Nekem az volt a gondom h összeraktam és mint a videóba, behúztam a kuplungot és úgy maradt a kuplung kar, nem is emelt ki. De megoldottam mostanra a dolgot. :)
Helló nekem meg van szakítva ebbe a kupakba a keménység állító csavar csak nekem másképp néz ki, majd szét kellesz szednem ha valaki tud ilyet engem érdekel!
HaLi. 96 os 250 cr, első telo tetején van a kis állító csavar. Szivárog az olaj, szetszedtem a telot, kezembe az a kupak amibe a pici réz állító csavar, de nem tudom kitekerni . Valami ötlet hogy jön ki az onnan... Gondolom valami o gyűrű lesz rajta ami tömít..azt szeretném cserélni.
egyik egy ktm henger exc 250 volt motorom ..:D haver megvette mondtam neki hogy dugotkéne benne cserélni cserélt hüvelyt meg dugiot is ahogy én:D esztergályos 14 ezer ft értékbe csin 4 töcsavart!:D
aztmodnta kitudom fizetni nem lessz drága...
A szerelőnek jónak kell lennie! először is mikor vittem pikkpakk megcsinálta és utána jó is volt, meg akikkel beszéltem mindenki aztmondta hogy nagyon vágja a dolgot meg volt neki ugyanilyen évjáratú mint az enyém szóval jónak kéne lennie, holnap este átnézegetem akkor lesz rá 1 kis időm,
El van átkozva ez a motor vagy nemtudom eladásában gondolkodom így tavasszal de a kutya nem venné meg 300-ba az a gondom az alatt meg nem volna szívem oda adni főleg most!
Na ezt nem próbáltam! holnap kipróbálom hátha beindul, más baja nem lehet előtte ment még szimeringesen is, ja amúgy a szimering full kivolt csúszva a fészekből! meg el volt szakadva és nem belevalót adtak nekem mi jöhet még
Valószinű, hogy nagyon megszivattad! Próbáld ki, hogy kiveszed a gyertyát és zárt benzincsapnál a gyertyarészhez teszed az ujjad és megrugod vagy rugatod párszor, hogy kinyomja a felesleges cuccot és utánna rakd bele a gyertyát és inditsd az ujjadon látni fogod hogy mennyire benzines vagyis olajos, ha már nem nyom semmit akkor indithatod. Pár perc alatt megvan és nem egy nagy kaland megcsinálni, de lehet segit, ha nincs más gond! Először szivató nélkül, ha nem reagál semmit akkor huzd rá a szivatót!
na értelek én, nem bántogatom én még hamarabb induljon be, a hajam kitépem már, szerelőnél be indult hazahozom és se kép se hang, szikra van, benzines a gyertya, jelenleg 2 gyertyával próbáltam de semmi , tologattam is 1 kicsit de úgyse akart, holnap megyek venni gyári gyertyát bele azzal hátha indul, úgyérzem nem lesz szombaton motorkálás
Azzal plusz levegőt ès üzemanygot adsz a motornak betekered koppig ès másfèl fordulat ki ez egy alap beállítás utánna belövöd az alapjáratot ès ismèt elkezded kifelè lassan tekerni addig mèg el nem èred a legmagasabb fordulatot ès utánna belövőd az alapjáratot a szivatóva.de lehet èrzèsre is.el kezded tekerni kifelè ès mèsz vele egy egy egèsz kitekerès èrezhető változást okoz.magamnak pl így lőtem be a verdát mert nekem 178 főfuvõka 165 meplèkfúvóoa van ès nekem nem igazán akart reagálni tekergetèsre.ellenben menet közben meg igen.
Valakinek volt már hasonló gondja a kuplunggal? Mi lehet a probléma?
Válaszokat előre is köszönöm.
http://youtu.be/5NuBQEWpVow
aztmodnta kitudom fizetni nem lessz drága...
http://www.motosport.com/HU/di...
fúvoka csere megoldhatja? válaszokat köszi előre is.
Sok időt és pénzt spórolnál vele!
Irigylem a türelmed és a hozzáállásod.