Az általunk használt olajnál viszont jól látható gázadásra a füst,lobbanáspontja háromszorosa pl a Power 1 2T,nek így jobb kenést biztosít...mentes olajnál akkor a füstre nem bírsz hagyatkozni,ott maradnak a technikai paraméterek és a tapasztalat.
Van néhány fullszint olaj, ami szinte füstmentes, de ha elindítod és üresen pörgeted akkor tol az is egy kis füstöt , de ha fokozatban üzemmelegen húzatod, akkor nem.
viszont amikor indítod azok is füstölnek.
"PUTOLINE 2T Full szintetikus 2 ütemű keverék üzemű off road motorkerékpár motorolaj, amely tartalmazza a Putoline forradalmi tiszta motorkerékpár ESTER TECH és MRH additív rendszerét 1l ESTER TECH MX9 Tulajdonságok: JASO FD/ API TC+/ ISO-L-EGD/ TISI Kiszerelés: 1 liter"
Az írásod alapján ez jó választásnak tűnik,de javits ki ha tévedek:)
KÖszönöm ,hogy segítesz!
Fullszintet használj,a gyári előírás 1:33 ,mi 1:25 el használjuk /Agip Racing 2T / gyertyát sosem köpi be és lerakódás sincsen...
Amúgy mki mást mond,van aki 1:40-1:50 el használja,és boldog vele,persze függ sok mindentől...
Jótanácsképpen:Úgy keverd hogy gázadásra tolja a füstöt,és nem nyúlsz mellé....
Van az olajokhoz technikai adatlap,pár gyártónál hasonlítsd össze a lobbanáspontot és rájösz hogy melyiket érdemes használni.
Sziasztok! Kérdés az lenne, hogy cr125be milyen olajat érdemes rakni? A márka az Putoline,de az h szintetikus mittudomén az már nem világos:) Előre is köszi!Waszeitung Tőled azt kérdezném ,hogy hány oldalt kellett volna visszakeresnem a válaszért, vagy hogy a google-t hogy kell használni:D:D:D
Ha a szár, és a perselyek is jónak tűnnek, akkor, fordítva tetted be a simeringet, vagy a be tételnél követtál el valami hibát, és tönkre ment a simering. Ilyenkor jó , ha van kéznél simering beütő. A képen láthatót én gyártom.
Szevasztok valki tudna segiteni cr 125 re rámentem dugo csere után 16motorórát és most olyan a helyzet hogy alapgázon bedöglik amugy meg megy gyertya lesz vagy már dugo cserére megérett?
Február végén mind a két szár esetében egyszerre kezdett el ömleni a szimeringnél az olaj. Ezután szimeringet és porvédőt cseréltem ,majd a következő motorozásnál újra elkezdett ömleni az olaj. Ezután egy másik típusú szimeringet tettem bele az pedig 2 motorozást bírt ki. Jelenleg mindkét szárból ömlik az olaj, a rezonátor a fék és a csizmáim is olajban úsznak. A csúszószáron sérülés nincs nem tudom mi lehet a baj.
Ha megtanulod, hogy minek mi a szerepe a karburátornál, könnyen fogsz vele boldogulni. Az alapjárati fúvóka 1/4 gázig, a fő fúvóka a teljes gáz, a közöttük eső részért a síbert tű állás a felelős. Nálad valószínű a torpanást ezen a fordulaton a benzinben dús keverék okozza, amit a tű lejjebb rakásával lehet megoldani. Az, hogy a tű mikor van lejjebb, azt te ha gondolkodsz, ki fogod tudni találni.
viszont amikor indítod azok is füstölnek.
Az írásod alapján ez jó választásnak tűnik,de javits ki ha tévedek:)
KÖszönöm ,hogy segítesz!
Amúgy mki mást mond,van aki 1:40-1:50 el használja,és boldog vele,persze függ sok mindentől...
Jótanácsképpen:Úgy keverd hogy gázadásra tolja a füstöt,és nem nyúlsz mellé....
Van az olajokhoz technikai adatlap,pár gyártónál hasonlítsd össze a lobbanáspontot és rájösz hogy melyiket érdemes használni.
10w-40 et használj,az mindig félszint,vagy atf-et,és 6,5 decit...
http://aprod.hu/hirdetes/honda...[id1]-20140326-[diplayLi
nk]-3218981@1-20140326191238