Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez a lendkeréksúly kb. 325 gramm, A rácsavarozásnál tehát ennyi jön rá a gyárira. Éreztem nagyon a hatását, kb fele annyit kellett belekuplungolnom mint máskor, 2. ban is ment a mászóka, alacsony fordulaton nem az volt hogy hirtelen lefulladt amikor leesett a fordulat, hanem húztam a gázt, és "felépítette" magát a motor. haver gasgasján 660 grammos van, ő az e-bayen vette, lehet itt is jobb lenne egy 400 grammos meg egy nagy hátsó 53 fogas lánckerék, de a gyárihoz képest sokkal jobb. Lehet 10-el pöfögni anélkül hogy lefulladna a cr, és az elindulásnál sem kell annyit kuplungolni.
Üdv.Keresek 03-as CR125-höz használható hengert. Elsősorban bevonatolt érdekelne. Előre is köszi.
Nagyon érezhető a különbség? Amúgy jónak néz ki.
Mennyivel nehezebb a gyárinál?
Megvolt a teszt, fasza lett, 3 órás tesztkör szopinyalis agyagos mászókák és domboldalon erdei ösvények, de jó volt
hali, van itt valakinek tapasztalata 2007-es CRF 250-ről? Vannak betegségei? Illetve RMZ 250 2008-ashoz képest van-e valami hátránya az 1 év miatt? Mennyivel drágább a 4T?
feltéve, jónak tűnik, de a komolyabb tesztelés még hátra van....
Ja most hogy mondod tényleg az autókban sincs, akkor megnyugodtam....
Nyugvócsapágy is siklik ahelyett hogy gördülne!
Akkor autót se vegyél, ott még a főtengelynél sincs tűgörgő. Micsoda megoldások ezek..
Köszi a választ és igen így értettem én is tehát nyomás mérő órával megnézem.
Mert nem igazán akar indulni.. meg kézzel is letudom nyomni a berúgót.
És mást mindent rendben találtam,gyujtás,karburátor,membrán,power stb.
Nem csak a Honda , a többi is ilyen. Nem rég javítottam egy RMZ- 250-est, ott a régi hajtórúd felső szem furatban bronz persely nélkül illeszkedik a csapszeg, a kicseréltnél volt bronz persely, még ez is változó, nem hogy tű görgő lenne.A mai motoroknál a dugattyúban is lazán illeszkedik a csapszeg, ha akar ott is fordulhat.
Soha nem volt vele problémám.

Nem vagyok benne biztos, de szerintem egy ilyen kategóriájú 450-eseben sincs a hajtókaron felül tűgörgő... De lehet hogy tévedek
Hajtókar felső szemben a tűgörgő jellemzően 2T megoldás....ha megnézed az autók-motorok hajtókarját,a felső szemben,vagy perselyben fut a csapszeg.
Akkor crf-et se vennék... milyen megoldás az mááá ...
az eléggé üzemórát figyelős lehet....
Hello

CRF-nél nincs felső tűgörgő.

Csapszegen fut a hajtókar..
Üdv
Amúgy mégis melyik alkatrész környezetében gondoltad a tűgörgőt? Mert jó pár helyen van!
De van...
helló crf-nél nincs felső tűgörgő nem?
Minden motor benzinszint magasságát, a szerelési könyve, ábrákkal, leírással bemutatja. Éppen ezért butaságot nem akarok mondani, meg kell nézni.
ez eddig okés! de mi a benzin szint érték e?
Igazából az sűrítési végnyomás,illik 8 bar felett lennie...
Sziasztok! Bocs, hogy ide írok yz-vel kapcsolatban de ott elég laza a forum..
Kérdésem csak annyi,hogy mekkora kompressziónak kellene lennie a hengerben ahhoz hogy elinduljon?
125ccm yz gondolom ez cr-nél is ugyanannyi lehet ezért kérdezlek titeket.
Kössz előre is .
A karburátor úszó szintet a helyén le lehet ellenőrizni, csak szükség van a benzin magasság értékre. A közlekedő edények elvén fogjuk vizsgálni. Ha van benzin leeresztési lehetőség a karburátoron, akkor oda kell egy át látszó műanyag csövet kötni, és a csövet függőlegesen tartani, azon meg fogod látni a benzin magasságát. Amelyik karburátornál nincs leeresztő, akkor van valami más. Például egy fenék csavar. A helyére kell, egy olyan csavart tenni amire csatlakozhat a műanyag cső. Ezeket a segéd eszközöket mérés után el kell távolítani. Ugyan van más megoldás is a szint beállítására, de azok pontatlanok és macerásak.
valaki! úszószintet akarom le ellenőrizni, hogyan kell? simsonba be tudom állítani