Sziasztok!A motor egy Honda CRF 450 R 2005-ös.A hiba tárgya a hengerfej jobb oldalán középen van egy lyuk,ott szivárog az olaj.Valaki tud erről mondani valamit,hogy mitől lehet?
Sztem legegyszerűbb,leggyorsabb ha csináltatsz egyet,ezért jó ha van a tarsolyban egy jó esztergályos,de sztem akár Crosspisti is tud segíteni ilyen téren,még ha kicsivel is,de támogassuk a Magyar ipart!
Szerintem bármelyik honda márkakereskedésben intéznek hozzá gyárit, vagy e-bay, vagy auner---motocomplet, vagy valami hasonlónál megkérdezni esetleg van e nekik. Zeta kiegészítőmárkába szoktak lenni minedeféle színűek
Sziasztok!
Nekem is csavaros gondom van!
98as Cr 125 váltóolaj leeresztőcsavar megadta magát, lehet hülye kérdés, de honnan szerezhetnék hozzá? most csepereg belőle az olaj, nem vészes,de azért zavaró...Előre is köszi
A bent szakadt csavarokat nagy körültekintéssel kell kezelni. Könnyen vissza fordíthatatlan hibát követünk el. Minden eset más eljárással orvosolható. Melegítés, ráhegesztés, menetmentőzés,végső esetben a pontos kifúrás. Nem kézből, hanem rögzítve fúrógépen, marógépen.Megjegyzem, nagyon pontosan középre kell fúrni, ezért még a szakemberek sem szeretnek ilyen munkát. A menetmentővel vigyázni, mert ha beletörik vége a menetnek, mert utána már fúrni sem lehet.
belefúrni, fordított menetessel belefúrni belehajtani 1 tőcsavart ami ugyszint fordított menetes 1 kontra anyával rákontrázni és elvileg kijön, még nem próbáltam de páran ajánlották már , nekem is ilyen tákolt szar, nem én csináltam hál istennek, nekem valaki vasfűrésszel belevágott a csavarba úgy vették ki, ugyebár a tartály tetejébe is belefűrészeltek
arra hogy mit fog menni, kíváncsi az egész csapat mert az előző gép ami meg lett piszkálva az geci jól sikerült az a piszkálás megkapta ez a gép is annyi különbséggel hogy ebben púpos dugattyú lesz.
ja kimarad hogy szerelő csinálta akkor persze hogy vidd vissza.bár nem ez a szerelő jó nem ügyes mert ha azt a szimeringet rendesen berakja a helyére annak jónak kell lennie.Waseitung barátnak is készül a köv gépe.most fogunk neki lassan.vagy legalább is ő fog neki én meg ellátom csupa jó tanáccsal pl.mikor igyon sört hogy legyen kenés
én azt hittem hogy a dús keverék miatt füstöl ennyire eleinte jó kétté illata volt a végére lett "büdös", a szerelővel beszéltem kedden viszem vissza garanciába megcsinálja gondolkoztam rajta hogy 1edül kezdjek-e neki de inkább elviszem.
huj juj most nézem a videót itt ténleg nagy a baj.krisz 30 jólmondja.de én szoptam olyannal is,hogy elszált a főtengely és megnyomta belűről a forgattyús házat és össze rakás után nem feküdt egymásra rendesen beindítás után gecire nem kétté szaga volt a gépnek és megint lehetett szétszedni.de ez valszeg nem az lesz mert ennyi olaj akkor nem folyt bele.vedd le a nagydeknit és látni fogod hogy mi a gond.kis fogaskerék alatt.báre akkor ha ennyi olaj belefojt akkor ott elég látványosnak kell lenni a bajnak.
hát ma fogom le engedni a váltó olajat hogy mennyi van benne bízok benne hogy nem szimeringes, füstölni füstöl eléggé ahogy a videón is látszik, és igen 1:20-as keverék van benne Motul 800-ból.
Van egy 2004-es CRF 450R-em. Valaki megmondaná nekem, hogy mettől meddig jók rá más évjárat idomai? Ahogy nézegettem a 2005 már más, de az előtte lévők jók? (2002, 2003)
Ezeket milyen élmény lehet kicsomagolni? :D
Szerintem bármelyik honda márkakereskedésben intéznek hozzá gyárit, vagy e-bay, vagy auner---motocomplet, vagy valami hasonlónál megkérdezni esetleg van e nekik. Zeta kiegészítőmárkába szoktak lenni minedeféle színűek
Nekem is csavaros gondom van!
98as Cr 125 váltóolaj leeresztőcsavar megadta magát, lehet hülye kérdés, de honnan szerezhetnék hozzá? most csepereg belőle az olaj, nem vészes,de azért zavaró...Előre is köszi
Van egy 2004-es CRF 450R-em. Valaki megmondaná nekem, hogy mettől meddig jók rá más évjárat idomai? Ahogy nézegettem a 2005 már más, de az előtte lévők jók? (2002, 2003)
Előre is köszi, üdv