Mondták, hogy tegyek bele vasszelepet az tartósabb.
Volt benne MX fiction aztán Prox aztán megint titán aztán megint vas Ugyanannyit bírtak mint a titán csak jelentősebben olcsóbb. Üzem szempontjából semmilyen különbséget nem tapasztaltam.
Lehet hogy pletyi nekem ilyen nem volt, és nem is hallottam erről a problémáról.
Igazából én ezt a szelepbeverődést is sajátosságnak fogtam fel mintsem típushibának. Azonkívül soha semmi baja nem volt a motornak, bár mint már írtam én mindent időbe cseréltem.
Van pozitív v negatív tapasztalat az acél kontra titán szelepekkel? Azon kívül hogy a titán 4x drágább mint az acél..
Nem ezeknél az évjáratoknál volt hogy a főtengelyen lévő vezérműlánckerék nem volt tartós,cserélni csak főtengellyel együtt lehetett,aranyárban? Vagy ez csak pletyi?
Igen beverődik a szeleptányér és elmegy a hézag nullára.
Semmilyen előjele nincs egyszer csak nem indul hidegen, vagy csak nagyon nagy szenvedés árán és nincs alapjárat.
Az sem segít ha rendszeresen ellenőrzöd a hézagot mert sokáig nem változik, ha meg 1x csak elindul nulla felé, akkor már megállíthatatlan.
Nekem szinte takkra 100 óránkét jelentkezett és teljesen mindegy volt hogy a gyári titán, vagy Vas szelep volt benne.
Más hibája sose volt a gépnek igaz én mindent időbe cseréltem ( dugó, hajtókar vez-lánc)
Ha hanyagul van karbantartva akkor lehet hogy folyamatosan szívatni fogja valami a boldog tulajt.
Remélem tudtam segíteni..
Ismerem a gazdát, tőle van az előző vas is, igaz ez kb fel éve van nála... Hidegen kb 4. Rugasra indult... Igaz simibe... :) szépen jár nem csörög csattog, füst egy deka se...
Az normális hogy gyorsan bemelegszik...attól függ milyen évjáratban gondolkozol,mennyit szánsz rá.
Lehetőleg ismert előélet,induljon könnyen és épeszű gazdija legyen..ezen a remek piacon szépen be lehet hasalni.
..hali emberek.. Ú gy néz ki váltanék 2rol 4t re.. Crf450 r. Ma gurultam vele egy próba kört, egy utca föl, le és eléggé meleg volt a motor.. Kb 70 fok.. Ez normális hogy ilyen hamar melegszik? Mire kell odafigyelni ezeknél? Valami típus hiba esetleg? .. Köszi előre is a válaszokat..
a huszonötösöknek dúsabb keverék kell én úgytudom, van aki 1:"0ba keni azt semmi baja gépnek, Holnap megyek pályára járatgatni
majd ott kiderül hogy muzsikál.
még az elején próbálkoztunk ilyen sűrű keverékekkel igaz 250 eseknél
mondván hogy "tegyünk bele olajat hogy kenje rendesen"sose működött igazán jól egyik motor sem, csak gurguláztak, meg köpték a gyertyákat akárhogyan állíthattuk a karbit.... sose lett jó, a keverési arány tekintetében 1:40-től volt amitől igazán jól működtek, de ezek mondjuk 250 esek voltak...
Én a gyertyára meg a keverékre gyanakszom hogy a motul 800 sok volt neki 1:20ba most vettem bele BR9Eg gyertyát meg 1:25re higítottam a keveréket illetve megjött a fuvókám is hidegen 4. rugásra pöccent
Ezeket a tech. adatokat tudja egy kb feleannyiba kerülő olaj is,ennyi pénzért sztem Motul 800 hoz is hozzájutni,de javaslom az Agip Kart ot is,az kb 4e...
Ez az ár ezért az olajért nem reális.
Volt benne MX fiction aztán Prox aztán megint titán aztán megint vas Ugyanannyit bírtak mint a titán csak jelentősebben olcsóbb. Üzem szempontjából semmilyen különbséget nem tapasztaltam.
Lehet hogy pletyi nekem ilyen nem volt, és nem is hallottam erről a problémáról.
Igazából én ezt a szelepbeverődést is sajátosságnak fogtam fel mintsem típushibának. Azonkívül soha semmi baja nem volt a motornak, bár mint már írtam én mindent időbe cseréltem.
Nem ezeknél az évjáratoknál volt hogy a főtengelyen lévő vezérműlánckerék nem volt tartós,cserélni csak főtengellyel együtt lehetett,aranyárban? Vagy ez csak pletyi?
Igen beverődik a szeleptányér és elmegy a hézag nullára.
Semmilyen előjele nincs egyszer csak nem indul hidegen, vagy csak nagyon nagy szenvedés árán és nincs alapjárat.
Az sem segít ha rendszeresen ellenőrzöd a hézagot mert sokáig nem változik, ha meg 1x csak elindul nulla felé, akkor már megállíthatatlan.
Nekem szinte takkra 100 óránkét jelentkezett és teljesen mindegy volt hogy a gyári titán, vagy Vas szelep volt benne.
Más hibája sose volt a gépnek igaz én mindent időbe cseréltem ( dugó, hajtókar vez-lánc)
Ha hanyagul van karbantartva akkor lehet hogy folyamatosan szívatni fogja valami a boldog tulajt.
Remélem tudtam segíteni..
Kopásra utaló jelek? Mármint szelephézag csökkenés?
Ha rendesen karban van tartva akkor a motor egyetlen gyenge pontja a szívószelep...
Lehetőleg ismert előélet,induljon könnyen és épeszű gazdija legyen..ezen a remek piacon szépen be lehet hasalni.
majd ott kiderül hogy muzsikál.
mondván hogy "tegyünk bele olajat hogy kenje rendesen"sose működött igazán jól egyik motor sem, csak gurguláztak, meg köpték a gyertyákat akárhogyan állíthattuk a karbit.... sose lett jó, a keverési arány tekintetében 1:40-től volt amitől igazán jól működtek, de ezek mondjuk 250 esek voltak...
Ez az ár ezért az olajért nem reális.