Ő az.Firtosvári Gabi (14 éves!)
Épp tegnap voltam kint Piliscséven,pletyizni az öregével...Hát mit ne mondjak szépen szólt alatta a 25-ös.
Ügyes gyerek,és még gyors is.De leszállnak ők is a 2t ről. A soküteművel gyorsabb,így azzal mennek 09
-ben
Üdvözletem...
A hátsó gátlót(akárcsak az elsőt) a comp. jelú csavar előfeszítésével(betekerésével) csak bizonyos mértékben,ill nem túl nagy intervallumban bírod állítani.Mondhatni csak finombeállításra használatos.Magát a keménységet a spirálrugó előfeszítésének a segítségével,vagy cseréjével bírod megoldani.
Igazándiból színte minden futóműre szakosodott szervízben rendelhető nagyobb (magasabb) nyomáspontú spirálrugó,de hacsak nem vagy extrém nehéz nem valószínű hogy másik rugót kell venned a gátlóra.Ami sokkal valószínűbb hogy maga a gátló "esett szét" és ezért nem reagál a beállításokra úgy ahogy kell.
Az otthoni szervízelásét azonban nem javasolnám,mert a látszat ellenére egy eléggé összetett,bonyolult szerkezetről van szó.amit nem árt ha az ember tüzetesen ismer és tudja hogy mi hová való és mi a szerepe.
Azonkívül gázzal töltött.
Szerintem keress fel vele egy szervízt....Az a biztos
Milyen ennyi idő után?
Nincs egy éve, hogy krosszozok, és aki ilyen max. heti egy alkalommal jár ki, mint én, és azt állítja, hogy egy év alatt halál unalomig kimotorozta a 125-öst, annak én nehezen hiszek...
Miért jó a 125? Iszonyat könnyű berúgni, kicsi a súlya, olcsóbb, bár nem jelentősen, és nagyon élvezeteset lehet rajta motorozni. Talán még picit nehezebb is, mint egy 250-essel. Nekem nagyon bejön.
4T-re nincs pénzem, bár nem is olyan hirtelenharagú, robbanékony.
...szeretem és kész. De már gondolkodom, hogy átülök egy 250-esre IS, a 125 megtartása mellett.
Eddig EGY embert láttam élőben, aki koppgázon fullra kimotorozta előttem a 125-öst, 44-es rajtszámmal.
A tartály nyakán ahol lehet állítani a nyomó fokozatot az a szelepet kell kicsavarni, és ott ki tudód önteni belőle az olajat és ott is kell feltölteni.
Ha a rúgót összetekerted és a húzó nyomó fokozatokat is teljesen H ra tekerted akkor annak már beton keménynek kellene lennie.
Ha nem így van akkor szedheted szét a telót mert vagy nincs benne olaj, vagy a tartályban nincs meg a nyomás(a tartály fala ilyenkor behorpad ha jól tudom). A hátsó telóban gyárilag 5W-s teló olaj van mint az elsőben. Még én sem szedtem szét ilyet csak robbantót ábrát láttam.
Hello! Segitséget szeretnék kérni abban, hogy hogyan tudom keményebbé varázsolni a hátsó központi rugót a Cr-emen? Nem enged nincs semmi baja és a rugót is összenyomtam amannyire lehet a fönti csavarral, de kicsit még keményebre akarom és ennyi a plafon. Mit tudok ilyenkor csinálni? Esetleg olajcsere?
Nálunk faluhelyen egy tömör vasból szoktuk esztergálni az ívet majd vas fűrészel bevágni, és levágni a megfelelő magasságra aztán köszörűvel lesorjázni. De pite már raktunk sos-be alátétet. De a szomszéd faluban tényleg vannak olyan mesteremberek, akik a vasat az aluhoz fa pálcával hegesztik. Meg törött dugóval motoroznak, végül is csak a szoknyából tőrt le egy darab. És mivel a gyári szín az csúnya ezért mindent lefestetek feketére szőrős pisztollyal (lámpát meg az indexet is és úgy ahogy a motor össze volt rakva).
Szia!
Azt mar regota meg szeretnem kerdezni toled, hogy miert maradtal a 125nel, ennyi ido utan is?
Masok mar reg attertek volna 4Tre, de legalabbis egy cr250re. Magyarazd meg kerlek
Mééég pitbike-ra is? Pedig az aztán komoly szerkezet
Na, holnap fellégkulcsolom a csavarokat a blokkra, és elvileg max. péntek este már röfög a zászlóshajó-motorom is, remélem vasárnap már azzal (is) megyek a pályán, Bugyi vagy Nyáregyháza, vagy nem tom még...
éket esztergáltatni...hm. Felénk egy vastag alátétből vágnak le egy körszeletet, és kész. Hogy a hatos anyát hogy kell ahhoz ütni, hogy abból ék legyen, azt fel nem fogom...
Sajnos nem vagyok gányolós típus.
a 94-es CR-ről kiderült, hogy valamiért nincs meg a lendkerék ék és a power mozgatópálca, ezeket kerítenem kell, bár amúgy is vadul alkudozik rá egy haverom.
A 90-es olyan jó gép, hogy inkább el se adom.
Léghűtéses CR meg...hát úgy döntöttem, nem kell.
Keme!Mondtad hogy összeraksz egy 94-es cr-t!én hívtalak mert van egy cr 480-asom,és úgy néz ki elviszik..és akkor mikor is lesz kész? vagy esteleg a 90-es?(ha esetleg eladová válna vmeik)
Épp tegnap voltam kint Piliscséven,pletyizni az öregével...Hát mit ne mondjak szépen szólt alatta a 25-ös.
Ügyes gyerek,és még gyors is.De leszállnak ők is a 2t ről. A soküteművel gyorsabb,így azzal mennek 09
-ben
A hátsó gátlót(akárcsak az elsőt) a comp. jelú csavar előfeszítésével(betekerésével) csak bizonyos mértékben,ill nem túl nagy intervallumban bírod állítani.Mondhatni csak finombeállításra használatos.Magát a keménységet a spirálrugó előfeszítésének a segítségével,vagy cseréjével bírod megoldani.
Igazándiból színte minden futóműre szakosodott szervízben rendelhető nagyobb (magasabb) nyomáspontú spirálrugó,de hacsak nem vagy extrém nehéz nem valószínű hogy másik rugót kell venned a gátlóra.Ami sokkal valószínűbb hogy maga a gátló "esett szét" és ezért nem reagál a beállításokra úgy ahogy kell.
Az otthoni szervízelásét azonban nem javasolnám,mert a látszat ellenére egy eléggé összetett,bonyolult szerkezetről van szó.amit nem árt ha az ember tüzetesen ismer és tudja hogy mi hová való és mi a szerepe.
Azonkívül gázzal töltött.
Szerintem keress fel vele egy szervízt....Az a biztos
Nincs egy éve, hogy krosszozok, és aki ilyen max. heti egy alkalommal jár ki, mint én, és azt állítja, hogy egy év alatt halál unalomig kimotorozta a 125-öst, annak én nehezen hiszek...
Miért jó a 125? Iszonyat könnyű berúgni, kicsi a súlya, olcsóbb, bár nem jelentősen, és nagyon élvezeteset lehet rajta motorozni. Talán még picit nehezebb is, mint egy 250-essel. Nekem nagyon bejön.
4T-re nincs pénzem, bár nem is olyan hirtelenharagú, robbanékony.
...szeretem és kész. De már gondolkodom, hogy átülök egy 250-esre IS, a 125 megtartása mellett.
Eddig EGY embert láttam élőben, aki koppgázon fullra kimotorozta előttem a 125-öst, 44-es rajtszámmal.
Ha nem így van akkor szedheted szét a telót mert vagy nincs benne olaj, vagy a tartályban nincs meg a nyomás(a tartály fala ilyenkor behorpad ha jól tudom). A hátsó telóban gyárilag 5W-s teló olaj van mint az elsőben. Még én sem szedtem szét ilyet csak robbantót ábrát láttam.
Nem tudjatok veletlenul, hogy mekkora a gyari cr125 renthal kormany atmeroje?
D22.0mm vagy D28.6mm?
Azt mar regota meg szeretnem kerdezni toled, hogy miert maradtal a 125nel, ennyi ido utan is?
Masok mar reg attertek volna 4Tre, de legalabbis egy cr250re. Magyarazd meg kerlek
Na, holnap fellégkulcsolom a csavarokat a blokkra, és elvileg max. péntek este már röfög a zászlóshajó-motorom is, remélem vasárnap már azzal (is) megyek a pályán, Bugyi vagy Nyáregyháza, vagy nem tom még...
Fexem, alszom, álmodozom, jóéjt
Sajnos nem vagyok gányolós típus.
A 90-es olyan jó gép, hogy inkább el se adom.
Léghűtéses CR meg...hát úgy döntöttem, nem kell.