Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia klassz a gép meg szeretném kérdezni nem tudjátok e véletlen hogy cr hátsó kereke passzol e xr be?
Ja háát....
Mi a helyzet a nagytökű kerekeivel? :D Írtam arckönyvön is...
Sziasztok!

Vagy egy eladó gyári HM típusú, supermoto kerékhez való féknyereg adapterem. 320-as tárcsához, a gyári féknyereghez. CRF hez jó én CRF450X hez vettem ahhoz nem jó :-(
A furatok távolsága kb 103mm

8000+posta(ha nem személyes átvétel) az ára

Szép estét!
Ja Ja szanaszėt forogja magát szegèny keverèkkel ami a kenèst bisztosítaná ès csdák csodájára belekeni a dugót a kipufpgó oldaba.szar kverèknèl 99.9%oda keni.innen lhet tudni hogy szar keverèk miatt szalad szèt a mènes
Ehhez az olajos témához annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy itt a környékne vannak a hát hogyis mondjam szépen Brazilok azok a robogóba is napraforgó olajat öntenek láncfűrészbe is mindenbe és semmi baja gépnek hajtják rendesen. Amikor meg elmegy melletted olyan szaga van mint a lángosnak Én inkább megveszem a drágább olajat minthogy szervíz legyen megint
A 2t motort úgy is tönkre lehet tenni, hogy nagyon el van tőle vonva a benzin, hiába van a benzinbe a megfelelő olaj mennyiség, minőség.
Meg van az a verzio mikor sok kèzen átmegy ès minbenki tesz hozzá a keativitásából
A 2t meg amúgy is sokkal kényesebb az olajra mint a 4t....
Amúgy a hülyéknek még szerencséjük is van szinte mindig, mert leleknak egy mocit ami jónak tűnik, aztán ha megveszed meg nálad azonnal jönnek a gondok, darabjaira hullik.... persze a kókányoló ge**nél nem esik szét hogy b*szná +
az embernek meg nincsen röntgen szene hogy mindent lásson.
Nem beszélve róla hogy ezek az emberek hozzájutnak olyan mocikhoz, szinte a ténykedésük elején, amilyenekről te csak évekig álmodozol, aztán lelakják.... duplán van tehát általában szerencséjük..... pedig egy fakocka sem lenne való nekik sokszor, mert azt is elrontanák......
Sajnos sokan sajnálják a pénzt az olajra és tesznek inkább szarabb olajból többet, pedig a menyiség nem helyettesiti a minőséget!
Ja voltunk motorèrt waszaitug báráttal kèrdezük Milyen.keverèkkel használtad mondja a gyerek háát úgy raktam bele valamennyit de nem túl sokat ne füstőljőn annyira.csak az mentette meg a helyzetet hogy egyben volt a verba.
Hàt ja berhelès közben döbben rá az ember hogy az emberi lelemènyessèg határtalan.meg ami bosszantó tud lenni hogy van az emberpalántának 300 huf os.motorja ès kokányol rajta pár ezer forintos tètelt
Arról nem beszélve hogy sokan összeadni meg kivonni se tudnak, akkor mit szóljunk a keverési arány kiszámolásához, ott osztani/szorozni is kell....
Lehet hogy az 1:40 éppenséggel mondjuk például 1:67 re sikeredett, vagy ilyesmi....
Persze lehet robogókba való vagy kisebb teljesítményű olajat is használni, de abból lehet rakhatsz bele 1:20-at is úgyis besülne...
Hallottam olyat is hogy valaki napraforgóolajat tett 2t be mondván hogy az is elég, vagy gázolajat kevert a benzinbe a trabihoz, mondván hogy a gázolajnak is van kenőhatása....
sok érdekes dologgal és megoldással találkozni kishazánkban....
Sikerült eltörnöm betekeréskor pedig nem is bikáztam meg semmi csak mikor elkezdett szorulni eltörött, sose jártam még így pedig nem az 1. fuvóka be csavarásom eléggé ciki dolog is nembaj kedd körül jön az új meg az új gyertya is
Hát igen az szüksèges.mi törtènt a règivel?
Kimegyünk egy tankból 3/4 tankot nyèlen de ez ne úgy èrtsd hogy egyenes út 6.nyèlen mi pont egyenesnen pötyögünk
főfuvóka nélkül nehézkes motorozni
Hát ja èn ikább 125tel vagyok valamien szinten kèpben hútam szèt olyan 125 ami 1:40 keverèket kapot a dugó akipufogó felől hát majdnem lapolt volt.bár az nem vágom mifèle oilt használt a jóember
Kivan ègetve
Szerintem nem az a gyökere a problèmádnak.
Én 1:50-et használok a 250-be power 1-ből nincs gondom vele, de nem pályázom, hanem endurózom, de abból is lightosabb verzió, kevés mászással. Ugyis mondhatnám, hogy erdei utakon motorozok. Kawasakim is 1:40-1:50-et kapott mindig. Az 500-as cr-em kapott eddig csak vastagabb keveréket 1:33-at. A kawát 2,5évig hajtottam a tm-be még csak 10üó-át raktam mióta hozzám került!
Igen, a ricinus kifejezetten versenyre való, ahol állandóan nagy fordulat van, vegyes/többcélú használatra nem a legjobb mert ha nincs kiégetve akkor felgumizza a powert....
Nem versenyzek.persze azok bele rakják bár èn beszítam versenyzővel ès ő is ricinusra esküszik meg mondta hogy 1:25 1:30 kózött variálnak körülmènyektől függ.a power egyáltalán nem kel takaríni nekem legalább is van a blokk elejèn egy 6csavar az kell kb 5 óránkènt kitekerni mert az egy kamrának a.leeresztő csavarja abba gyűlik a powerhez kenèsèhez szüksèges oil.ès a.sűrűbb keverèk miatt èrtelemszerűen gyorsabban gyűlik.