Nem nagy mutatvány:
-van egy 1990-es (nem eladó már)
-van egy 1995-ös (pláne nem eladó )
-van az 1994-es, ami nincs még összerakva, AZ eladó lesz
-van még vagy fél motorra való alkatrész, váz, blokkfelek, fékrendszerek, komplett első fordított telók stb.
Persze, de ez nem a 94-es, ami még darabokban van, ez a megtartásra szánt sajátom, az adatlapomon ott van, fekete-fehér, piros rajtszámtábla és telóvédők
Ez valszeg nekem szól
15-re lealkudni, megvenni. Ezt tanácsolom, egész szép, szinte jelentéktelen horpadások vannak rajta. Én adnék érte 15-öt, vagy 25-30 körül vennék bontott tuning dobot, ha szükség lenne rá. De mivel így is többet tud a gép, mint kéne, jó a gyári.
Hello!
ezt én is néztem de én 17-et nem adok 1 ien állapotú kipuffért....
lehet csak én vagyok vele így ....
akkor már rendelek amcsiból 20-25 ért rendszert ami megszólal olyan
-van egy 1990-es (nem eladó már)
-van egy 1995-ös (pláne nem eladó )
-van az 1994-es, ami nincs még összerakva, AZ eladó lesz
-van még vagy fél motorra való alkatrész, váz, blokkfelek, fékrendszerek, komplett első fordított telók stb.
és én ha jó cr-t adnál nekem ,tartom a 220ezret!
Picit sok kaját kap, azon még holnap finomhangolok, de bármelyik fokozatban a ramplikat egykeréken lehet vele átszelni
Hallod, ma reggel megcsináltuk a 95-öst, most jövök vele Bugyiról, ÁTUGROTTAM a katapultasztalt!
Az élet SZÉP
nyomj a kezébe 10 ropit és hozd el
15-re lealkudni, megvenni. Ezt tanácsolom, egész szép, szinte jelentéktelen horpadások vannak rajta. Én adnék érte 15-öt, vagy 25-30 körül vennék bontott tuning dobot, ha szükség lenne rá. De mivel így is többet tud a gép, mint kéne, jó a gyári.
ezt én is néztem de én 17-et nem adok 1 ien állapotú kipuffért....
lehet csak én vagyok vele így ....
akkor már rendelek amcsiból 20-25 ért rendszert ami megszólal olyan
http://www.iron.honda.hu/used_...
ezt a gépet nézte ki!
megyek is skacok
joccakát
hali