Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tiszteletem! Először is részvétem! Amiben tudunk, segítünk.
Például: A Gerecsemotornál nemrégiben mi is érdeklődtünk henger ügyben (HPP) és ez a válasz érkezett:
Újranicasilozott henger, alapméretesen, dugattyú nélkül: 80.000Ft
Dugattyúval: 110.000Ft
Amennyiben a Te hengereden nem kell semmit sem hegeszteni, csak a réteg kopott le, az 59.155Ft-ba kerül, dugattyú nélkül.

Alkatrészek, hátha van valami számodra:
http://www.kepesmotor.hu/motor...

http://www.kepesmotor.
hu/teles...


http://www.kepesmotor.hu/motor...

http://www.kepesmot
or.hu/motor...


http://www.kepesmotor.hu/offro...

Verseny kipufogó: http://www.kepesmotor.hu/offro...

Ha itt nem találnál a bontókat kérdezd körbe.
Mindenesetre szép gépezet, drukkolok/drukkolunk hozzá!
Köszönöm szépen!:)
2002től kerestem, mert akkortól volt a 3.ik generációs aluváz!
Ne várj arra hogy rádírnak,vedd kézbe a keresést bátran...Namura jó minőség,nem lesz vele gond.
Szervízkönyvet találsz itt is sztem az elmúlt 10 oldalon,de pár perc alatt a neten is fellelhetsz,bár eddig 04 től kerestél CR-t.

Itt sok mindenre választ találsz:

http://www.ronniesmailorder.co...

0,05-re illesztik Hondáék a dugót.
Sziasztok!
Valaki tudja esetleg, honnan lehet leszedni kézikönyvet/service manualt CR125 2002-2003hoz? Vagy esetleg van valakinek?
Érdekelnének a gyári fuvóka méretek a karburátorban...
Illetve, hogy egy nicazilos hengert mennyire kell illeszteni?
Csak a 2004es CR125 elektromos "RC" poweres, vagy az újabbak is?
2002-2007 közötti CR125ben volt valami lényeges változás a poweren kívül?
Nem ismerem a namurát, lényeg h jó minőségű alkatrészekből legyen majd összerakva. Én is láttam itt még régebben egy hozzászólást, amiben pont egy ilyen blokk alkatrészeit hirdette valaki. Remélem olvassa még ezt a fórumot, és ír majd.
Hát igen, sajnos kifogtam. Főtengelyről egyenlőre csak annyi, h megszorult kicsit mikor henger lehúzásnál 1-2 apró dugódarab beesett a sonkák közé. A 2 blokkfelet azért szeretnék mert a jobb oldali a berúgónál hegesztve van, és szerintem ez valamilyen összefüggésben lehet a berúgó néhai "elracsnizásával". A másik blokkfél pedig valószínűleg láncszakadásból adódóan sérült meg még régebben, és valamiféle anyaggal kipótolták, elég csúnyán.
Tudom, hogy 100alatt nem fog megállni ez a felújítás, de mindenképp szeretném rendbe tenni, ahogy lesz rá lehetőségem.
Ha a hajtókar 60-70 üzemóra környékén tönkre megy, az első meg sokkal többet kibírt, akkor két oka lehet. Az egyik a rossz minőség, a másik a helytelen főtengely javítás.Itt a fórumon is sokan felháborodtak, mikor arról volt szó, hogy kell a mai korszerű motorok főtengelyét javítani, és én azt mondtam, hogy szét kell flexelni a hajtórudat a csappal együtt és utána kell kipréselni, mert különben vetemedhet a kikönnyített főtengely, de ezt sokan nem tudják, még azok sem akik javítják. Erre még tetőződik a pontatlan szélesség, és a nem megfelelő egytengelyűség.
Namurában vszeg lesz olcsóbb dugó,de ne azt számold hogy a 40e perselyezésből lesz olcsóbb mert amit felsoroltál dolgokat az nagyon alsó hangon is nézve minimum 100e,de kell még hozzá hengerfejtömítés,pár csapágy tuti és ha ilyen nagy a gond akkor látatlanban is pár tizest még el fog nyelni....osztom Crosspisti véleményét hogy nagy a baj.
De ne legyen igazam és kívánom hogy megúszd minél kevesebből...van itt 1-2 hirdetés amiben bontanak 250et,kérdezz rá a blokközépre,rezóra,és a többi "apróságra",kivi vagyok hogy mekkora lesz a ceh.
Hát 36ekörül van a vertex és wössner dugó szett is ,2-3e a tűgörgő azt hiszem. A perselyre egy 30-40-et számoltam, de azért remélem olcsóbb lesz. A motor 93mas elvileg, egyszer már tettem fel képet régebben, de itt van még eggy
Bala úr te jól beletenyereltél a motor vételbe, nem akarlak elkeseríteni, de nagy a baj. Ha csak a hengerrel lenne a hiba, még csak érdemes lenne, a perselyezést meglépni. Ahogy még írtad, főtengely, blokk felek, rezó, és egyéb alkatrészek is kellenének, meg ami még nem derült ki. Sajnos ez így igen sok pénz, add el alkatrészként, úgy még a károd csökkenhet.
"Baráti és ismeretségi körben páran tapasztalták is már hogy a cserés hajtókar előírt kb.100 üzemóra helyett olyan 60-70 üzemóra környékén felmondja a szolgálatot."

Amennyiben megbízhatóak a forrásaid akkor meg is van a válasz a kérdésedre,amúgy az viszont érdekes hogy a hajtókar 04-12 között ugyanaz,szval a 10 előttieknek is kell ez alapján problémájuk lenniük...a 60-70 üzemóra az jó nagy vicces mert 2T ben kényelmesen elmegy annyit egy hajtókar,és ott lényegesen rosszabbak a kenési feltételek.
dugoval 110 assziszem de enyitr nem akartam kidobni ink persely:d
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok és kellene némi információ a honda crf 250 kapcsán,mert eléggé elbizonytalanodtam.
Legfőképpen az érdekelne hogy a 2010-2011-2012 évjáratú honda crf 250-es motorokról azt hallottam hogy igen csak szeretik a hajtókarokat eltördelni ? Baráti és ismeretségi körben páran tapasztalták is már hogy a cserés hajtókar előírt kb.100 üzemóra helyett olyan 60-70 üzemóra környékén felmondja a szolgálatot. Nem tudom ebből mi igaz és mi nem vagy csak a nem megfelelő szervizelés az oka ? Erre szeretnék választ kapni,mert ugye ha bele is megyek egy ilyen motor vételbe az én pénztárcám sem véges.. főleg nem akkor ha majdnem dugó cserénként hajtókart is cserélhetek. válaszokat előre is köszönöm!
Akkor elég rendesen félretájékoztatták mert a 250 est 60e környékén nicasilozzák újra ha csak annyit kell rajta csinálni,hegesztés és egyéb tennivaló esetén van +30e...csak arra kell figyelni hogy ne cseréljék el a hengeredet mint az megtörtént.
De gondolom egy 200e körüli motorra nem akar rákölteni 60e t a nicasilra és 30e t dugóra,ezért van nagyobb esélye a perselyezésnek..
nikasilos henger a gerecsénél van. vagyis hpps volt nekik ujravan nikasilolozva ha nem repedt meg a kipunál középen az a gát akkor beszámloják de igyis assziszem 110.000 kell ráfizetni MTA barátomnak irtak Email t ö leirja majd pontosan!
nekem most van hüvelyezni a henger 66.000 lessz hüvely prox dugó és kiszednek 2 töcsavart annak 1.000 ft darabja..
Használt nicasilost sztem nehéz találni és nem lesz olcsó..hüvely+dugó is alsó hangon 50e.
Többi szerencse kérdése hogy mit találsz,bele lehet futni néha jó vételbe,de arra is minimum egy 50e t mondanék.
Mikori a gép? Nézegesd kitartóan a hirdetéseket,és találsz vmi alkalmit csapj le rá..
Üdv,
tavaly nyár végén tulajdonosa lettem egy cr 250-nek. A berúgása gyanúsan könnyű volt már akkor is, ennek ellenére a motor meglepően erős volt (számomra). Sajnos viszonyítási alapom nem volt. Egy Yamaha TT600-al motoroztam előtte, de még így is ég és föld volt a 2 motor teljesítménye. Ezen kívül haverom akkor újította fel az yz125-ösét, melynek berúgása szintén nagyon könnyen ment, annak ellenére hogy nagy kompresszió volt benne. Ebből gondoltuk, hogy lehet ez a Cr is "ilyen". Sajnos kiderült, hogy ez az elgondolás nem volt helyén való, amint a képeken is látszik. Egyenlőre nem tudom elkezdeni a felújítást több tényező miatt, de szeretném felmérni a leheteőségeket, és az anyagiakat. Megállapításom szerint ez a henger nicasilos volt. A dugó D, utolsó túlméret(66.37).
Kérdésem lenne hogy ezek után mit érdemes tenni; venni egy alapméretes dugót (Wössner-Vertex) amihez perselyt kell csinálni, vagy inkább másik hengerben érdemes gondolkodni? Nyilván új henger lenne a legmegfelelőbb, de arra nincs lehetőség.
Érdeklődnék még hogy a felsorolt alkatrészekhez kb milyen áron lehet hozzájutni használtan: rezonátor,bal és jobb blokkfél, lendkerék takaró dekli, berúgó mechanika.
eladó crf450 2003-as idomok jó állapotban 19ezer.
Szháávvussszz!
Sziasztok!
2004től felfele minden cr125 elektromos poweres?
vagy csak a 2004es modell volt az?:)
Viszont!
Jó estet!
akkor holnap még felrögzítem
havernak 2 oldalu van.. szeritnemjoaz