Igazad van, köszi a felvilgosítást/tanácsot!
Bár a nyúlós érzésben ez szerintem nem játszik közre, az adagolhatóságban viszont valószínűleg igen, de ez a dolog nálam nem nagyon áll fenn, mert a féknyereg nem lóg.
De csak a hátsónál. Az első féknyereg fix, tudtommal.. Hátsó fékhez nem veszek fékcsövet, ott számomra nem fontos az adagolhatóság, mert képtelen vagyok ráérezni erre a lábfék témára... Hiába, 7-8 évig downhilleztem bicóval, az ilyen dolgok berögzülnek..
A fèknyeregnek van egy olyan tulajdonsága.hogy kívül gumiban van a csuszkája belul meg aluminium házban ha ezek ki vannak kopva vagy maga a csuszka el ban kopva bagy esetleg mind a kettő akkor fèkezèsnèl tud olyan èrzetet adni mintha nyúlos lenne mert nagyot tekeredik a nyereg a fix ponthoz kèpest.
Ès az tuti hogy fèkcső ?mert ha nem akkor a fèm fèkcsőnèl is ott lesz a problema.de egyèbkènt cèlszerű megnèzni a felső munkahenger állapotáta a nyerget hogy mennyire lóg.
Nekem sincs bajom a fékekkel hála istennek betétek tárcsák alig kopottak, előző tulaj cserélte elvileg, és remélem nem is lesz vele gond így nem is bolygatom, De fejlemények vannak szerda csütörtök körül lesz kész csak a paripa de szereztem egy valamire való első gumit
Most nagyon nyúlós a fékem, bár lehet azért mert levegős, de ezt kétlem. Haver kínai pitbájkján fém fékcső volt, azt olyan volt húzni, mintha téglát markolnál. Első sorban jobb adagolhatóságot várok tőle.
Majd ha ideért a cucc írok róla egy rövid véleményt.
Sziasztok!
Szeretnek venni egy Honda cr 250 cross motort,amit mar ki is neztem de lenne egy par kerdesem! A belinkelt geprol lenne szo! http://www.kepesmotor.hu/honda...
Megtudnatok mondani hogy mikori evjaratu lehet,mert 96-os kent aruljak de szerintem nem 96-os! Mikre figyeljek oda ha elmegyek megnezni? Koszonom elore is a segitsegeteket !
Gery: Örülök, hogy nem csak én vagyok ekkora szakember a fórumon