Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha a vázhoz rögzíted akkor bőven elég a ragszalag...
nyugodj meg az enyém is messze van a fullostól még sajnos...... Köszönöm az infókat az ü.ó. mérővel kapcsolatban de a csavarjaival vagy kétoldalú ragasztószallggal rögzítsem?
remélem jó lett,
sajna az én fullos cr 250-emre várnom kell még vagy 2 hónapot, de addig végre kijutok a másikkal holnap vagy csütörtökön a spanokkal...
Tank előtt a vázra jobb v bal oldalt,nekem a jobbon van,nem aggat semminek esés közben sem tud széttörni,leszakadni,legalábbis még nem sikerült akkorát perecelni de remélem nem is fog
üzemóra mérőt hova érdemes felrögzíteni?
hengerkell egyenlöre hogy pöfögjön kerékcsapágyakra várok még meg fékbetétekre
azt szeretném van 10 liter benyám azt jó volna a héten kipöfékelni vele, holnap el is kezdem vagy 3x 4x fel akarom melegíteni üzemihőre és utána járkálni vele tuti ami tuti. Kész lesz akkor hamar neked is!
járasd be faszán;) elv jövöhétre készleszek énis
azis szépen össze fog állni! még ennek is van híja azért de már egyre kevesebb
hát holnap majd 1et csinálok, ilyenkor már baszakodnak a szomszédok azért is nem csináltam, annyi hogy oda van neki lökve az olaj meg a benzin is szóval sokat alapjáraton nem megy mert feldúsúl a cucc azt leáll.
Neked leg készvan már ...:D videot dobj majd fel :D nekem még kérdéeges a vippumpa amit kikentem joelessz várom a hengerem jöhetne már
Hát eddig úgy néz ki. Olyan finom kis susogós hangja lett holnap majd megyek egy két óvatos kört, de mire 20 litert kipötyögök vele óvatosba megőszülök
faszalett?
ésssssss végre hazaért! ennek örömére lőttem is egy képet
Az én meglátasom szerint az a cső a henger hátsó részén lévő csonkra van rácsatlakoztatva a másik csővel együtt egy T csatlakozóval, ez a cső előre megy és a hűtő alján lévő csőbe csatlakozik szintén egy T csatlakozóval, így gondolom kisebb az üzemi hőmérséklete a motornak és nehezebben főzi meg, Lehet endúróztak vele azért oldották meg így. Ezt az egyetlen érdemes megoldást találtam. Jöhet az ajándék
Menetirány szerint nézve a henger hátulján lévő csonkról gyárilag jobbra indul a vízcső és a blokk jobb oldalán lévő vízpumpafedél egyik csonkjára csatlakozik.Ez ezen a motoron így is van.

Viszont ez a másik cső balra indul /kérdés honnan,hiszen a henger hátulján lévő csonkra csak egy cső fér/és számomra az is kérdés hogy hová jut és mi értelme,és miért ilyen nagy átmérőjű?
Vízcső. De hogy miért ilyen szépen, esztétikusan lett elvezetve, az jó kérdés.

http://www.sportmotor.hu/motor...
És vmi ajándékot kilátásba helyezek annak aki megmondja hogy a henger hátsó részéről jövő vastag cső hová megy,és mi értelme van így bekötni,figgyet hányva a gyári megoldásra! :D

http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...

Ez nem tűnik pl űrtechnikának elkészíteni,pl egy 4-5 literes olajoskanna első v hátsó oldala elég masszív,egy szike és vmi hőlégfúvó kell hozzá meg vmennyi szabadidő és máris a zsebben marad 7-8e pénz,mert attól olcsóbbat nem nagyon találni.
Sziasztok!
Keresek 2003as CRF450-hez kipufogó dobot vagy komplett rendszert.
ha valakit esetleg érdekelne: http://aprod.hu/hirdetes/honda... az ár alkuképes.
na hátha szépen sikerül, láttam itt sportmotoron valamikor egy galériát a srác cr-re csinált ilyen védőt gyémántmintás alu lemezből, de sehol se találom pedig már fél órája keresem.
Nekem a vastag kötegelővel volt felfogatva,igaz vágtam bele lyukat,hogy ne tudjam letolni róla!A munkahenger oldalon pedig a fékmunkahenger rögzítőcsavarral volt plusz rögzítve!