Ez az 1 mondat nagyon lényeges! Váltót, ha azon nincs javítani való egyben vedd ki, és rögzítsed. Hézagolókra pedig úgy, mint a szemed fényére. Kellemetlen amikor összerakás után nem veszi a sebességet, vagy az üreset... Ha van tapasztalt ismerősöd, szerintem vidd el hozzá, és elsőre csak nézzed, hogy tényleg mit-hogyan kell szakszerűen, így ezek a generálok a jövőben meg sem fognak kottyanni. De igen, sajnos könnyen meg tudja magát szopatni az ember, és csak egy tömítés szett tízezres tétel a blokkba.
Sok sikert! Képeket szívesen néznék a szétbontásról, alkatrészekről.
ha a vízpunpád jó akkor azt nem kell bolygatni,2 csavart benne hagysz és egybe lejön a nagydeknivel.a hengert szszerintem ragd vissza mert a főtengely végén lévő fogaskereket elég macera így leszedni.másik oldalon gyújtás leszed ahoz kelleni fog lendkerék lehúzó de azzal vigyázz mert sűrű menet és könnyű félre kapatni.precizen ki kel takarítani a menetet.az alaplapot 2db csavar fogja az kitekered,lejön az alaplap utánna kivezet a kuplung emelő bizbaszt,kiszeszed a blokk fél csavarokat és aluminium hengerrel,felváltva ütöd a lánckerék tengely meg a főtengely végét.de sztem ezzel az lesz a baj hogy szét ütésnél szét fog potyogni a váltó és vakargathatod a fejed.én inkább azt tanácsolnám,hogy vagy vidd el olyanhoz aki csinált már ilyet vagy legalább legyen ott mert azért jócskán meg tud szopatni ha nincsen tapasztalat.és a végén úgy is szerelő lesz belőle.
Motor vásárlás előtt állok és egy olyan kérdésem lenne hogy mi a különbség a 2010-es és a 2011-es CRF 250R között?(Ha lehet a hülye válaszokat mellőzük.)
Ha valakinek lenne eladó 2010 feletti CRF 250R az ne tartsa magában.
a blokk széthúzásnál odafigyelősen nem csavarhúzót ütni a két blokkfél közé meg hasonlóval próbálkozni mert akkor aztán lesz gond összerakás után. Egyik haverom úgy húzza szét a blokkokat mai napig hogy egy ember megfogja a felső blokkfelet ő meg elkezdi ütni a lánckeréktengelyt és a főtengely gumikalapáccsal. 1-et ide 1et oda módszerrel össze fele ugyancsak gumikalapáccsal kocogtatja össze, és valamiért nagyon sokat elmennek azok a blokkok amiket ő rak össze.
Köszönöm.Ez így már tuti nagy segítség.Még egy kérdés ha vennék használtan főtengelyt akkor hányas évjáratig egyezik meg az enyémmel,vagy valami számot kell nézni azon is?
Komolyan felmerül bennem a kérdés hogy miért kell sok embernek csavarhúzót és villáskulcsot fogni....nem az a baj hogy szerel vagy hogy érdekli hanem az hogy ez azért nagyobb szakértelmet kíván mint hogy ilyen kérdések segítségével sikeresen meg tudja reparálni a gépet.
még van addig meló!4 van a vízpumpánál 4 csavar azokat tekerd ki így lejön a dekli. Utána leveszed a fogaskerekeket meg a váltótengelyt kiveszed, másik oldalt a gyújtást is leszeded utána a csavarokat kiveszed a másik oldalról és szakszerűen szét lehet húzni a két blokkfelet. (én csináltam külön célszerszámot hozzá) utána meg ki lehet préselni a főtengelyt. vagy valami ilyesmi dióhéjban
Sok sikert! Képeket szívesen néznék a szétbontásról, alkatrészekről.
http://www.sportmo
tor.hu/motoros_hirek/teszt/honda-crf250r-2011.html
http://www.motori
nfo.hu/teszt/2011/06/20/teszt_honda_crf250r_2011_kinott_a_szarnyunk/
Ennyi elég lesz? Gugli a barátunk..
https://www.google.hu/search?q=honda+crf+250+2011&ie=utf
-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a&channel=sb&gfe
_rd=ctrl&ei=EkAPU_bIM83a8gexmIGYBA&gws_rd=cr
Motor vásárlás előtt állok és egy olyan kérdésem lenne hogy mi a különbség a 2010-es és a 2011-es CRF 250R között?(Ha lehet a hülye válaszokat mellőzük.)
Ha valakinek lenne eladó 2010 feletti CRF 250R az ne tartsa magában.
2. rész: https://www.youtube.com/watch?...
3. rész: https://www.youtube.com/watch?...
ezeket megnézed egy párszor és érteni fogod a dolgot, de lehet a szerelő jobb választás volna