segítsetek mi tévő legyek kedden elvileg megkapom a régi fuvókáimat azokkal megpróbálom hátha javulna a helyzet. Mit állítsak merre hogy jó legyen?
még egy kis dopping :D Érdemes megfigyelni a videó végén látható leszállás és motor letámasztási módszert! sajnos már gyakoroltam párszor én is ezt a műveletet!
Nem forszíroznám a használt főtengelyt,de Te tudod...munkadíjjal együtt kb 22e ből megvan egy hajtókar csere,többi nagynevű márka +15-20 és akkor tuti hogy rendben van.
Bár 125 höz van olyan patika Prox főtengelyem amire azt mondom hogy X üzemóra garit adok rá,szval szerencse kérdése mit találsz.
üdv mindenkinek.Nem tudtok nekem főtengelybe segíteni?91-es,250cm3.Elsősorban használt érdekelne persze csak jó állapotú.Vagy ebben ne is reménykedjek,inkább húzassam szét azt az tuti?
Nem tudom, hogy azok a perselyek hova lesznek szerelve, amit az esztergályos készít. A tűgörgőhöz edzett perselyek kellenek, amit az esztergályos el tud készíteni, csak edzeni és köszörülni kell utána.
Ezeken a motorokon, nem egészen így van. A CDI elektronika még beavatkozik. Ezért lehetséges, hogy nagyobb fordulaton nagyobb előgyújtást kaphasson a motor, mert erre van szükség. Az alaplapot forgás irány ellen forgatva lehet előgyújtást adni, ha szükséges.
Üdv Mindenki!
Nekem van egy 125ös 2t és jó a gyujtás indul szépen csak lehet kellene rajta finiomítani mert szerintem nem annyira pontos még.
Ezért azt kérdem, hogy mekkora az előgyujtása egy 125ös motornak?
Illetve akkor adja a szikrát gondolom amikor az alaplapon lévő jel találkozik a lendkerék jelével.
Válaszokat előre is köszi!
Amit hirdetsz verda az régen Kemével futott és azóta Te hajtod?
Bakker wasszeitung te is egy elég régi butordarab vagy itt!
Bár 125 höz van olyan patika Prox főtengelyem amire azt mondom hogy X üzemóra garit adok rá,szval szerencse kérdése mit találsz.
Kuplungkosár,agy,új kopó és fém lamellák és minden más eladó..elérhetőség az adatlapomon.
Szemléltetésképpen a motorom kuplungja hogy hogyan kell kinéznie vminek!
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Nekem van egy 125ös 2t és jó a gyujtás indul szépen csak lehet kellene rajta finiomítani mert szerintem nem annyira pontos még.
Ezért azt kérdem, hogy mekkora az előgyujtása egy 125ös motornak?
Illetve akkor adja a szikrát gondolom amikor az alaplapon lévő jel találkozik a lendkerék jelével.
Válaszokat előre is köszi!