Pont erről van szó ha tudod hol nyit a power akkor a testhelyzeted változtatásával kikerülöd a kormányba kapaszkodós zászlós effektust, és már nem is fehéredik az ujjad
Előtte méress, ellenőriztess, hátha te is megúszod, mint én....az nagy könnyebbség (30ezer Ft) volt...És mikor beindul a gép, meseszép hangja van, csak ugye eltűnik a kaja
Sokan azt hiszik, hogy ha nagy motorjuk van akkor sokkal gyorsabban kell hogy menjenek, de ez nem igaz. az erős motornak az az előmye, hogy hamarabb elgyorsul, de egy pályán számít maga a terep, a futómű a gumi a fékek és a tudás, erőnlét. Ezek közül csak egyik a lóerő. Ezt figyelembe kell venni
Nem mondom, hogy a kerdesre valaszoltal, de azert ertem, hogy kell szarul motorozni
Viszont, azt gondolom, hogy nehez igy leiirni, mik azok a trukkok amivel ero nelkul motorozol.
Ezt neha nehez elkepzelnem, mert azert ha belenyal a powerbe a kis aranyos, azert akkor megiscsak feherednek az ujjaim.
Kuldtem mailt neked, nem kaptad meg, v rossz cimre ment?
Jaa! Ok.
Az elején sokkal jobban elfáradtam, mereven, elfehéredett ujjakkal markoltam a kormányt, arc rémült, tekintet jeges, tempó meg...hát haverom tudott volna tanácsokat mondani, ha van kedve mellettem kocogni
Mióta fejlődök, bírom a 6-8 kört, bár a fizikumom is jobb picit.
Nem buta kérdés egyáltalán.
Ha ismered a saját és a motorod képességeit, akkor tudod hogy gázadásra, fékezésre hogyan reagál, mikor tör ki a gép egy kanyarban, és ezt hogyan tudod korrigálni. Ha ezeket nem ismered akkor nem is tudod kihasználni és sokkal jobban fáradsz egy erősebb gépen mert sok meglepetést okoz. Remélem értetően írtam le
nem olyan durva az
A KX500-ban van, mégse mondja senki, hogy egetrengető a különbség a CR500-hoz képest a menetdinamikában.
De most megyek aludni, mert holnap latastol hanyasig suli van. es meg tanulnom is kell a buszon.
jo8
szerdán mindenképp bemegyek suliba,kiderítem mekkora dugót rendejlek kawába
De legalább lesz időm kinyomozni, mi a szent málnabokor van a 95-össel
vazeg,38.8 a lázam jelen pillanatban....de már megy lefelé...szerencsére
De majd megprobalok ezentul igy menni.
szeva, mester
(figyeljetek oda, ez az ember sok hasznos tanácsot dünnyögött már a pajeszom mögé!)
Viszont, azt gondolom, hogy nehez igy leiirni, mik azok a trukkok amivel ero nelkul motorozol.
Ezt neha nehez elkepzelnem, mert azert ha belenyal a powerbe a kis aranyos, azert akkor megiscsak feherednek az ujjaim.
Kuldtem mailt neked, nem kaptad meg, v rossz cimre ment?
combból kell tartani a gépet
Az elején sokkal jobban elfáradtam, mereven, elfehéredett ujjakkal markoltam a kormányt, arc rémült, tekintet jeges, tempó meg...hát haverom tudott volna tanácsokat mondani, ha van kedve mellettem kocogni
Mióta fejlődök, bírom a 6-8 kört, bár a fizikumom is jobb picit.
Ha ismered a saját és a motorod képességeit, akkor tudod hogy gázadásra, fékezésre hogyan reagál, mikor tör ki a gép egy kanyarban, és ezt hogyan tudod korrigálni. Ha ezeket nem ismered akkor nem is tudod kihasználni és sokkal jobban fáradsz egy erősebb gépen mert sok meglepetést okoz. Remélem értetően írtam le