Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor megnyugodtam köszi az infókat
Egy jó 150-200 bar, de nyilván van rá kötve egy regulátor. Elégvalószínű, hogy fel tudják nyomni 11 barral
A jóég tudja, de mondjuk szerintem lehet hogy ezek lennének pont azok a dolgok amivel nem biztos hogy érdemes kísérletezni a megfelelő felszerelés-körültekintés-háttérismeret nélkül....
Nem tudja valaki hogy a nitrogén palackban amit a gumisok használnak mekkora nyomás uralkodik? Mert ma megkérdeztem, feltöltik nekem a hátsó teló tartályát csak azt nem kérdeztem hogy 11 bár -ra fel tudja e tölteni.
Igen,az nagyon fontos momentum,a rider is bejáratós! :D
Sziasztok, Honda crf 450-R
Véleményeket szeretnék hallani 2009-es évjáratról. Mind pozitív mind negatív oldalról. Mire figyeljek ha vásárolnék? Tipushiba stb. Válaszotokat előre is köszönöm
Úgylátom alakul a gép! már kezd egész motor kinézete lenni, a kenésre látom különös képen figyeltek
Áll a bàl
ittis mostanába sok a rendör de a dakotákat nem tuják elkapi aki élyel az ágyat kilopja alolad :D:D:D
Köszi,megnézem!
itt ha kimész másnap már napi 3x jár a yard szóval odafigyelősen kell szaladgálni sok a jóakaró szomszéd...
Ha jól emlékszem(nekem 2006-os volt) az a lyuk a gyertyától jön (hogy ki fojjon az esetleg oda kerülő víz. Lehet hogy nincs meghúzva a gyertya, sérült a menet , rossz az alátét.
Itt nem szolnak szerencsére
Waszeitung kolega! hogy áll a ménes?
én pályázgatok, erdőbe ritkán nézünk el mert lelőnek a tulajék
bajáratom aztán megyünk az erdöbe:D
Na már akkor nem sok híja van, gyújtást le kuplung kart vagy mi azt kivenni és jöhet szét a blokk de csak óvatosan
meg lesz az lassacskán ! és akkor brutál lesz
Nyertem.Leszedtem.Fél iker.
fu eztigy eltudnám viselni! jolenne már csapatni egyet:D de még mindignincsmegahengerem
Na most lett az a pont hogy ismét ki van a f@szom az egésszel elvittem a gépet ma d.u. szerelő most hívott nem kapott szabad napot csak jövőhét kedden tudja csinálni. Hát megint beszoptam
Ott van egy rèz alátèt.
Jogos,így pontos a történet!
Ricsisv, azért azt meg kell nézni, hogy mi adta meg magát. Az olajleeresztő csavarnál ami sérül az a hat lap fej, a menet ritkán szakad meg, inkább a blokk menete. Ilyenkor nem elég az új csavar, egyel nagyobb méretű menetet kell vágni a blokkba ,és új csavart kell készíteni. A mágneses csavar jó, de nem fontos mindenáron, vannak gyári csavarok mágnes nélkül is. A gyári csavar ára lehet 2-3 ezer Ft is, egy esztergályos 1 ezresér megcsinálja.
Rendben,köszi! Valószinüleg ugyis motoros cégtől rendelek tipushoz valót:)