Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha keresek egy rajzot a gyári cr hátsódobról.. és megcsinálom magamnak vékonyfalúsavállóból az jó lehet? vagy ha csak hasraütéssel csinálok egy kipufogót magamnak az jólehet?
megértelek,de ez egy önindítós x-es verzió,más a háza mint az r-nek,a motor 650 volt ,egy blokkház min egy kiló,és ezt egy tizesből hoztuk ki eddig.az összeszerelést megcsinálom én,türelemjáték,de sikerülnie kell.
Én új blokk feleket vennék, párban. Biztos nem 2Ft, de heggeszteni, síkolni, hézagolni... Szarul hangzik... Nem akarok vészjósló lenni, de az olcsóbb, néha drágább.
igen sajnos,és én cseréltem benne olajat,mindent normálisan visszatettem a helyére,a motor elég patikán nézett ki,nem gondolom,hogy sokkal több lett volna benne mint a kinézete alapján saccolhattam volna.a lényeg ,hogy haverom elindult az első körére egyedül,hogy szokja kicsit a motort.kb 150 km után történt minden előjel nélkül.hajtókar alsó tűgörgőscsapágya szét hullott,megrepesztette a balansz tengelynél a házat, mindkét félnél.ft csapágy szarrá ment,hengerbe felmentek a darabok,ott is beverődtek,dugattyú majd keresztbe fordult(kicsit túlozva)ja és a szelepeket is elérte egy pillanatra.most ott tartok,hogy a blokkfelekből síkolás után 0.25 hiányzik,ezért még nem tudom ,hogy a váltótengelynél kell e hézagolnom újra az egészet vagy bírja így.nekem ktm 525 van,az bírná az ilyet mert lóg mindene ,de ahogy ezt szedtem szét,elég finomra van illesztve minden.na ezért szeretnék méreteket tudni.most indulok gépműhelybe,ahol síkolnak az új olajpumpából,hogy nehogy összeszorítsam.ha mindent jól láttam,0.05 alá kell szedetnem,hogy foroghasson,.(a házhoz képest)
Pfff...ez igen rosszul hangzik. És vszeg igen sokba fog kerülni,mindenféle előjáték nélkül beállt?
mindenkinek köszönöm a segítséget,szerintem találtam ezek között hasznos információt.mostanra egy szerelési útmutatót sikerült megvennem,szombaton megyek értre Kecskemétre.ami nem annyira derült ki az írásaimból,haverom motorja,megvette,állítólag 1700 km volt benne,2005 crf250x,olajcsere után 150 km motorozás,és totál megállás.berúgókarra hiába próbált ráállni is,nem mozdult.szinte teljesen széthullott,még a blokk is megrepedt.most hegesztés és blokkfelek síkba köszörülése után vagyok,viszont olajpumpa illesztés előtt.kapott ezt is újat,de így nagyon kiáll ezért kerestem nagyon adatokat,mert egy csomó dolgon kel módosítanom.főtengely felújítva,de azt még nem találtam,hogy a belső csapággyűrűt hogyan vegyem le szakszerűen.ötletem van bőven mindenre,de nem szeretnék további kárt okozni.köszi mindenkinek.
Mákod van....
LINK
Neked nem owners, hanem repair service manualra lenne szükséged. Ezeket nehéz felkutatni, ha szerencséd van találsz, de akár egy fél napod is rámehet. Ha megunod a keresgélést, és tényleg fontos, áldozz rá egy kis pénzt, és vedd meg. Vannak fizetős oldalak, paypalel fizetsz, kapsz egy kódot, és már indulhat a letöltés… Plusz ott az ebay is… pl: link
Sajnos nekem is volt már olyan, amit megkellet vennem, mert már idegesített a sok vírusos oldal, és egyszerűen nem találtam… Szóval B verziónak marad a megvétel….
Pedig ez egy CRF manuál,pont olyan amilyet kértél..tele szerelési segédlettel,mérési értékekkel,meghúzási nyomatékokkal,csavarméretekkel.
Amúgy a gyári új meghúzási nyomatékok értelemszerűen új blokkra és csavarokra vonatkozik,a 10 alkalommal kiszerelt csavarra és használt blokkmenetre már nem érvényes....robbantott ábrát találsz itt is:

http://www.ronniesmailorder.co...

Felsp szett aprópénzért:

http://www.m0moto.hu/product_i...


Az alját meg kivághatod klingeritből is 30e ért.
szia.köszi a hozzászólást.2005 crfx-ről van szó,szerettem volna olyan manualt,ahol lépésről lépésre, robbantott rajzokkal illusztrálva nyomon tudom követni,hogy hogy rakjak egy blokkot össze,mit mérjek,és milyen alkatrészek vannak egymás után,gondolok váltó,és az egész belső részekre.ktm hez van ilyenen,a csavarok hosszúsága is feltüntetve,ill. nyomaték táblázat ,mit mennyire húzzak meg.ha nincs ilyen,akkor kútfőből megy majd a dolog.azért köszi,de nem találtam túl részletesnek ezt.
Szia! Pontosan melyik évjárathoz kellene? Nekem a 2005-öshöz a Google kiadta 1. találatban
http://owners.honda.com/assets...
sziasztok.crf 250 manualt keresnék,amiben minden mérési adat,robbantott ábra,meghúzási nyomaték van,mert most kezdeném a blokkot összerakni,.esetleg valami tömítés beszerzésben valaki tudna segíteni,mert az athena szett elég húzós.köszi előre is.
Honda CR 125 höz /86-99/ vadonatúj,gyári kuplunglamella szett eladó.
Kopó szett 15e.
Fém lamella szett 10e.
mind1.. ha 45 ló akkor is csak rosszabb a hangzása....
az a lényeg hogy megy... és láttad is rajtam hogy mennyire tetszik...
beleszerelmesedtem!
Nah persze, de egy olyan emberről beszélünk szerintem aki az ilyen motorokra irja hogy x Le , de a simsonra tuti mondana 6-8Le-t! Életében nem ment még ilyen motorral, sejtelme sincs, hogy mire képesek!
végül is nekem mind 1.. :)

megy szépen és az a lényeg.

Méghogy 45 le? az esetleg a nyomatéka, illetve 4000 fordulatnál esetleg a le "csak" annyi...
Ez az illető nem ért hozzá és igazmondó istennek képzeli magát, akinek a ktm a kis kedvence, de amúgy a gyári adat asszem 56 le
A 2001-es mikuni karbis , utolsó mechanikus power szelepesé pedig 59 le például. A ktm a krosszban motorerőben mindig is csak kullogott a japán gépek után.
Igaz enduroban már más a helyzet.
ezt nem hiszem el....
feltettem egy képet a cr-ről facebookra
írtak alá párán... én is válaszoltam... egyik válasz... "56 paci..."
erre írt egy szaki hogy a honda cr250r az mindig is 45 lóerős volt.. esetleg a ktm súrolja az 50 lovat....stb..

de itt van a komment:
"Ist: A honda szerint a 250r az 45Le, a cr500r az 56Le 6800-on. De ettől függetlenül ha jó, akkor az a "csupán" 45Le is bitang erős. A KTM és a GasGas 250esei karcolgatják az 50-et.
De egyébként tény, hogy idehaza minden 250-es cr 56Le, haver is így vette
3 órája · Tetszik · 1

Ist: Nem mintha persze nem lenne mindegy, mert egy jó állapotú 250-esre, ami a gyárihoz hasonlító teljesítményű (ami kis hazánkban kb nem létező fogalom), tehát nem egy leélt szarról beszülönk, amiben 100 órát ment a dugó és már hordós a furat, zéró kompressziós, stb.. na olyanra még senkit sem hallottam volna, hogy azt mondja, hogy ne lenne benne bármikor több erőtartalék, mint ami kellene
3 órája · Tetszik · 1"

nem értem... ahog láttam az újabb aluvázas cr250 58 lóerő!...

mitszóltok ezekhez a dolgokhoz?
a hátsó féket eltettem róla.... meg az
első telóba kell szimering..
Az ár csak egy tényező...kérdés mennyit kell megvétel után rákölteni,mi az amit észrevettél,és mi az ami meglepi.
párhete vettem 340be 96-os 250-es cr-t.... kicsit úgy érzem hogy drága volt....
98-as a gép. Van róla kép, bukdácsoló videó adatlapomon.
Ára 325 lenne..
De nem hirdetem még, meg semmi mert nemtudom mi lesz még. Sajnálom eladni, ugyanakkor jólenne mááás
ha szabad érdeklődni.. mennyi lenne a motor ára? És mikori?
Az a pénz mkinél megvan! :D
Bár vszeg azt ezen a remek piacon nem fogják megadni érte...
Lenne az a pénz, amiért megválnék az enyémtől..