Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Faisst meg jót röhög. Én is
Lehet, de csak válaszoltam nautilusnak
ja..nem kell parázni a powertől....
nem olyan durva az
túlmisztifikálod a powernyitást
A KX500-ban van, mégse mondja senki, hogy egetrengető a különbség a CR500-hoz képest a menetdinamikában.
Pont erről van szó ha tudod hol nyit a power akkor a testhelyzeted változtatásával kikerülöd a kormányba kapaszkodós zászlós effektust, és már nem is fehéredik az ujjad
Jaja megvan, koszi szepen.
De most megyek aludni, mert holnap latastol hanyasig suli van. es meg tanulnom is kell a buszon.
jo8
Előtte méress, ellenőriztess, hátha te is megúszod, mint én....az nagy könnyebbség (30ezer Ft) volt...És mikor beindul a gép, meseszép hangja van, csak ugye eltűnik a kaja
írtam vissza elvileg
naja
szerdán mindenképp bemegyek suliba,kiderítem mekkora dugót rendejlek kawába
Kuldjek gmail meghivot?
Én is itthon vagyok táppénzen
De legalább lesz időm kinyomozni, mi a szent málnabokor van a 95-össel
hali
vazeg,38.8 a lázam jelen pillanatban....de már megy lefelé...szerencsére
Sokan azt hiszik, hogy ha nagy motorjuk van akkor sokkal gyorsabban kell hogy menjenek, de ez nem igaz. az erős motornak az az előmye, hogy hamarabb elgyorsul, de egy pályán számít maga a terep, a futómű a gumi a fékek és a tudás, erőnlét. Ezek közül csak egyik a lóerő. Ezt figyelembe kell venni
nézem, csak tudod, freemail...
Haaaat...azert nem szivesen roppantom ossze a tankot
De majd megprobalok ezentul igy menni.
főtengelyt meg szét kell nyomatni, oszt mehet bele a hajtókar

szeva, mester

(figyeljetek oda, ez az ember sok hasznos tanácsot dünnyögött már a pajeszom mögé!)
Nem mondom, hogy a kerdesre valaszoltal, de azert ertem, hogy kell szarul motorozni
Viszont, azt gondolom, hogy nehez igy leiirni, mik azok a trukkok amivel ero nelkul motorozol.
Ezt neha nehez elkepzelnem, mert azert ha belenyal a powerbe a kis aranyos, azert akkor megiscsak feherednek az ujjaim.
Kuldtem mailt neked, nem kaptad meg, v rossz cimre ment?
kormányt nem kell erősen fogni,csak lazán
combból kell tartani a gépet
Jaa! Ok.
Az elején sokkal jobban elfáradtam, mereven, elfehéredett ujjakkal markoltam a kormányt, arc rémült, tekintet jeges, tempó meg...hát haverom tudott volna tanácsokat mondani, ha van kedve mellettem kocogni
Mióta fejlődök, bírom a 6-8 kört, bár a fizikumom is jobb picit.
Nem buta kérdés egyáltalán.
Ha ismered a saját és a motorod képességeit, akkor tudod hogy gázadásra, fékezésre hogyan reagál, mikor tör ki a gép egy kanyarban, és ezt hogyan tudod korrigálni. Ha ezeket nem ismered akkor nem is tudod kihasználni és sokkal jobban fáradsz egy erősebb gépen mert sok meglepetést okoz. Remélem értetően írtam le
Tevedes. A haverome, csak ram bizta az alkatresz beszerzest es az eladasat. Nekem olyan funyirom van mint neked
kérdezi egy 500-as tulaj
Szeretnek egy buta kerdest feltenni: hogy lehet nem erobol megtartani egy motort?
250-esen elég sokat ültem próbából, RM250, CR250, KX250. Köszönöm, még NEM kérem...talán jövőre, talán...talán.