Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sztender lesz rajta vagy középállvány!
Ja de ami nincs az nem tud fede lenni
Ugyanolyan féktárcsavédő mint pl egy 98 as aluvázason van,elöl műanyag,hátulra csak felülre van...elérhetőség az adatlapomon.

Készen nem fogsz pikkpakk találni odavaló perforált alulemezt,de némi kézügyességgel meg is tudod oldani,sokkal gyorsabban,olcsóbban..
akkor ide is belinkelheted a képeket
igen a régi endurokon perforált alulemezes 80as évek :)
A kézvédő betét függ attól hogy ki a gyártó,gondolom ez nem újdonság...
Alváz mint a régieken? Pl egy 1985 ösön?

Elérhetőséged sincsen...sztem kicsit pontosítsunk mindenen.
szia kézvédőből csak a betét kelene igazából alváz meg mint arégieken oylasmi de a tárcsavédőkről privátban küldhetnél képet árral köszi
http://www.ebay.com/itm/HONDA-...

Készen ettől olcsóbb alvázvédőt nem találsz vszeg...mikori évjárat?

Első műa. tárcsavédőm és hátsó alum sztem van,kézvédőből pedig 678 féle megoldás van,erősen igényfüggő,új alubetétest 12e ért már kapni..
hali aluvázas 250cr-her keresek alvázvédőt kézvédőt és tárcsa védőket...
A kép elkészülte óra kapott másik láncszettet és hozzávaló feszességet!
Micsoda jóképességű moci! Csak a láncfeszességet állítsd majd be
Nem ferde az a bak?
köszi! holnap akkor áthelyezem a műszert. amúgy szép a géped!
pontosan hova gondolod? így nem igazán értettem mégis hova mondod.
Üzem óra mérőnek a legtutibb hely a bal oldalon a tan és az ülés talàlkozàsánàl van ott a segédvàzra fel tudod kötegelni+vastagon ragazd oda szilóval
én kérek elnézést!
Ervin vagyok :))
csak nem járatás előtt állsz te is?
Bár yamahám van,mindig itt kérdezősködtem.Köszönöm a segitségetek.
Csak azért kérdem mert nem akarom elbaszni a járatást, már 3x megvolt ez a felmelegítős lehülős módszer, 20 litert szeretnék vele kijárni óvatosba, hogy fasza legyen, ma csináltam videót csak kurvára viszhangzik a pince így eléggé szar a hang, holnap csinálok szabadtérit. az üzemóra mérőt meg a vízcsőre raktam, a melegtől nem lesz baja? Szépen fel kötegelőztem
Jelen esetben hüvelyes hengerről van szó,ott azért célszerű elpöfögni 2 tank felett...de mki úgy csinálja ahogy akarja,ezzel nem fog ártani neki,ellenben azzal ha 2 liter után nyelezi lehet gond.
A verseny gépeket nem nagyon kell járatni!
Ha jó gépműhelyben csinálták és jó a hézagolás meg az illesztési hézag akkor 2x-3x melegítsd fel üzemi hőmérsékletre menj vele egy kicsit és hagyd kihűlni!
Utána már mehetsz vele, az elején figyelj a hangokra, ha minden oké akkor lehet adni neki rendesen.
1:30-as keverékkel kicsit dúsabban, hogy hűtse a dugót!
Ésszel húzgálva a szarvát és megfelelőre keverve a benyát,tiszta légszűrővel nem lesz gond...de ha félted még akkor moziba vidd!
Hétvégén merjem kivinni cross pályára a masinát ? A járatást nem tudom érdemes volna-e ott csinálgatni, habár van ott valami föld út is ahol tudnék szaladgálni vele.