Elhiszem. tény hogy az 500-ashoz kondi is kell. Az lett volna, jó ha te mégy mind a kettővel, mert lehet hogy a srác látszatra olyan képességű mindt te de ha fél a motortól és erőből akarja megtartani a gépet akkor tuti kifullad.
Keme ment a mail.
Ha az osszehasonlitasoknal tartunk, en mentem 125sx el, az olyan volt mint az alom, aztan raultem 250excre, azzal tobbszor egy fa allitott meg, es mentem utana 250sxfel, az meg olyan volt mintha korbebicikliztem volna a palyan.koszonom.leultem.
na, az nagyon régen lehetett...csináltak is gyorsan egy király-kategóriát az 500-asoknak, de sokan, akit oda hívtak, hamar eldobták az öccázast, és ültek vissza a 250-esre.
Minden esetre annyit tudok, hogy egy velem kb. egy képességű srác Nyáregyházán 3 körönként kiállt a CR500-zal, és lihegett fél órát, míg én vidáman lenyomtam 5-6 kört, ugyanazzal a tempóval.
Régebben is együtt indították a 250-es és az 500-as kategóriát, akkor mindkét kategóriában 2T-k mentek, amikor még a 4T- ből csak egy kettő volt a pályán.
Persze. De nem véletlen, hogy crossban a 4T 450-eseket együtt indítják a 250 2T-vel. Az adatlapom videói közt is ott van, Kawa tesztnapon milyen frankó volt a KX250F, de a 125 2T sokkal betyárosabb, valahogy nem unom meg soha
Ezen lehetne vitatkozni, inkább jót beszélgetni. A lóerő az lóerő a nyomaték az nyomaték. Az biztos hogy a két tipus másként reagál a gázadásra, és a gáz elvételre is.
Elvileg el, de volt már olyan, hogy a posta keringette a csomagom 2 hétig
Ha a héten sem jön meg, pénteken szólj rám, és elküldök egy másikat, és bocs, rendben?
Mentem már 525-ös ktm-el, az is emelte minden fokozatban az elejét nem volt problám vele csak annyi hogy az eleje keményre volt állítva és "egyenes" úton is ki akarta szakítani magát a kezemből. Szerintem a cr biztos durvább. Tudom hogy jót akarsz avval, amit mondtál.
Nem akarok belevau-vau, de szerintem menj egy erős 20-20 percet mindkettővel, mielőtt megveszed az 500-ast.
Nagyon érdekes dolgokat hallani az 500-asról, én 10 hónapja krosszozok, és még legalább egy fél-egy évet tuti nem ülök át 250-re, 500-asra meg SOHA.
Papíron az a 10 ló különbség az életben MINDEN sebességi fokozatban alapjáratról hanyattvág.
Aki eddig 500-ast vett, kb. ezt mondta:
-ha bármi baja van, se berúgni, de betolni nem lehet, kocsival behúzatni csak 3-4-dikben
-teljesen feleslegesen erős, visszaültek a 250-re, kalandnak jó volt, és ennyi
-nem tudsz vele élvezettel motorzni (pályán), mert félsz
Huh pecs messze van ide , oda se megyunk.
Keme multkor komolyan gondoltad h beferek utanfutoba? Ha igen, akkor titokban megkerdeznem, hogy merre laksz . Van emailem v msn ha oda akarod esetleg irni
Nem szeretnék poweres gépet, mert szorult helyzetben ha rányit akkor biztos höncsörgés van . A
250-essel hogy nyomom? Sehogy mert nincs. Sokat gondolkoztam és olvastam is utána hogy 250 vagy 500 legyen. A kettő között naggyából 10 lóerő különbség van akkor már inkább a nagyobb motor és nincs a poweres rugás egy bizonyos fordulatnál. Hanem mindíg
Ha az osszehasonlitasoknal tartunk, en mentem 125sx el, az olyan volt mint az alom, aztan raultem 250excre, azzal tobbszor egy fa allitott meg, es mentem utana 250sxfel, az meg olyan volt mintha korbebicikliztem volna a palyan.koszonom.leultem.
Minden esetre annyit tudok, hogy egy velem kb. egy képességű srác Nyáregyházán 3 körönként kiállt a CR500-zal, és lihegett fél órát, míg én vidáman lenyomtam 5-6 kört, ugyanazzal a tempóval.
Az ország közepe Pusztavacs!
Ha a héten sem jön meg, pénteken szólj rám, és elküldök egy másikat, és bocs, rendben?
ez egy jobb bemutató az 525-ről
elpostáztad a cd-t múlt 7en? csak azért kérdem mert még nem jött meg
Az 500-as egyhengeres 2T az kb. egy 1000-es egyhengeres 4T-nek felel meg...
itt van egy 525 in action
Nagyon érdekes dolgokat hallani az 500-asról, én 10 hónapja krosszozok, és még legalább egy fél-egy évet tuti nem ülök át 250-re, 500-asra meg SOHA.
Papíron az a 10 ló különbség az életben MINDEN sebességi fokozatban alapjáratról hanyattvág.
Aki eddig 500-ast vett, kb. ezt mondta:
-ha bármi baja van, se berúgni, de betolni nem lehet, kocsival behúzatni csak 3-4-dikben
-teljesen feleslegesen erős, visszaültek a 250-re, kalandnak jó volt, és ennyi
-nem tudsz vele élvezettel motorzni (pályán), mert félsz
Keme multkor komolyan gondoltad h beferek utanfutoba? Ha igen, akkor titokban megkerdeznem, hogy merre laksz . Van emailem v msn ha oda akarod esetleg irni
250-essel hogy nyomom? Sehogy mert nincs. Sokat gondolkoztam és olvastam is utána hogy 250 vagy 500 legyen. A kettő között naggyából 10 lóerő különbség van akkor már inkább a nagyobb motor és nincs a poweres rugás egy bizonyos fordulatnál. Hanem mindíg