Valaki Help:)
Frissen felujitott Cr 125-t (dugó gyertya karbitisztitás stb...) ma teletankoltam,hogy kiviszem az első próbakörére...kb 500 méter megtétele után elkezdett gázadásra fulladozni,majd sok fulladozós méter után megállt,azóta nem birom beinditani. Minden tiszte benne,minden felujitva és nem megy a ganaj. Rugásokra kb semmmit sem reagál,tehát még az sincs ,hogy pillanatra elindulna... Légyszives segítsetek, hgoy mi lehet, mert előfordulhat h hamarosan kibaxom a pi..ába:(
üdv!
köszönöm a választ, sok hasznos dolgot osztottál meg velem!
szerinted kezdésnek egy áttétel variálás és egy lendtömegsúly már keltene némi endurós érzést vagy még mindig egy idegbeteg motorként ugrálna ki alólam?
alkatrész ellátás elég jó ennél a típusnál! na meg valahogy csak a honda felé húz a szívem :)
üdv!
először is köszi a válaszod!
igazából már régóta motorozom és az utóbbi 1-2 évben jöttem rá hogy nekem az endurózás (néha kicsit extrémebb helyek is) jön be igazán!
volt már nagy motorom és eddig nem volt gond! 350-400 körüli ár értékben nézelődök, drágább motort nem nagyon szeretnék mert annyira sok időm nincs motorozni hogy megérje többet belefektetni!
körül néztem enduró téren a piacon és ebben az ár kategóriában nem találtam olyat ami megfelelne az elképzeléseimnek!
ezzel a típussal (cr 250) vagyok úgy hogy tetszik is és alkatrész ellátás is mondhatni nagyon jó!
a kérdésemet úgy tettem fel hogy tudatában vagyok hogy ez nem enduró motor, igazából azokfelé szántam a kérdést akik esetleg használták ilyen célra, hátha tudnak nekem némi tapasztalatot észrevételt adni! :)
Valaki
nek ismerős a motor? Kinéztem magamnak de picit tartok tőle, mivel eddig csak 4 t motorom volt és annak a teljesítményleadásához vagyok szokva! Kizárólag endurozni venném, földutakon poroszkálni! Ahhoz viszont nincs kedvem h hátizsákban cipeljem a hazaút üzemanyagát! Mi a helyzet ezzel? Tényleg keveset lehet elmenni 1 tankkal?
Na gyon jó kompakt moci a cr 250, saját tapasztalatom alapján endurózni ezzel lehet a legjobban a krosszok közül mert bár az rm 250 nek jobban tetszett a motorja meg erősebb volt, de ez sokkal fordulékonyabb. nekem 99 es 2001-es és 2000-es honda cr 250 hez , 2001-es rm250 hez 94-es , 95-ös 250-es yz hez volt szerencsém.
Alapjában véve 250 es krosszal endurózni nagyobb odafigyelést és rutint, több energiát igényel mit egy kifejezetten enduro motorral --
A hirtelenebben leadott motorerő miatt ha nem vigyázol a gázkarra akkor kiugrik alólad a gép és azonnal "büntet" ha hibázol. Keményebb a futóműve is , de azt el lehet puhítani viszonylagosan,
A motort is endurósabbra lehet faragni, más lánckerékkel rövidítheted a hosszú 1 est, meg egy jó acél kuplungkosár (Hinson kb 70 ezer persze ez szinte "örök" darab ) vagy egy minimum 10 oz-s lendtömegsúly (kb 25-30 ezer az e-bayen) vagy mindkettő egyszerre, esetleg egy hidraulikus kuplungszett (univerzálisat 20 ezerért kapsz kb.) esetleg egy v-force3 membrán, egy jó rezonátor, és szinte endurot varázsolhatsz a gépedből. A lendtömeg nélkül alacsony fordulaton sokat kell kuplungolni, ami extrém endurónál szarul jöhet.....
kérdés hogy mi éri meg.
Amúgy meg kipróbáltam a cimborák gasgas ec 300 asát és azzal meg olyan menni mintha karosszékből motoroznál.... de többe is kerültek mint a cr....
Én viszont maradok a cr250 nél mert számomra az valahogy izgalmasabb motor. De ez az én véleményem.
Kérdés milyen szinten és hol akarsz endúrozni,milyen motorral és mennyi tapasztalatod van,mennyire érzel egy agresszív kétüteműt,hogy viseled amikor a figyelmetlenséged és tapasztalat hiánya miatt már harmadjára vered oda a kabátot,mennyit szánsz rá és mennyi marad a zsebben és milyen műszaki vénád van...
Ez 10 embernél 15 féleképpen csapódik le,azt köbö borítékolni merem hogy nem a motor lesz a szűk keresztmetszet!
Ki kellene egyet próbálnod olyan körülmények között ahol használni szeretnéd de nem 10 percre,hanem tartósabban,de 99% átgondolnád még 1x hogy kettöötvenes cerkával extrém endúrozz!
üdv mindenkinek!
kéréssel, kérdéssel fordulok hozzátok!
motorvásárlás előtt állok, így lenne pár kérdésem!
imádok endurózni, és az extrém enduró is egyre inkább vonz, tudom hogy a honda cr 250 r nem enduró motor, de véleményekre lennék kiváncsi, hogy használta -e valaki ilyen célra és ha igen akkor milyen észrevételei vannak vele kapcsolatban?
amúgy összességében mindenféle tapasztalatnak,észrevételnek,tanácsnak örülnék ezzel a típussal kapcsolatban, akár fogyasztás akár élettartam, vagy akármi, csak szeretnék többet megtudni erről a motorról, mert eddig ez a kiszemelt típus... :)
a segítséget előre is köszönöm!
Múlt hétvégén volt logopédusnál a moci és nem dadogott, de ezen a hétvégén megint elkezdte Úgy vagyok vele, hogy kopp gázon kell menni és akkor nincs vele gond a saját fejlesztésű sisak kamerám meg a legjobbkor merült le :D http://youtu.be/b879p7J5yH4
Ma én is állítottam a karbin, mert a nyomatéknövelő alátét installálása miatt többet kapott mint kellett volna és beköpdöste a gyertyát.
erre kivittem kicsit a töltésoldalba és majdnem hanyatt b@szott a kis dög! Buta lett mint a csök!
Ezt nem hiszem el,már megint sikerült hanyattbaszni a gépet,1 hetes sárvédőnek annyi,majd beszarok úgy fájnak a veséim,2t-vel nem egyszerű egykerekezni!
kirtam magamnak egy -két hét szünetet.
Frissen felujitott Cr 125-t (dugó gyertya karbitisztitás stb...) ma teletankoltam,hogy kiviszem az első próbakörére...kb 500 méter megtétele után elkezdett gázadásra fulladozni,majd sok fulladozós méter után megállt,azóta nem birom beinditani. Minden tiszte benne,minden felujitva és nem megy a ganaj. Rugásokra kb semmmit sem reagál,tehát még az sincs ,hogy pillanatra elindulna... Légyszives segítsetek, hgoy mi lehet, mert előfordulhat h hamarosan kibaxom a pi..ába:(
köszönöm a választ, sok hasznos dolgot osztottál meg velem!
szerinted kezdésnek egy áttétel variálás és egy lendtömegsúly már keltene némi endurós érzést vagy még mindig egy idegbeteg motorként ugrálna ki alólam?
alkatrész ellátás elég jó ennél a típusnál! na meg valahogy csak a honda felé húz a szívem :)
először is köszi a válaszod!
igazából már régóta motorozom és az utóbbi 1-2 évben jöttem rá hogy nekem az endurózás (néha kicsit extrémebb helyek is) jön be igazán!
volt már nagy motorom és eddig nem volt gond! 350-400 körüli ár értékben nézelődök, drágább motort nem nagyon szeretnék mert annyira sok időm nincs motorozni hogy megérje többet belefektetni!
körül néztem enduró téren a piacon és ebben az ár kategóriában nem találtam olyat ami megfelelne az elképzeléseimnek!
ezzel a típussal (cr 250) vagyok úgy hogy tetszik is és alkatrész ellátás is mondhatni nagyon jó!
a kérdésemet úgy tettem fel hogy tudatában vagyok hogy ez nem enduró motor, igazából azokfelé szántam a kérdést akik esetleg használták ilyen célra, hátha tudnak nekem némi tapasztalatot észrevételt adni! :)
Valaki
nek ismerős a motor? Kinéztem magamnak de picit tartok tőle, mivel eddig csak 4 t motorom volt és annak a teljesítményleadásához vagyok szokva! Kizárólag endurozni venném, földutakon poroszkálni! Ahhoz viszont nincs kedvem h hátizsákban cipeljem a hazaút üzemanyagát! Mi a helyzet ezzel? Tényleg keveset lehet elmenni 1 tankkal?
Alapjában véve 250 es krosszal endurózni nagyobb odafigyelést és rutint, több energiát igényel mit egy kifejezetten enduro motorral --
A hirtelenebben leadott motorerő miatt ha nem vigyázol a gázkarra akkor kiugrik alólad a gép és azonnal "büntet" ha hibázol. Keményebb a futóműve is , de azt el lehet puhítani viszonylagosan,
A motort is endurósabbra lehet faragni, más lánckerékkel rövidítheted a hosszú 1 est, meg egy jó acél kuplungkosár (Hinson kb 70 ezer persze ez szinte "örök" darab ) vagy egy minimum 10 oz-s lendtömegsúly (kb 25-30 ezer az e-bayen) vagy mindkettő egyszerre, esetleg egy hidraulikus kuplungszett (univerzálisat 20 ezerért kapsz kb.) esetleg egy v-force3 membrán, egy jó rezonátor, és szinte endurot varázsolhatsz a gépedből. A lendtömeg nélkül alacsony fordulaton sokat kell kuplungolni, ami extrém endurónál szarul jöhet.....
kérdés hogy mi éri meg.
Amúgy meg kipróbáltam a cimborák gasgas ec 300 asát és azzal meg olyan menni mintha karosszékből motoroznál.... de többe is kerültek mint a cr....
Én viszont maradok a cr250 nél mert számomra az valahogy izgalmasabb motor. De ez az én véleményem.
93-as CR-hez használható első féktárcsád akad esetleg?
Ez 10 embernél 15 féleképpen csapódik le,azt köbö borítékolni merem hogy nem a motor lesz a szűk keresztmetszet!
Ki kellene egyet próbálnod olyan körülmények között ahol használni szeretnéd de nem 10 percre,hanem tartósabban,de 99% átgondolnád még 1x hogy kettöötvenes cerkával extrém endúrozz!
kéréssel, kérdéssel fordulok hozzátok!
motorvásárlás előtt állok, így lenne pár kérdésem!
imádok endurózni, és az extrém enduró is egyre inkább vonz, tudom hogy a honda cr 250 r nem enduró motor, de véleményekre lennék kiváncsi, hogy használta -e valaki ilyen célra és ha igen akkor milyen észrevételei vannak vele kapcsolatban?
amúgy összességében mindenféle tapasztalatnak,észrevételnek,tanácsnak örülnék ezzel a típussal kapcsolatban, akár fogyasztás akár élettartam, vagy akármi, csak szeretnék többet megtudni erről a motorról, mert eddig ez a kiszemelt típus... :)
a segítséget előre is köszönöm!
http://youtu.be/b879p7J5yH4
erre kivittem kicsit a töltésoldalba és majdnem hanyatt b@szott a kis dög! Buta lett mint a csök!
kirtam magamnak egy -két hét szünetet.