Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mta4: köszi , hát remélem is hogy sikerül valamit kifogni :)
ha győri vagy, had kérdezzem már meg hogy merre szoktál vagy szoktatok motrozni? enduróztok vagy cross pálya?
Pontosan! Mielőtt nyitna a power nagyon gyenge, de ha kinyit akkor is lekvár.
a darál alatt mit értessz? dadog póvernyitás előtt?
Sziasztok srácok.
A tapasztalatotokra lenne szükségem.
A napokban vettünk a kisöcsémnek egy 125-ös KX-et. Egy napot motoroztunk vele, utána egy furcsa jelenségre lettünk figyelmesek.
A motor alapjáraton szépen felpörög, a blokknak szép hangja van, de a blokk erőtlen lett, harmadikban nem pörög ki, "darál", hiába húzom neki, nem megy. Az eladó egy szerelő srác volt, állítása szerint fel lett újítva benne "minden" (power szelep, dugó, gyűrű, stb..) Mit javasoltok, mit kezdjek vele?
Hát igen .....!
Na ma kicseréltem a telóolajat (Repsol 5W-re), le is teszteltük d.u, faintos lett (Y)
Azért piszkosul nem mindegy hogy 125 v 250...mi a terv?
Óóó, győri kollega! Sok sikert a vételhez.
ezeket a mocikat néztem ki eddig:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250_r-7802916


http://www.motorhirdetes.com/motor.php?Id=honda-cr250-2011071416181
4cvh3

http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/48098/honda-cr-125-r

h
ttp://www.kepesmotor.hu/honda-krossz/p1352750&nc=250&mc=250

van még pár darab ami szóba jöhetne ,de sajnos azok elég messze vannak tőlem (Győrtől)..
vélemények, esetleg infók valakinek a belinkelt motorokkal kapcsolatban? :)
A főtengely végére a súlyok rászerelésénél vigyázni kell a központ futásra, mert ha egy kicsit is üt, a főtengely és csapágya fogja megbánni. A motoromra én nem szerelnék plusz lendkereket, maradjon úgy ahogy a gyárban eltervezték. Én már láttam, a lendkeréknél letört főtengelyt. Gondoljatok bele, ezt a súlyt fel is kell pörgetni.
erre kiváncsi leszek :) ha beválik és nem lesz főtengely, és főtengelycsapágy gyilkos akkor azthiszem én is számításba veszem ezt a lehetőséget :P
E-bayes aftermarket súlyról lett az elképzelés lemodellezve, elvileg ez már létező dolog ehez a motorhoz. Amúgy meg nem hinném hogy akár egy cre 250 főtengelye más lenne mint a cr-é, de majd kiderül minden a próbával...
Főtengely vège bírja majd a kikèpzèst?
Ok majd beszámolok, már csak a speciális anyát kell legyártatni, csak az M12x 1,25-ös menethez kell menetvágót szerválniuk megy a lendtömegen az egyik méretet megigazítani azt jöhet a teszt... látszik amúgy a cuccon hogy a csákó aki csinálta már 1000 éve a szakmában van...
Ha Sopron fele jársz egyszer,akkor megkapod a sörödet Waszeitunggal együtt:)
majd véleményt kérnék ha már végleg felkerült :) amúgy elég pofás, szép, igényes munka!
Emlékeim szerint van töröttem és törés nélkülim is...10e magassága a gyári új,utángyártottal még nem találkoztam sajna,ha érdekel dobj egy üzit,adatlapomon az elérhetőségem.
Szép napot!

Nem tud valaki esetleg hátsó féktárcsa védő műanyagot inkább új érdekelne,de ha van szép állapotú bontott az is szóba jöhet!? 99-es CR250-hez!
Kérdezz nyugodtan, itt én még nem olvastam fikázódást, pár ember vicces stílusban válaszol ha igen nagy hülyeséget kérdeznek, de akinek van egy kis humorérzéke az ezen nem sértődik meg.
Szerintem bárhogy is döntessz japán géppel nem fogsz nagyon mellé..
beleolvastam, hasznos infókat találtam , egészen addig amig el nem jutottam az egymás fikázásáig... :S :D remélem itt pár kérdésből nem lesz gubanc!
ez a motorválasztás jelen esetben nem tűnik egyszerűnek
beleolvastam, hasznos infókat találtam , egészen addig amig el nem jutottam az egymás fikázásáig... :S :D remélem itt pár kérdésből nem lesz gubanc!
ez a motorválasztás jelen esetben nem tűnik egyszerűnek
Váz szám alapján én is megmondom, meg bárki aki bepötyögi a googleba. Beverődve a kuplungkosár szokott lenni, gondolom ezt akartad írni.
Annak az okai, hogy kemény a kuplung: bowden, beverődött kuplungkosár, a pálcát mozgató rudazat kopása. Na meg amiatt szokott kemény lenni a kulung, hogy valahol át kell vinni azt az 50 egy pár pacit..
Bontott / robbantott ábráról nem derül ki semmi?
Simán, még hely is marad, lemértem mindent...