Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ha hazaér a motor nekiugrok hátha sikerül valamit kreálnom, De a cr-en hova van felfogatva? vagy csak simán fel kell gyorskötegelőzni?
Ezen lehet látni kb hogy sikerült!
én még a KTM-hez anno csináltam,volt műanyaglapom hozzá!Karton papírból megcsináltam a sablont majd felrajzoltam,kivágás hőlégfúvó és hideg vízzel formára igazítottam!
valakinek valami ilyesmi ? Vagy csinált valaki házilag ilyet?
Az elejen valaki trefalkodott.es en is vissza trefaltam
Ojj,hát milyen tréfásnak teccik lenni a kedve a bácsinak!

1000 volt darabja mig 3 volt. Egyet elvittek igy a maradek ketto 2800 lett. Most hogy mar csak egy van igy 3800 ra ugrott az ara.
No ebben a verzióban vennék egyet!
Akkor meg olcso is vagyok
Tipp: ebayen ezeöccá kulcsszó: hour meter motor
Na, csak közös nevezőre juttok!
Neeeeem. Hulyeseget beszelsz. 3db van darabja 1000 es ugy 3000 osszesen!
Lehet de ez egy jo pár éves bevált módszer és soha nem volt vele baj csak nem kell állatnak lenni berhelès közben
Tipp: a kettő együtt 3000.
az egy állat
Jajj Istenkém... Reggelig tudnám nézni Travis 15 éves videóját. Már akkor hatalmas volt.

http://vimeo.com/8494489
A lendkerék csavar meglazításához, több módszer is van , de megfelelő csak egy, a lendkereket megfogó szerszám.
Tipp?
A kettő együtt, vagy darabja 3800?
rajta kell hagyni a hengert felső holpontra hajtod a dugót vissza hajtod pár millimétert hogy a dugó a felömlők fölött legyen és bele raksz pl egy vastag berántó zsinort ez bevált modszer és műkszik.dugótámasszal az baj hogy félő hogy megfingatod a dúgot
körmös lehúzóval soha nem szabad lendkereket lehúzni mert szétbaszod.
3.800 ft
Ne agyalj rajta,szereld be...a gyűrűnél a stift határozza meg hogy álljon hogy melyik fele van le vagy fent az tökmindegy.
A dugónak nem mind1 hogy áll.
Bocs,értem már csak fáradt vagyok
A fele nézzen felfelé ? vagy úgy gondoltad hogy az N-betűs rész legyen felől ?