Hát ez "ott" van a javából, utolsó kiadás, már szoftverfrissített RC -vel.
Egy ilyet én is vennék , de csak a mostani utolsó mechanikus poweres kiadás mellé
Véleményem szerint a régi motorokkal az a gond hogy sok gazdája volt és egy jó páran nem foglalkoztak vele hanem 1 szezon után eladták így jöttek a taknyolós megoldások, ez a veszély fenn áll a fiatalabb motoroknál is de sokkal kisebb az esélye. Természetesen vannak kivételek, ez csak személyes vélemény.
Végülis fiatalabb vagy idősebb nagy lutri az biztos, csak azért nem múlt el nyomtalanul az a pár év fejlesztő munkája, persze egy bizonyos évjáratnál újabbat meg már a szarabb minőség-megbízhatóság részleges/teljes hiánya miatt nem érdemes venni...
De a cr-ekről mindről elmondhatjuk ezen felfogás szerint hogy öreg.
Sőt igazából én is egy 2001-es mocit újítok/tuningolok fel ami szintén 13 évesen nem számít fiatalnak.
De igazából itt nem is annyira az "újabb" a kérdés hanem az hogy szerintem az aluvázasakkal kurva jó menni szerintem még jobbak lettek mint a régebbi modellek, de ez az én véleményem, igazából az évjáratnál sok esetben inkább az adott motor műszaki állapota fontosabb, rengeteget számít.
Igazából ha Gerynek ez a gép bejön (megjegyzem a kép alapján faszának tűnik) akkor abszolút megértem. Én se szeretem a fél megoldásokat, lehetőség szerint csak a legjobbat!
Ez a fajta kitartás és alaposság mindenesetre total Respekt!
Jójó az a 450 mert erős meg hangos,de oda már ember kell nem pantalló...az a fajta brigád volt aki megvette és csodálkozott hogy nem ő vezette a gépet hanem fordítva?
Lehet venni aluvázast is de azon is pont ugyanekkora a "szopóroller faktor"... 5 éves gépre is rá lehet költeni annyit mint egy 20 évesre,én nem értem általában ezt a: "Miért nem veszel fiatalabbat?" hozzáállást.
Tök mind 1 melyikre költi ha hosszú távon akarja használni legalább tudja mi kerül bele és mi dícséri a saját keze munkáját,képben van mi a gondja,hogy áll a belseje.
Vagy bevállal egy fiatalabbat és ki tudja milyen gondokat vesz magára..
Amennyibe fog a végén ez kerülni neked, abból lehet hogy vehetnél egy aluvázas 125-öst is sztem.... lehet érdemes lenne ezen is elgondolkoznod... , de te tudod, mondjuk a régebbi évjáratok eléggé strapabíróak voltak, nem voltak még fossá könnyítve mindenhol anyagelvétellel, de összességében a cr-ekről sztem elmondható hogy az újabb évjáratok is megbízhatóak.
http://www.sportmotor.hu/motor... na így volt rendbe rakva. próbálom én is rendbe vágni de hát még van híja, a közel jövőbe a vázat minden féle képen le akarom festeni, meg van rajta egy kis hegeszteni való is. de ugyebár kompresszorom nincs...
nyugodj meg ami nálam van azt is valaki 1x meg csinálta eléggé jóra, asszem 2 éve vagy 3, utána itt a megyébe volt vagy 3 tulaja és hát csak írta a gépet mind majd tovább adta, sajnos, pedig nem nagy dolog a zsírzószemen keresztül egy kis zsírt nyomni a perselyekre... Mondjuk nekem érdekes módon valaki 1x megragasztotta és még is ment mint amit ágyuból lőttek ki. Na majd most hogy fog menni arra kiváncsi leszek
hát igen, bár szerintem a jócskán" szó itt kevés.
Ezt a motort egyszer valaki megcsinálta faszán, és azóta nem nagyon foglalkoztak vele, és hát eddig bírta.
A második verzió. Még régebben írtam is ide a kompresszióval kapcsolatosan. Kevés volt már akkor is. a lendkereket simán lehetett forgatni kézzel. A blokkot még nem szedtem szét jobban, de nem hiszem hogy onnan származott volna a probléma.
úú most nézem ezt a linket, ez volt a másik kiszemelt gép, amikor motorvétel előtt álltam. Üzemképes, jó állapotú motorként volt hirdetve, durva most így látni alkatrésznek szétbontva. Mi történhetett vele:/
köszönöm a segítséget a HPP-s henger úgy tudom 91-ig volt a 250-es cr-eken nem? Hegeszteni nem hinném hogy kellene a hengerem, egy mély karcolás van benne összesen + a kopás.
köszönöm szépen a linkeket
Sajnos most egy hosszabb türelmi idő fog jönni, de ahogy sikerül az anyagiakat előteremtenem nekikezdek a felújításnak.
Na srácok ma bele raktam a gépbe 0.1 üzemórát kicsit sokat kap így járatás miatt szóval alapjárat nem sok van, videó nem készült mert besötétedett mire kipróbáltam, 5. az van benne mostmár egyszóval rohadtul tetszik a dolog Bala hát igen eléggé megszivatott téged ez a gép, szerintem csak azt cserélj rajta ami tényleg cserés, amit lehet azt valahogy javítsátok meg. El hiheted nekem ha belemászol nem 10 ezer fog hozzá csapódni a számlához, nekem is csak 1 sima fogaskerék cserével indult és nézd meg 100 fölött állt meg a gép jócskán. Erre a hajtókaros dologra annyit tudok mondani hogy nekem prox hajtókar van benne, 1 dugót tuti ki járt már de lehet kettőt, és még hibátlan! Mondjuk ez kettő ütemű.
Köszönöm válaszod! :)
Viszont akkor az nem lehetséges hogy a 10-11-12 évjáratú honda crf 250 eseknél a motorban nincs megfelelő kenés vagy gyárilag nem kap megfelelő kenést(elfárad az anyag) és az miatt van az hogy kb.100 üzemóra helyett csak 60-70 et bír a hajtókar? Én sem hittem el de 2 ismerős is ezt állítja az egyiknek 10 es másiknak 11 es évjáratú honda crf 250 motorja van és mind2-nek 60-70 üzemóra között törött el a hajtókar,pedig normálisan szervizelték. Továbbra is várom a válaszokat,tapasztalatokat mindenkitől!
Egy ilyet én is vennék , de csak a mostani utolsó mechanikus poweres kiadás mellé
http://www.sportmotor.hu/motor...
Tömör gyönyör...
De a cr-ekről mindről elmondhatjuk ezen felfogás szerint hogy öreg.
Sőt igazából én is egy 2001-es mocit újítok/tuningolok fel ami szintén 13 évesen nem számít fiatalnak.
De igazából itt nem is annyira az "újabb" a kérdés hanem az hogy szerintem az aluvázasakkal kurva jó menni szerintem még jobbak lettek mint a régebbi modellek, de ez az én véleményem, igazából az évjáratnál sok esetben inkább az adott motor műszaki állapota fontosabb, rengeteget számít.
Igazából ha Gerynek ez a gép bejön (megjegyzem a kép alapján faszának tűnik) akkor abszolút megértem. Én se szeretem a fél megoldásokat, lehetőség szerint csak a legjobbat!
Ez a fajta kitartás és alaposság mindenesetre total Respekt!
Jójó az a 450 mert erős meg hangos,de oda már ember kell nem pantalló...az a fajta brigád volt aki megvette és csodálkozott hogy nem ő vezette a gépet hanem fordítva?
Tök mind 1 melyikre költi ha hosszú távon akarja használni legalább tudja mi kerül bele és mi dícséri a saját keze munkáját,képben van mi a gondja,hogy áll a belseje.
Vagy bevállal egy fiatalabbat és ki tudja milyen gondokat vesz magára..
Ezt a motort egyszer valaki megcsinálta faszán, és azóta nem nagyon foglalkoztak vele, és hát eddig bírta.
köszönöm szépen a linkeket
Sajnos most egy hosszabb türelmi idő fog jönni, de ahogy sikerül az anyagiakat előteremtenem nekikezdek a felújításnak.
Viszont akkor az nem lehetséges hogy a 10-11-12 évjáratú honda crf 250 eseknél a motorban nincs megfelelő kenés vagy gyárilag nem kap megfelelő kenést(elfárad az anyag) és az miatt van az hogy kb.100 üzemóra helyett csak 60-70 et bír a hajtókar? Én sem hittem el de 2 ismerős is ezt állítja az egyiknek 10 es másiknak 11 es évjáratú honda crf 250 motorja van és mind2-nek 60-70 üzemóra között törött el a hajtókar,pedig normálisan szervizelték. Továbbra is várom a válaszokat,tapasztalatokat mindenkitől!