Ez a lendkeréksúly kb. 325 gramm, A rácsavarozásnál tehát ennyi jön rá a gyárira. Éreztem nagyon a hatását, kb fele annyit kellett belekuplungolnom mint máskor, 2. ban is ment a mászóka, alacsony fordulaton nem az volt hogy hirtelen lefulladt amikor leesett a fordulat, hanem húztam a gázt, és "felépítette" magát a motor. haver gasgasján 660 grammos van, ő az e-bayen vette, lehet itt is jobb lenne egy 400 grammos meg egy nagy hátsó 53 fogas lánckerék, de a gyárihoz képest sokkal jobb. Lehet 10-el pöfögni anélkül hogy lefulladna a cr, és az elindulásnál sem kell annyit kuplungolni.
hali, van itt valakinek tapasztalata 2007-es CRF 250-ről? Vannak betegségei? Illetve RMZ 250 2008-ashoz képest van-e valami hátránya az 1 év miatt? Mennyivel drágább a 4T?
Köszi a választ és igen így értettem én is tehát nyomás mérő órával megnézem.
Mert nem igazán akar indulni.. meg kézzel is letudom nyomni a berúgót.
És mást mindent rendben találtam,gyujtás,karburátor,membrán,power stb.
Nem csak a Honda , a többi is ilyen. Nem rég javítottam egy RMZ- 250-est, ott a régi hajtórúd felső szem furatban bronz persely nélkül illeszkedik a csapszeg, a kicseréltnél volt bronz persely, még ez is változó, nem hogy tű görgő lenne.A mai motoroknál a dugattyúban is lazán illeszkedik a csapszeg, ha akar ott is fordulhat.
Sziasztok! Bocs, hogy ide írok yz-vel kapcsolatban de ott elég laza a forum..
Kérdésem csak annyi,hogy mekkora kompressziónak kellene lennie a hengerben ahhoz hogy elinduljon?
125ccm yz gondolom ez cr-nél is ugyanannyi lehet ezért kérdezlek titeket.
Kössz előre is .
A karburátor úszó szintet a helyén le lehet ellenőrizni, csak szükség van a benzin magasság értékre. A közlekedő edények elvén fogjuk vizsgálni. Ha van benzin leeresztési lehetőség a karburátoron, akkor oda kell egy át látszó műanyag csövet kötni, és a csövet függőlegesen tartani, azon meg fogod látni a benzin magasságát. Amelyik karburátornál nincs leeresztő, akkor van valami más. Például egy fenék csavar. A helyére kell, egy olyan csavart tenni amire csatlakozhat a műanyag cső. Ezeket a segéd eszközöket mérés után el kell távolítani. Ugyan van más megoldás is a szint beállítására, de azok pontatlanok és macerásak.
Mennyivel nehezebb a gyárinál?
Mert nem igazán akar indulni.. meg kézzel is letudom nyomni a berúgót.
És mást mindent rendben találtam,gyujtás,karburátor,membrán,power stb.
Nem vagyok benne biztos, de szerintem egy ilyen kategóriájú 450-eseben sincs a hajtókaron felül tűgörgő... De lehet hogy tévedek
Egy igazi üzletember
az eléggé üzemórát figyelős lehet....
CRF-nél nincs felső tűgörgő.
Csapszegen fut a hajtókar..
Üdv
Kérdésem csak annyi,hogy mekkora kompressziónak kellene lennie a hengerben ahhoz hogy elinduljon?
125ccm yz gondolom ez cr-nél is ugyanannyi lehet ezért kérdezlek titeket.
Kössz előre is .