Csak azért kérdem mert nem akarom elbaszni a járatást, már 3x megvolt ez a felmelegítős lehülős módszer, 20 litert szeretnék vele kijárni óvatosba, hogy fasza legyen, ma csináltam videót csak kurvára viszhangzik a pince így eléggé szar a hang, holnap csinálok szabadtérit. az üzemóra mérőt meg a vízcsőre raktam, a melegtől nem lesz baja? Szépen fel kötegelőztem
Jelen esetben hüvelyes hengerről van szó,ott azért célszerű elpöfögni 2 tank felett...de mki úgy csinálja ahogy akarja,ezzel nem fog ártani neki,ellenben azzal ha 2 liter után nyelezi lehet gond.
A verseny gépeket nem nagyon kell járatni!
Ha jó gépműhelyben csinálták és jó a hézagolás meg az illesztési hézag akkor 2x-3x melegítsd fel üzemi hőmérsékletre menj vele egy kicsit és hagyd kihűlni!
Utána már mehetsz vele, az elején figyelj a hangokra, ha minden oké akkor lehet adni neki rendesen.
1:30-as keverékkel kicsit dúsabban, hogy hűtse a dugót!
Hétvégén merjem kivinni cross pályára a masinát ? A járatást nem tudom érdemes volna-e ott csinálgatni, habár van ott valami föld út is ahol tudnék szaladgálni vele.
Készen nem fogsz pikkpakk találni odavaló perforált alulemezt,de némi kézügyességgel meg is tudod oldani,sokkal gyorsabban,olcsóbban..
igen a régi endurokon perforált alulemezes 80as évek :)
Alváz mint a régieken? Pl egy 1985 ösön?
Elérhetőséged sincsen...sztem kicsit pontosítsunk mindenen.
Készen ettől olcsóbb alvázvédőt nem találsz vszeg...mikori évjárat?
Első műa. tárcsavédőm és hátsó alum sztem van,kézvédőből pedig 678 féle megoldás van,erősen igényfüggő,új alubetétest 12e ért már kapni..
Ha jó gépműhelyben csinálták és jó a hézagolás meg az illesztési hézag akkor 2x-3x melegítsd fel üzemi hőmérsékletre menj vele egy kicsit és hagyd kihűlni!
Utána már mehetsz vele, az elején figyelj a hangokra, ha minden oké akkor lehet adni neki rendesen.
1:30-as keverékkel kicsit dúsabban, hogy hűtse a dugót!