Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt hiszem az azt jelenti hogy az a fele nézzen felfelé.De nem 100%.
Sziasztok.Vettem egy vertex dugót,és a gyűrűn van egy N-betű,mit jelent ez ?
Nekem a menet szét volt nyalva a lendkerékbe, csak gányolással tudtuk le szedni vettem is rá másikat amibe volt menet!
Az megvan.Nekem is csak úgy sikerült
Köszi a tanácsot.Most olvasom,hogy mi a hiba szerzek lehúzót mert ezt pont nem így kell ahogy csinálom.
A lendherék csavarját légkulccsal kell levenni, azzal simán lejön, a sima kulccsal nekem nem jött össze...
hát igen! az nem kelemes mikor elhoztam a mocit töled akk dobálta az 5 ödiket 2 zézagolo volt bent egyhelyett.. :D Jól nyakon verném a szerelödet :D
csináltas egy lehuzot !
Olcsón eladók CRF idomok,sárvédők,nem karcmentesek de használhatók.20/3522-154
Nagyon haladok,csak most épp a lendkerék nem nagyon érti,hogy mit akarok tőle.Egyszer volt olyan annyira erőltettem széttört a mágnes.Az nem cr volt.
Hali.Segitség kellene,valaki estleg honda cr 125 gyujtás hézagot mennyire kell állitani?
Ez az 1 mondat nagyon lényeges! Váltót, ha azon nincs javítani való egyben vedd ki, és rögzítsed. Hézagolókra pedig úgy, mint a szemed fényére. Kellemetlen amikor összerakás után nem veszi a sebességet, vagy az üreset... Ha van tapasztalt ismerősöd, szerintem vidd el hozzá, és elsőre csak nézzed, hogy tényleg mit-hogyan kell szakszerűen, így ezek a generálok a jövőben meg sem fognak kottyanni. De igen, sajnos könnyen meg tudja magát szopatni az ember, és csak egy tömítés szett tízezres tétel a blokkba.

Sok sikert! Képeket szívesen néznék a szétbontásról, alkatrészekről.
ja meg hát teli a blokk külömbözö méretű hézagolokal amit nem mindegy hova teszel vissza.
ha a vízpunpád jó akkor azt nem kell bolygatni,2 csavart benne hagysz és egybe lejön a nagydeknivel.a hengert szszerintem ragd vissza mert a főtengely végén lévő fogaskereket elég macera így leszedni.másik oldalon gyújtás leszed ahoz kelleni fog lendkerék lehúzó de azzal vigyázz mert sűrű menet és könnyű félre kapatni.precizen ki kel takarítani a menetet.az alaplapot 2db csavar fogja az kitekered,lejön az alaplap utánna kivezet a kuplung emelő bizbaszt,kiszeszed a blokk fél csavarokat és aluminium hengerrel,felváltva ütöd a lánckerék tengely meg a főtengely végét.de sztem ezzel az lesz a baj hogy szét ütésnél szét fog potyogni a váltó és vakargathatod a fejed.én inkább azt tanácsolnám,hogy vagy vidd el olyanhoz aki csinált már ilyet vagy legalább legyen ott mert azért jócskán meg tud szopatni ha nincsen tapasztalat.és a végén úgy is szerelő lesz belőle.
http://mxonline.hu/villam_teszt_honda_crf250_2011

http://www.sportmo
tor.hu/motoros_hirek/teszt/honda-crf250r-2011.html

http://www.motori
nfo.hu/teszt/2011/06/20/teszt_honda_crf250r_2011_kinott_a_szarnyunk/



Ennyi elég lesz? Gugli a barátunk..

https://www.google.hu/search?q=honda+crf+250+2011&ie=utf
-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe
_rd=ctrl&ei=EkAPU_bIM83a8gexmIGYBA&gws_rd=cr
Hali

Motor vásárlás előtt állok és egy olyan kérdésem lenne hogy mi a különbség a 2010-es és a 2011-es CRF 250R között?(Ha lehet a hülye válaszokat mellőzük.)

Ha valakinek lenne eladó 2010 feletti CRF 250R az ne tartsa magában.
a blokk széthúzásnál odafigyelősen nem csavarhúzót ütni a két blokkfél közé meg hasonlóval próbálkozni mert akkor aztán lesz gond összerakás után. Egyik haverom úgy húzza szét a blokkokat mai napig hogy egy ember megfogja a felső blokkfelet ő meg elkezdi ütni a lánckeréktengelyt és a főtengely gumikalapáccsal. 1-et ide 1et oda módszerrel össze fele ugyancsak gumikalapáccsal kocogtatja össze, és valamiért nagyon sokat elmennek azok a blokkok amiket ő rak össze.
A 90 évjárat főtengelye és az az utániaké már nem jó bele,más a főtengely kúpja,hajtókarból vszeg jó bele a 90 utáni is..
Köszönöm.Ez így már tuti nagy segítség.Még egy kérdés ha vennék használtan főtengelyt akkor hányas évjáratig egyezik meg az enyémmel,vagy valami számot kell nézni azon is?
szeretem a kihívásokat.
Komolyan felmerül bennem a kérdés hogy miért kell sok embernek csavarhúzót és villáskulcsot fogni....nem az a baj hogy szerel vagy hogy érdekli hanem az hogy ez azért nagyobb szakértelmet kíván mint hogy ilyen kérdések segítségével sikeresen meg tudja reparálni a gépet.
blokkszám alapján 88-as a máshíínnáá
Nem bántás képpen, de miért szeretnéd kiszedni, ha azt sem tudod hogy kell?
1. rész: http://youtu.be/kYX-bOG9vR4
2. rész: https://www.youtube.com/watch?...
3. rész: https://www.youtube.com/watch?...
ezeket megnézed egy párszor és érteni fogod a dolgot, de lehet a szerelő jobb választás volna
még van addig meló!4 van a vízpumpánál 4 csavar azokat tekerd ki így lejön a dekli. Utána leveszed a fogaskerekeket meg a váltótengelyt kiveszed, másik oldalt a gyújtást is leszeded utána a csavarokat kiveszed a másik oldalról és szakszerűen szét lehet húzni a két blokkfelet. (én csináltam külön célszerszámot hozzá) utána meg ki lehet préselni a főtengelyt. vagy valami ilyesmi dióhéjban