96-os? Muti, remélem van link vagy kép róla. Azok még acélvázasak, otthon is meg lehet hegeszteni, ha baja lesz. Az aluvázast akárki nem tudja megvarrni.
A felújításról annyit, hogy ha barbárok végzik, több kárt okoz, mint hasznot
Amúgy a gyári könyv pl. dugócserét 7,5 üzemóránként ír, ami kb. 2 hétvégi pályázás...lenne...ha versenytempóban mennék, és ha folyton 99%-os állapotban akarnám a gépet tartani...
Az én 1990-esemben kb. 40 üzemóra van, első rúgásra indul, és megy, mint a disznó. Miért? Mert béna vagyok még ahhoz, hogy szétforgassam, és mert 1:20-as MINŐSÉGI olajat keverek MINŐSÉGI benzinbe, és mert szinte minden motorozás után pucolom és olajozom a légszűrőt.
Keme, köszönöm a választ!:)Én egy 96-osat néztem ki nagyon baba:D
Néztem neten több féle cross gépet de egy csomónál van írva hogy motorikusan felújutva dugó stbstb.Ez milyen időközönként kell megcsin?Gondolom a használattól is függ meg attól is hogy télleg mit cseréltek ki rajta
Jani, teljesen mindegy szerintem, ha mondunk egy pontos centit, attól még nem leszel bölcsebb. Ülj fel egyre.
Pl. az 1990-esnek alacsonyabb, mint az 1995-ösnek, de mivel szélesebb a nyerge, ugyanúgy csak a lábujjam éri el a földet.
2T motornál rengeteget számít a kipú! Ha kicsit szétcsúszik vagy kilukad a henger közelében már nem biztós hogy 1-2 rúgásra elindul a hideg motor. Egy horpadt kipúnál a visszatöltő áram nem jut vissza időben a hengerbe. Valamint a gáz őrvényleni is kezd , ezáltal csökkentve a keresztmetszetet.
Van az a Bill Haynes-féle (vagy 300? 500? oldalas) Service Manual könyv, 1986-2001-ig CR 80-125-250-500.
Azt megszereztem és bescanneltem. A könyv maga olyan 8ezer Ft körül mozog
Amikor kérek érte egy ezrest, nem azért kell, mert ebből akarok meggazdagodni, csak mégis van vele munka, kiírom, postázom, ilyesmik.
En szivesen mennek, es nem utolso sorban szivesen megismernem az arcokat a forumrol. Viszont utanfuto nincs, penz meg van. Ha esetleg van valaki a pest kornyekerol megy, es veletlenul van helye egy motornak es szereny utasanak, akkor lekotelezne
Viszont lenne egy kerdesem. A powerem eleg keson nyit, es azt mondjak, hogy ez lehet holtjatektol, de amikor szetszedtem nem logott semmi, tehat fogalmam sincs mivan. A rezom miota bator lettem meg van nyomkodva par helyen, mert esek-kelek a mocival. A gazaramlas valtozasanak lehet valami hatasa a teljesitmenyre, esetleg a fent emlitett rendellenessegre?
Koszike
Ha honda gyártási idöt szeretnétek megtudni itt van egy oldal, ahol meg lehet tudni, melyik évben, mi volt a szériaszám kezdete, és mik voltak az adott év a módosításai. http://www.motorera.com/honda/...
Enyém anno ugyanezt csinálta, gyújtás felől rángasd meg a főtengelyt, és ha lóg, akkor ott a bűnös. A főtengelycsapágy kikopott, és ettől elmászkál a gyújtás.
VAGY
gyertyacsere.
vas magas forulaton bedadog, 5-osbe meg mar kozepes fordulaton is csinalja, ereje elmegy. karbit kiszedtem, tiszta, benzint kap, levegot kap, kipufüst tiszta, kipu tiszta, szimeringek rendben, sehol sem sziv felre. benzin 40-rol lement 35-os keverekre, aztan volt egy kocsog szakasz ahol 2-3 kozotte mentem majdnem alapjaraton vagy 10 percig. power lehet? beretkesedett vagy ilyesmi? otlet?
ŐŐ a csere-t felvetettem,én kp-val fizetném ki az összegetet,de ezt már mondtam a telefonban:)ha csere nem akkor eladom és kp:),ma is kinnt voltam a 480-assal és kezdem megszokni:)
És mondá az Úr:
Sportmotoroknak oldala, Honda CR-ek és CRF-ek könyve, 3695-ös ének, ZENGJETEK:
"Hétfőtől hívd ezt a számot, ő a mesterszállási bontós:
70 3859600"
Hát én sem azért modom,de akkorát mentünk hogy csak naaa!
Apropó, menés...
Mostanság ismét aktuálissá kezd válni egy "nyílt nap" lebonyolítása Csolnok MX pályáján......
Igazándiból minden sportbarátot meg szoktunk invitálni egy laza kötetlen motorozásra,és "hál Istennek" szép számmal össze is szoktunk gyűlni minden alkalommal.
A tuti dátumot még nem tudom,de egyeztetünk a többiekkel,és ha megvan közzé teszem...
Minden esetre arra volnék kíváncsi hogy jönnétek-e .
Ha igen akkor jeélezzetek!
Szép napot!
beszart az msn, bocs