Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen egyetértek, több év -- valószínű több gazda -- nagyobb esély a több hanyag gazdára.....
Hát ez "ott" van a javából, utolsó kiadás, már szoftverfrissített RC -vel.
Egy ilyet én is vennék , de csak a mostani utolsó mechanikus poweres kiadás mellé
Én a jövőben, ha Isten is megsegít, egy ilyenbe szeretném az örömömet lelni.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Tömör gyönyör...
Véleményem szerint a régi motorokkal az a gond hogy sok gazdája volt és egy jó páran nem foglalkoztak vele hanem 1 szezon után eladták így jöttek a taknyolós megoldások, ez a veszély fenn áll a fiatalabb motoroknál is de sokkal kisebb az esélye. Természetesen vannak kivételek, ez csak személyes vélemény.
Végülis fiatalabb vagy idősebb nagy lutri az biztos, csak azért nem múlt el nyomtalanul az a pár év fejlesztő munkája, persze egy bizonyos évjáratnál újabbat meg már a szarabb minőség-megbízhatóság részleges/teljes hiánya miatt nem érdemes venni...
De a cr-ekről mindről elmondhatjuk ezen felfogás szerint hogy öreg.
Sőt igazából én is egy 2001-es mocit újítok/tuningolok fel ami szintén 13 évesen nem számít fiatalnak.
De igazából itt nem is annyira az "újabb" a kérdés hanem az hogy szerintem az aluvázasakkal kurva jó menni szerintem még jobbak lettek mint a régebbi modellek, de ez az én véleményem, igazából az évjáratnál sok esetben inkább az adott motor műszaki állapota fontosabb, rengeteget számít.
Igazából ha Gerynek ez a gép bejön (megjegyzem a kép alapján faszának tűnik) akkor abszolút megértem. Én se szeretem a fél megoldásokat, lehetőség szerint csak a legjobbat!
Ez a fajta kitartás és alaposság mindenesetre total Respekt!
Ezt tuti hegeszteni kell ha nicasiloztatni fogod. +26ezer sajnos.
Egyetértek! Az újabb évjáratok talán fútómüvileg előnyösebbeka régebbieknél.
Mert ugye mit ér az erő ha nem uralod?

Jójó az a 450 mert erős meg hangos,de oda már ember kell nem pantalló...az a fajta brigád volt aki megvette és csodálkozott hogy nem ő vezette a gépet hanem fordítva?
Múlt vasárnap 2 crf 450-est hagytam ott Tapiobicskén egy 1991-es cr125-el
Lehet venni aluvázast is de azon is pont ugyanekkora a "szopóroller faktor"... 5 éves gépre is rá lehet költeni annyit mint egy 20 évesre,én nem értem általában ezt a: "Miért nem veszel fiatalabbat?" hozzáállást.

Tök mind 1 melyikre költi ha hosszú távon akarja használni legalább tudja mi kerül bele és mi dícséri a saját keze munkáját,képben van mi a gondja,hogy áll a belseje.
Vagy bevállal egy fiatalabbat és ki tudja milyen gondokat vesz magára..
Szépet,és biztos jókat csinál,de a múltkori 250 blokkot 200e környékén hirdette,jelen eseteben nem biztos hogy egy a célközönség...
Tisztelt kolega.Keresd Czvik Pitykét , hirdetett egy olyan blokkot kompletten amilyet te keresel.
valaki tud mondani cr 250 97 -hez benzinszintet?
Amennyibe fog a végén ez kerülni neked, abból lehet hogy vehetnél egy aluvázas 125-öst is sztem.... lehet érdemes lenne ezen is elgondolkoznod... , de te tudod, mondjuk a régebbi évjáratok eléggé strapabíróak voltak, nem voltak még fossá könnyítve mindenhol anyagelvétellel, de összességében a cr-ekről sztem elmondható hogy az újabb évjáratok is megbízhatóak.
http://www.sportmotor.hu/motor... na így volt rendbe rakva. próbálom én is rendbe vágni de hát még van híja, a közel jövőbe a vázat minden féle képen le akarom festeni, meg van rajta egy kis hegeszteni való is. de ugyebár kompresszorom nincs...
A gerecsénél asszem nikasiloznak is, vagy új persely kell (meg sokminden más is).. kérdés hogy mennyire karcolt bele a falba...
nyugodj meg ami nálam van azt is valaki 1x meg csinálta eléggé jóra, asszem 2 éve vagy 3, utána itt a megyébe volt vagy 3 tulaja és hát csak írta a gépet mind majd tovább adta, sajnos, pedig nem nagy dolog a zsírzószemen keresztül egy kis zsírt nyomni a perselyekre... Mondjuk nekem érdekes módon valaki 1x megragasztotta és még is ment mint amit ágyuból lőttek ki. Na majd most hogy fog menni arra kiváncsi leszek
hát igen, bár szerintem a jócskán" szó itt kevés.
Ezt a motort egyszer valaki megcsinálta faszán, és azóta nem nagyon foglalkoztak vele, és hát eddig bírta.
gondolom akkor anyagfáradás, lefutotta az üzemórát már a dugó jócskán és reccs.
A második verzió. Még régebben írtam is ide a kompresszióval kapcsolatosan. Kevés volt már akkor is. a lendkereket simán lehetett forgatni kézzel. A blokkot még nem szedtem szét jobban, de nem hiszem hogy onnan származott volna a probléma.
úú most nézem ezt a linket, ez volt a másik kiszemelt gép, amikor motorvétel előtt álltam. Üzemképes, jó állapotú motorként volt hirdetve, durva most így látni alkatrésznek szétbontva. Mi történhetett vele:/
Azt lehet tudni, hogy mi okozta ezt a galibát? Valami beleért vagy egyszerüen megadta magát?
köszönöm a segítséget a HPP-s henger úgy tudom 91-ig volt a 250-es cr-eken nem? Hegeszteni nem hinném hogy kellene a hengerem, egy mély karcolás van benne összesen + a kopás.
köszönöm szépen a linkeket
Sajnos most egy hosszabb türelmi idő fog jönni, de ahogy sikerül az anyagiakat előteremtenem nekikezdek a felújításnak.
Na srácok ma bele raktam a gépbe 0.1 üzemórát kicsit sokat kap így járatás miatt szóval alapjárat nem sok van, videó nem készült mert besötétedett mire kipróbáltam, 5. az van benne mostmár egyszóval rohadtul tetszik a dolog Bala hát igen eléggé megszivatott téged ez a gép, szerintem csak azt cserélj rajta ami tényleg cserés, amit lehet azt valahogy javítsátok meg. El hiheted nekem ha belemászol nem 10 ezer fog hozzá csapódni a számlához, nekem is csak 1 sima fogaskerék cserével indult és nézd meg 100 fölött állt meg a gép jócskán. Erre a hajtókaros dologra annyit tudok mondani hogy nekem prox hajtókar van benne, 1 dugót tuti ki járt már de lehet kettőt, és még hibátlan! Mondjuk ez kettő ütemű.
Köszönöm válaszod! :)
Viszont akkor az nem lehetséges hogy a 10-11-12 évjáratú honda crf 250 eseknél a motorban nincs megfelelő kenés vagy gyárilag nem kap megfelelő kenést(elfárad az anyag) és az miatt van az hogy kb.100 üzemóra helyett csak 60-70 et bír a hajtókar? Én sem hittem el de 2 ismerős is ezt állítja az egyiknek 10 es másiknak 11 es évjáratú honda crf 250 motorja van és mind2-nek 60-70 üzemóra között törött el a hajtókar,pedig normálisan szervizelték. Továbbra is várom a válaszokat,tapasztalatokat mindenkitől!