ugyhát valahogy éreztem ezt a választ csak unatkozok és megkérdeztem áááh én beketyozok olyan nemistudom mien fosadék érzés ez h nem mehetek elmegyek a garázsba a moci mellett visszafordulok megsimogatom ráülök és megyek 1 kört képzeletbe ezmár nemnormális dolog
CR betegségekről nem tudok, a legtöbb hibát a gondatlan és csóró gazdák meg a házi barkéácsolás okozza.
Ami tipikus:
-Minden motor évjárata 1-2 évvel fiatalabbra van hazudva, www.bikepics.com -on meg kell nézni, ha nincs más, vagy service manualból, hogy valójában mikori
-Rejtélyes, de MINDEN eladó motort a szerető gazdi PONT eladás előtt felújít...hmm...
-Amit érdemes megnézni: Kompresszió legyen rendesen, a blokk ne legyen ragasztgatva, hegesztve, törve, a hátulját megemelve ne kottyanjon nagyot a villa a központi telón, a kormány könnyen és ropogás nélkül forogjon, gumik jók legyenek, mert drága cserélni, láncszett ne legyen szétnyúlva (oldalra ne mozogjon sokat), lánckerekek ne legyenek cápauszony alakúak, fékek kérdés nélkül fogjanak, a motor gurítva szabadon, egyenesen és könnyen fusson, telószárak ne legyenek megütögetve, ha folyik a teló olaja, az 12-15 ezres pluszköltség...stb...
Csere NEM, tényleg nem nagyon tudnék mit kezdeni a mociddal, egyrész feleslegesen erős nekem, másrészt öreg, egyre nehezebb alkatrészt keríteni hozzá. Ha megkapom a powermechanizmust, és összerakom, Kakukk79 elvileg megveszi, ha nem, akkor meghírdetem.
Szevasztok!CR 250 vásárlás előtt álok!Tanácsokat szeretnék kérni hogy mik a fontosabb dolgok vagy"cr betgségek"amiket érdemes figyelembe venni egy használt mocinál!Előre is köszzz!
Hát cseréltem egy,xt-re ami mégjobban nem kellett:D,de ez most azért nem kell mert minek lobogjak a motor után?Inkább bizniszeljük el azt a 125-öst:):)))))))
déltől leszek olyan 3-4-ig, a kereket nem sikerült...talán holnap délelőtt, ha hamar be tudom indítani a 95-öst...
(bocs, de ez most nagyon idegesít, hogy miért áll le rögtön)
tökmindegy. torokátmérő és a fúvókák stimmeljenek.
Ami tipikus:
-Minden motor évjárata 1-2 évvel fiatalabbra van hazudva, www.bikepics.com -on meg kell nézni, ha nincs más, vagy service manualból, hogy valójában mikori
-Rejtélyes, de MINDEN eladó motort a szerető gazdi PONT eladás előtt felújít...hmm...
-Amit érdemes megnézni: Kompresszió legyen rendesen, a blokk ne legyen ragasztgatva, hegesztve, törve, a hátulját megemelve ne kottyanjon nagyot a villa a központi telón, a kormány könnyen és ropogás nélkül forogjon, gumik jók legyenek, mert drága cserélni, láncszett ne legyen szétnyúlva (oldalra ne mozogjon sokat), lánckerekek ne legyenek cápauszony alakúak, fékek kérdés nélkül fogjanak, a motor gurítva szabadon, egyenesen és könnyen fusson, telószárak ne legyenek megütögetve, ha folyik a teló olaja, az 12-15 ezres pluszköltség...stb...
Elhiszem, hogy a 480-as BRUTÁLIS, őszintén szólva nem is értem, hogy miért került az hozzád
(bocs, de ez most nagyon idegesít, hogy miért áll le rögtön)