Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a szuzuki rm 250-esemnél vettem észre hogy míg az egyik olajnál eldobja az alapjáratot jobban vagy teljesen a moci, a másik fajtánál ez kevésbé van így miközben a motor beállításai ugyanazok voltak, és vannak olyan olajok amik önmagukban is emelik kicsit az alapjáratot(pl igol meg LiquiMoly ) , sőt a power szelepet sem tapasztják le úgy, ami jól jön ha lent vagy a völgyben és ráfutás nélkül kell felmenni egy siratófalon....
jó még ez a tasakos xado adalék is, ez is feldobja kicsit az alapjáratot.
Persze a jó bekarburálás fontos, de ilyen apróságokon is múlhat a dolog...
Milyen keverési arányt használsz? Lehet kicsit kevesebb olajat kellene tenned, a sűrű keverék is leronthatja ezeket a dolgokat, illetve próbáld ki a xado-t , nekem emelt az alapjáraton kicsit mindegyik mocimnál eddig...
http://bolthely.hu/webautoshop...
vagy másik olajakat pl: igol propulse racing sts vagy liqui moly racing synt 2t
nincs alapjárat, reagál a levegő illetve a szivató csavar tekergetésére is, de ha állítok is alapjáratot nem tartja hanem leáll ha kijjebb tekerem a levegő csavart darabosan esik vissza a fordulat ha felpörgetem. szóval a levegő csavar teljesen be van tekerve. így a legjobb a gázreakciója meg a fordulatszámot is normálisan ejti vissza
Akkor a motorodon egyátalán nincs alapjárat vagy túl magas? Ha betekert levegő csavar mellet magas az alapjáratod vagy nem igazán akar reagálni az állitgatásokra, akkor az lehet fals levegő miatt is. Nézz rá a gyujtás oldali főtengely szimeringre is!
Na szóval ma próbáltam valamit álltani de nem igazán jutottam semmire, próbáltam a szivatóval alapjáratot varázsolni de nem sok sikerrel, utána a levegő csavart ami tökre be volt csavarva tekertem kifelé hát a fordulatot ilyen darabosan ejtette a motor, szóval inkább visszatekertem, magyarul adtam a szarnak 1 pofont kedd körül megjön a fuvókám akkor majd állítunk rajta
Nézzél egy karburátor benzinszintet és állitsd be rendesen, valamint a benzin-levegő csavart vedd visszább fél fordulat körülire és próbáld meg!
Mai teszt alapján kimondhatom hogy nagyon bitang lett!
Mivel a motor nem az igazi így egy kis szépítkezésbe kezdtem, illetve apró kis bajokat orvosoltam. Ennyire jutottam, nem lett az a patyolat fehér de sokkal szebb lett szerintem ( Előtte, Utána )
Valakinek 170es főfuvókája elfekvőbe nincsen?
Ha a váltó olaj fogy azt látod a mennyisègből meg èrezni a szagán pl
De váltólar de egyèbkènt azt is egy sör kicserèlniert mi sörbe mèrjük az időt
Szerintem ne barkácsolj mert kicserèlni kb 1sört mire megiszol az alkatrèsz meg páf ezres
A szakszerű megoldás a tengely berúgókar csere. Barkács megoldás, a tengelyre lap köszörülve, berúgókarba menetet készíteni, és csavarral ráhúzni. A125-ös berúgását még ez talán bírja.
Tudom de szerintem stimelni fog a sárvédö irj e-mailt és árakat:)
Ha jól emlékszem akkor csak meg kell nyomni valamivel és kiugrik,szét van szedve az enyém is,de csak jövő hét végén tudom megnézni hogy pontosan hogy is jön szét...max Zsololo tudna ránézni! :D

Szabi hátsó sárvédőm csak fiatalabbra van 93-97,hátsó betétem tuti van vmi teljesen jó még.
Hi

Van valami jó megoldás (alu)váltókar rögzítésre ha a tengelyen a bordázás elkopott? (tudom,hogy cserélni kellene, csak kitudja mikorra találok alkatrészt)
Segítettem azzal hogy hol volt róla szó mert neked nem ment a kérdés feltevésen kívül semmi! :D
Ilyen kedves jókívánságok után mely tréfásan hangzik,de qvára nem vicces,tökéletesen megértem a nicknevedet és sok sikert az alapjárat állításhoz...
NEkem is volt iylen pówer előtt dadorászott nem forgott ki stb, a síbertűt lejjebb raktuk hogy kevesebb kaját kapjon és hibátlan lett
Hát geci most se indul be,, beszarok Szépen átpucolgattam mindent dobot újratömtem rezót kimostam átnézegettem mindent rajta indítanám és semmi tologatni már nem volt erőm de nem indul hát beszarok, nem tudok rájönni mi lehet a baja váltó olaj nem tűnt el belőle, Mi a geci lehet már vele?
A pówer előtt le dadog, mihelyst túlforogja magát és utána szépen szól csak az a tartomány amikor nem dolgozik a motor, és agyon vágja a gyertyát és állandóan áll az olajban de gondoltunk arra is,hogy a szimeringnél juthat be az olaj a kuplungtól.
égesd ki a rezot ! tavaj mikor adtam el a cerkát jött a v evö és az atyauristenér se akart indulni pucoltam karbit gyertyákat cserélgetem midnent átnéztem viszamondtam az eladást kiégetem a kiput és minden fasza volt :D
nagyon pöpec lett gyönyörü hangal a szivaton a csavart megkell csináéljam ésakor leszs alapjárat hazafelé a gyertyám beszart holnap rakokbele másikat erö nagyon ottvan a szeren kicsiket buztam baszta magát keresztbe még 4 be is
Nem értem miért problem az ha egy 2t crossmotor füstöl?
pláne 20 as keverékkel
én is 800 at használok és füstöl,mikor bemelegszik akkor már nem annyira,tötymörgés után nagy gáznál pedig bassza ki az olajat(többen mondták már akik mögöttem jöttek,nem nagyon csak látszodtak a kis pöttyök a szemüvegen)
Na beindult a CeRka betoltuk haverékkal, olyat füstölt majd megfultunk meg büdös is volt, most is füstöl, nemtudom miért váltó olaj nem tűnik belőle elfelé, a rezót levettem meg a dobot abból csöpög kifelé az olaj, azt gyanítom hogy a gyapot miatt füstöl a dobban, majd ma este át tömöm azt hátha jó lesz vagy mitől füstölne? motul800 1:20-as keveréktől nem lenne szabad... ja és csak akkor kezdd el nagyon füstölni amikor nem alacsony fordulattal megy szal kb pówer nyitásig forgattam és a körül füstölgött már eléggé meg köpködte az olajat ha odaraktam a kezem. Ja és melegen 3. rugásra indul.... Tipp? szerelőt felhívtam aztmondta lehet hajszál repedés van a forgattyúsháznál és azért füstöl de ha nem tűnik elfelé belőle az olaj akkor a dob miatt. JAvaslatokat elfogadok
Várok videót! én meg bízok benne estig életet lehelek a gépbe.