Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A boltba alvázszám alapján meg tudják mondani, nézd meg a bowdent, meg ha már szétszedted a kuplungkosarat nincs-e beverődve a lamella attól is lehet kemény mivel beakadnak a lamellák. szerintem a rugót hagyd utoljára
sziasztok! most vettem egy Cr250-es motort. de nagyon kemény a kuplungja.mi lehet a baja? És miről tudom meg hogy milyen évjárat? mert rendeltem rúgót a kuplungba szettben de csak 5 db volt benne nekem viszont 6db van.tudniillik hogy akitől vettem azt mondta talán 91 évjárat.és e szerint rendeltem. segítsetek!
helló 1 kis segítség kéne...crf 450 felújításába vagyok ma össze akartam rakni a blokkot nem is volt semmi vele de mikor meghúztam a csavarokat az olajpumpa mindig megszorul akár mit csinálok vele nem jó olyan mint a blokk másik felébe beleérne
Milyen jó érzés hogy néha én is mondok jókat nem csak nekem kell a segítség Nem vagyok nagy sörös, de ha nincs ló jó a szamár is
Ez elfér a műanyag mögött, vagy hogy lesz?
Na már majdnem kész a lendtömeg, 325 grammos lett , 11-12 oz közötti...


Javaslom a Gas Gas topikot olvasni a 214040 számú hozzászólástól a hogyan endurózzunk crossmotorral témakörben..
Nincs mit,egy sör lesz! :D
Bár asszem Gery adta a tippet,szval kell neki is egy!

Köszönöm a gyertyacserés tippet,ma reggel megvettem a 8as gyertyát és csoák csodája ,első rugásra indult és szépen jár:)
A rezóé elvileg rajta van:

http://www.ronniesmailorder.co...
Hali!
Érdeklődni szeretnék, hogy CR 250 99-es kipufogóhoz mekkora O gyűrűk kellenek a rezóhoz és mekkora méretű átkötő gumi kell a rezó-dobhoz?
Írtam.
ok, majd írok ma vagy holnap....
így érthető
Kenyérszeletelésre tökéletesen alkalmas....
pfening3@freemail.hu
Amúgy amit nem adnál nyugodt szívvel az milyen?
Az acél kuplungkosár amúgy egyébiránt nem verődik be, és sokkal strapabíróbb, szinte örök darab...
Adj egy e-mail címet oszt küldök pár linket a cuccokról , meg pár fotót a cr-ről is....
én is ugyan így vagyok ahogy te voltál :) ami tetszene enduró az pontosan 600 felett vannak, viszont a cr nagyon szép is meg az egész kidolgozás komoly! ha jól értem akkor az acél kuplung kosár is leginkább a súlya miatt lényeges ugye? tudnál nekem valami képeket vagy valami oldalt linkelni ahol megtudom nézni ezt a 10 oz-s lendtömeget, na meg a nyomatéknövelőt?
én az elkövetkező 1-2 hónapban szeretnék motort venni, majd jelezd ha esetleg már eladásra szánod, mert már rendszeresen nézegetem az eladó példányokat :))
köszönöm a segítséget!
hmm nem rossz ajánlat
Szerintem gyertya probléma lesz, kb mindenki megszívta itt már... kisebb hőértékű kell azt hiszem 8-as, én is júniusba cseréltem és azóta hibátlan, előtte meg a 9,10-esekkel kb 2 köröket tudtam menni
Hali, én endurózok kb 4-5 éve kezdtem krosszokkal, az yz 250 , rm 250 után a múlt évben vettem egy cr 250 est mert kipróbáltam cimborámét (2000-es évjárat) és tetszett hogy nagyon pikk-pakk és kompakt a moci, oda tettem kanyarban ahova akartam, a szűk csikicsukik és a fák között jól lehetett vele manőverezni és könnyű. Nem utolsó sorban az üléspozíciója a krosszok közül a legalacsonyabb ha jól tudom 942mm az általános 965mm helyett, ez jól jön a szopós köves /dimbesdombos szűk helyeken.
ismerőseim sokadjára már endurót GG-t vettek, de én vettem egy cr250 et mert tetszett és mert amelyik enduró tetszett volna az 600ezertől felfele kezdődött annyim meg nem volt.
Miután megvettem és elkezdtem beállítgatni, meg használni, még jobban tetszett, és elhatároztam hogy kihozom belőle a maximumot hogy jobb legyen az endurózásra....
(v-force 3 membrán, karburátor légterelő lapka, nyomaték növelő alátét , lendkerék, nagy 53-as hátsó lánckerék, ültetőszett, acél kuplungkosár, -ami szintén betölt lendkerék szerepet, mert nehezebb mint a gyári- )
A dolog ott áll most hogy szét van szedve ez a motor, és ugyan az alkatrészek nagy része már megérkezett, elhatároztam hogy ha lehet felújíttatom az egészet és csináltatok bele egy hosszabb 5. fokozatot is. ezért még eltart egy ideig mire elkészül.
Mivel nem akartam lemaradni a szezon elejéről sem , ezért vettem egy másik, jó állapotú 99-es cr 250-et , amit addig használok mire elkészül a felújítás alatt lévő mocim.
Erre próbaképpen felraktam a nyomatéknövelőt ami számított, és most csináltatom az esztergással a 10 oz-s lendtömeget, amit szintén rárakok majd és akkor meg tudom majd mondani hogy mennyit jelent. Amúgy a cimbi ajánlotta a lendtömeget mert vett a gasgasra és nagyon sokat számított nála.... Egy másik ismerősöm rm 250-jén meg acél kuplungkosár van, és alul tök nyomatékos az a moci is.
Ezt a motoromat majd eladom kb 2-3 hónapon belül ha elkészül a másik, de a cuccokat rajtahagyom valószínű, a lendkereket is ha megfizetik azt a pár ezer forintot amiből elkészül. Jó kis motor, most lett nemrég felújítva, van rajta fmf rezó meg erősített kerékagy....
Amúgy egy endurúval lehet a nap végére nem fáradsz el úgy mint a krosszal, de ilyen átalakításokkal fel lehet hozni elég jóra szerintem a krosszot is.
Gyertyát még nem cseréltem,de egy 0 perces Ngk gyertya van benne,azis ki lett cserélve felujitáskor:(