Ez üzemanyag szint lesz.mivel azzal a csavarral nem csak plusz levegőt adsz hanem ûzemanyag levegő keverèket mivel az egy külön kis csatorna a fő fuvókátol független ès mivel kifelè tekered plusz levegőt adsz neki csak nem jut hozzá elèg üzemanyag.na eme remek eszmefutatás után èn tuti a szintel próbálkoznèk.
Az egyik havernak is volt anno 125-öse is és 1:40-el nem volt gond, ő power 1 et használt , 2 évig használta a mocit aztán vett nagyobbat... az, és a powert se kellett állandóan takarítani, de ha versenyzel a crosspályán és nyelezed állandóan akkor 1:33...
Csináld aszt hogy belövöd az üzemanyag szintet közèpre a subert plusz keverèk csavar másfèl fordulat ki ès jónak kell lennie ha nem akkor máshol van a gond.
a ricinus bázisút elvileg sűrűbben is kell keverni, de az inkább versenyre való azt hallottam.
Amúgy évek óta endurózunk digitális csuklóval a 250 esekkel 1:40-1:50 el gond és besült motor, meg fossákopott motor nélkül, persze olajból nem a gagyit veszem!
Fú hát nem tom azèrt nyáron meszaglantanám azt a mocit amibe 1:40 keverèk van.mi agip racing 2t abbol is ricinus bázisút használunk 1:20 1:25 közöttit ès no para a pèppel.gyakrabban kell leengedni a kipufogó gempát ennyi.30 óra van a gèpben ès 10koresszió.indul hidegen melegen.pöc röf.1:40szzem gyilkos.
Hát ja de a páratartalmat levegő hőmèrsèkletet is bele kell kalkulálni ha már ennyire aprólèkos a dolog.porlasztónak mi mindig után álítunk.mert nem mindegy hogy ősszel vagy tavasszal vagy nyáron motorozol meg hasonló apróságok.
Jaja ez a pénz dolog, én is építem gőzerővel a 250-est addig ott a másik szerencsére, de ez még fullosabb lesz ami most épül, eszetlenül nyomom bele a lóvém fanatikus módon, a hónap végén meg kenyéren/vízen üzemmód van mindig, de 1x el fog készülni és akkor lesz nemulasss!
A 3. tank után tedd bele a xadot hogy "konzerválja" az állapotát, (1 tasak / tank x3 utána meg néha időnként 1-1 tasak a szintentartás végett)
Köszönöm a dícséretet próbálom karban tartani ahogy az időm és pénztárcám engedi sajnos most egyikből sincs sok Vasperselyes a gép 2 tankot ki kell vele járatgatni utána lehet üvegelni, igen ezt a motorfékes témát vágom csak nem akartam nagyon huzatni van benne 1,5 ü.ó. kb Úgylátom Szabi nem csak nekem dicsekedett a kettőötvennel
bejáratás (1:33) után nem lesz gond az 1:40 tuti!
de tudtommal ezeket nem kell sokáig bejáratni...
Mondjuk nemtom mennyire vágod a 2t témát, a 2t nem szereti a hosszas motorfékezést, ha mész lefele például egy lejtőn azt motorfékkel mész hosszasan sokáig például akkor nem kap kenést eleget stb.
Fasza! láccik jó karban van...
A tolást a sűrű olaj is előidézheti szerintem,
amúgy ha sűrű az olaj vagy sokat kap akkor bemelegedve is gurgulázik/dadog gázra, meg megfullad/beköpi stb...
próbáld 1:40 ben motul 800 at, úgy jó lesz hidd el... ;)
Ha nem vagy versenyen meg nincs nyitva állandóan a power akkor 1:40-nél ne keverd sűrűbben szerintem a 125-ösnél mert letapad meg koxolódik a power meg a gyertyának se tesz jót....
1:30ba kevertem vegyes használatba, szóval volt mikor le akasztottam a gázt és végig üvegen de volt mikor erdőzés volt vagy csak pötyögés, sose köpte be a gyertyát és pöc röff volt, Ez a sűrű olaj előidézheti azt is hogy hidegen csak tolásra indul? http://youtu.be/bNr0jPk_zls itt egy videó a mai karikáról nem húztam neki 6. ban azért van olyan hangja
Szívesen
a castrol power 1 nem rossz annak ellenére hogy castrol, azt 1:40 be neked simán jó sztem ha versenyzel 1:33, az egyik honlapon asszem olajsziget.hu csk 2650ft, a haverom ezt használ, onnan szokta rendelni...
Ami még nem drága és jó az a yamalube 2-s kb 2700ft meg az igol sts kb 3500ft .. A MOTUL valóban nem olcsó, de nem os kell 1:40-nél sűrűbben keverni, persze így is drága....
egy jutalom kép egész délután szépítgettem a gépezetet hogy nézzen is ki valahogy mostmár, sajnos a külsejét az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam sokan mondják hogy crossmotort minek díszítgetni de én úgy vagyok vele nézzen ki valahogy meg szeretem ha nem csak a hangja miatt figyelnek fel rá
okés akkor felhigítom 1:33-ra, én a castrol power 1et használtam eddig 1:33-ba nem volt vele gondom csak mondták hogy szar meg stb így vettem ezt de valami heroin ára van úgyhogy ha ez elfogyik csak 710est veszek és 1:30-1:40be keverem igazság szerint hiába pályán van javarészt használva a gép nem megy folyamatos póweren, hétfőn megjön a gyertyám, kedd körül a fuvókám és hátha jó lesz vagyis nagyon remélem Köszi a jótanácsokat remélem beválik ezt az adalékot lehet kipróbálom nem is 1 drága cucc
A motul 800 as olajat nem érdemes 1:40 nél sűrűbbe keverni, itt a probléma. Fél évig használtunk mi is ilyen olajat, a 250-eshez 1:50 be jó volt, a 125 öshöz 1:40-nél nem keverném sűrűbbe..... bejáratáshoz meg az 1:33 simán jó,
Ez nagy teljesítményszintű olaj, az adatlapján is 1:50 et ajánl endurohoz, 1:20-nál zabálni fogja neked a gyertyákat...
Az 1:40 nél sűrűbb keverést felejtsd el szerintem és megoldódik minden gondod. Hiába adsz neki több olajat, csak lerakódások képződnek és nem fog egyenletesen kopni a motor... Ha meg akarod óvni az állagát, használj ilyen tasakos xado-t szerintem meg mondjuk valamilyen fullszint olajat 1:40 be...
Igen én is erre gondolok vagyis már csak ez a lehetőség maradt Járatás miatt megvettem bele a Motul 800-at azt 1:20ba kevertem de hidegen beköpi a gyertyát így csak tolásra indul, ha megjön a fuvóka bele ráhigítok 1:30ba
Amúgy évek óta endurózunk digitális csuklóval a 250 esekkel 1:40-1:50 el gond és besült motor, meg fossákopott motor nélkül, persze olajból nem a gagyit veszem!
A 3. tank után tedd bele a xadot hogy "konzerválja" az állapotát, (1 tasak / tank x3 utána meg néha időnként 1-1 tasak a szintentartás végett)
de tudtommal ezeket nem kell sokáig bejáratni...
Mondjuk nemtom mennyire vágod a 2t témát, a 2t nem szereti a hosszas motorfékezést, ha mész lefele például egy lejtőn azt motorfékkel mész hosszasan sokáig például akkor nem kap kenést eleget stb.
A tolást a sűrű olaj is előidézheti szerintem,
amúgy ha sűrű az olaj vagy sokat kap akkor bemelegedve is gurgulázik/dadog gázra, meg megfullad/beköpi stb...
próbáld 1:40 ben motul 800 at, úgy jó lesz hidd el... ;)
a castrol power 1 nem rossz annak ellenére hogy castrol, azt 1:40 be neked simán jó sztem ha versenyzel 1:33, az egyik honlapon asszem olajsziget.hu csk 2650ft, a haverom ezt használ, onnan szokta rendelni...
Ami még nem drága és jó az a yamalube 2-s kb 2700ft meg az igol sts kb 3500ft .. A MOTUL valóban nem olcsó, de nem os kell 1:40-nél sűrűbben keverni, persze így is drága....
Ez nagy teljesítményszintű olaj, az adatlapján is 1:50 et ajánl endurohoz, 1:20-nál zabálni fogja neked a gyertyákat...
Az 1:40 nél sűrűbb keverést felejtsd el szerintem és megoldódik minden gondod. Hiába adsz neki több olajat, csak lerakódások képződnek és nem fog egyenletesen kopni a motor... Ha meg akarod óvni az állagát, használj ilyen tasakos xado-t szerintem meg mondjuk valamilyen fullszint olajat 1:40 be...