Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnos el kell hogy keseritselek, de ez valószinű, hogy a váltóból való olaj, tehát kiment a szimeringed! Inditsd be, ha be tudod és nézd meg mennyire füstöl, de előtte a rezót mindenképp vedd le és öblitsd át tiszta benzinnel, hogy kimossa a dzsuvát belőle! Alapjárati járatásnál sem szabad ennyi olajat összeszednie! A másik pedig az hogy gondolom adtál neki 20-as keveréket is? Nem kell! Teljesen feleslegesen nyomatsz mindent tele olajjal! Használd 40-es keverékkel és normális olajjal és soha nem lesz gondod, de mégegyszer irom ez tuti, hogy szimeringes!
Első próba
Hát ezt becumiztam sajnos, holnap lesz ennek a járkálós dolognak a napja úgy érzem, már amúgy se igazán bírok magammal hogy egy helybe nézegessem
Aha
Nem kell ennyire drasztikusan felfogni a járatást"alap járaton járatni"ráülsz mèsz vele fèlgázon nèha meg megküldeni hogy kitolja magábol az el nem ègett olajat.ennyi.viszont a kipufogó gempát minden tank után engedd le mert az ilyenkor gyülemlik gyorsan.
szóval akkor gázrángatósan kellett volna.
2 ütemű motort soha ne járass,alapjáraton.A melegítés se azon történik.
http://youtu.be/ZcwBPE3BXQg
Hát tanultam a leckéből, már pówer nyitásig kb lehet pörgetgetni aztmondták, ma picit meglőttem éreztem is hogy mocorognak a lovacskák
Értem. Először én is azt hittem, hogy víz... Holnap menjél pár kört, húzogasd meg, nehogy beköpje a gyertyát, vagy "visszafolyjon" az olaj.
Kérésre akkor részletezem! alakul a járatás leszámítva ezt a kis gixert, bízok a legjobbakban! Már kőkemény 1 üzemóra van a motorba ez idő alatt két liter benzint pusztított el, holnap is folytatódik a dolog annyi változással hogy mostantól menet közben fogom járatni nem egyhelyeben, Mit részletezzek még ?
se a váltóból se a hűtőből nem hiányzik semmi, én arra gondolok hogy nem tudott öblíteni a rezó így telement ezzel az olajjal (ami normális körülmények között nagygáznál ki megy) és visszafolyt a forgattyús házba, ja és a motor fejjel lefelé van
hirtelen fagyállónak néztem.
Hengerfejtömítés?
Sikerült megtapasztalnom a saját motorom, hogy miért nem jó 1 cross gépet alapjáraton járatni sokáig.... kb 3 óra szopás után sikerült újra éleszteni de lehet volt az 4 is ha a káromkodásokat meg az idegsokkokat is beleszámítjuk
Ez már betegség!
Biztosan nem! Azt el ne hidd senkinek, már a 99-es rezója se jó a 2000-esre stb
Itt vannak a modellévenkénti változások angolul 98-2006 ig...
Egy csomószor írják hogy átalakították a kipufogó és szívó járatokat stb...
http://www.thumpertalk.com/top...
Na ma is sikeresen besz*pattam magam
igen bal menetes! jól láttad nekem szét volt cseszve a menet benne hegesztéssel tudtuk csak le húzni persze utána másik lendkerék kellett....
Sziasztok!
A 92 től 2001 ig gyártott 250-es cr hengerek megegyeznek belül is?
felömlők,szívó és kipuffogó ablakok egyformák?előre is köszi!
De bal menetes?Mert nekem is ez lesz a második.De a menet emelkedéssel is baj volt.
néha el gondolkozom rajta hogy az ilyen mit érezhet ilyenkor?
Én csináltattam 1-et vagyis 2-t, de a menet méretét nem tudom ha arra gondolsz
Sziasztok.90-es évjáratú 250.Nem tudja valaki a lendkerék lehúzó méreteit.Bal menetes,ha jól látom?Holnap csinálnák ha tudnám a méretét.köszöntem.
Minden képpen sztendert rakjunk rá