nekem Berik OVS csizmám van
eléggé jól véd főleg a vádlit,lábfejed néha a bokádat is!
egyszer nagyot estem és nem tört el a bokám csak meghuzódott... köszönet a Beriknek
Csizmakkal kapcsolatos kerdeseim lennenek. Mit favorizaltok jobban, ill. mit tudtok roluk? :
Berik OVS, Forma Dominator.
Minden tanacsot szivesen fogadok, magarol a markakrol is.
Sziasztok!
A nyárra tervezem egy 125-ös cross gép vételét( YZ125/Cr125).Azt szeretném megkérdezni hogy ezek endurózásra mennyire lennének alkalmasak?És ha cross pályát csak ritkán látna akkor milyen gyakran kéne benne dugót cserélni?
Kösz gaborf a segitséget, sikerült kiöntenem az olajat belőle és délután rakom bele az uj olajat és remélem keményebb lesz! Vastagabb hidraulika olajat rakok bele! Szerintem kevés volt benne kb 3dl!
Egyik 500as sincs kiélezve ezért mindkettő strapabíró. Kx ről nem sokat tudok de szerintem ahhoz is van alkatrész. Cr hez meg biztos találsz mindent főleg hogy sok mindenben ua. mint a 250es.
Tudna valaki információval szolgálni? Melyik motor a strapásabb és üzembisztosabb, melyikhez lehet alkatrészeket venni könnyebben a kawasaki kx 500-hoz vagy a cr 500-hoz
Nekem a 90-es CR-ben Meteor van, kb. 40 üzemórával, semmi baja. Volt kemény 12ezer Ft...
A ProX szett 22ezer a Pinkmotorsnál, a Vertex 26. Felső tűgörgő kell csak pluszba hozzá, mert az a hajtókarszett része.
E-bay-en boltból nagyon olcson lehet venni én 17E ért vetem a kovácsolt verseny dugattyút CR-be nálunk a prox lett volna 27E és az csak egy öntött dugó. Vagy vegyél Meteort ha van.
Nincs mit...(hopp, kimaradt a "gy" a "legegyszerűbb"-ből)
Én is kezdek erre hajlani, ma pl. kaptam egy ajánlatot a powermozgató-pálcára, bontottan 3ezer
legeszerűbb út (mert én nem tudom): Honda márkakereskedőt megkérdezed. Eredmény: kurva drága
közepes út: megpróbálsz olyantól venni, akinek kedvezménye van a gyári alkatrészekre. Eredmény: drága
legbonyolultabb: E-bay... Eredmény: olcsó
Hy all!
Még soha nam írtam erre a topikra, de gondolom hogy itt majd valaki válaszol. Olyan kérdésem lenne hogy egy CRF 450-hez körülbelül mennyibe kerülhetnek ezek a cuccok: dugó, Hajtókar, Szelepek
eléggé jól véd főleg a vádlit,lábfejed néha a bokádat is!
egyszer nagyot estem és nem tört el a bokám csak meghuzódott... köszönet a Beriknek
Csizmakkal kapcsolatos kerdeseim lennenek. Mit favorizaltok jobban, ill. mit tudtok roluk? :
Berik OVS, Forma Dominator.
Minden tanacsot szivesen fogadok, magarol a markakrol is.
A nyárra tervezem egy 125-ös cross gép vételét( YZ125/Cr125).Azt szeretném megkérdezni hogy ezek endurózásra mennyire lennének alkalmasak?És ha cross pályát csak ritkán látna akkor milyen gyakran kéne benne dugót cserélni?
ezt nézzétek meg
Tudna valaki információval szolgálni? Melyik motor a strapásabb és üzembisztosabb, melyikhez lehet alkatrészeket venni könnyebben a kawasaki kx 500-hoz vagy a cr 500-hoz
A ProX szett 22ezer a Pinkmotorsnál, a Vertex 26. Felső tűgörgő kell csak pluszba hozzá, mert az a hajtókarszett része.
Én is kezdek erre hajlani, ma pl. kaptam egy ajánlatot a powermozgató-pálcára, bontottan 3ezer
közepes út: megpróbálsz olyantól venni, akinek kedvezménye van a gyári alkatrészekre. Eredmény: drága
legbonyolultabb: E-bay... Eredmény: olcsó
Még soha nam írtam erre a topikra, de gondolom hogy itt majd valaki válaszol. Olyan kérdésem lenne hogy egy CRF 450-hez körülbelül mennyibe kerülhetnek ezek a cuccok: dugó, Hajtókar, Szelepek