Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

látom bővül az alkatrész ajánlat
Csak cross pályán használom a motort,érdemes-e hütő védőt tenni rá ?
Erre nem tudok mit mondani... ez van
160 üzemóra egy perselyes motornál a 3. ugyanolyan méretű dugóval azért eléggé hihetetlenül hangzik.
Szia

80 üzemóránként
Hamarosan bontódik ez a csoda,egyben már nem eladó,ha kell vmi keressetek bátran,ezen kívül is van még alkatrész,elérhetőség az adatlapomon.
Szia!

Emlékeim szerint cseréről van szó,érdemlegesen kopni nem fog 7 üzemóra alatt,max ha légszűrő nélkül használják...125 nél a púpos dugattyúnál 0,06 , lapos tetejűnél 0,05 öt írnak Wössnerék,mindkettő nicos méretűnél van,kérdés hüvleyesnél nagyobb-e az illesztés.
Milyen időközönként cserélsz dugót perselyesnél hogy a 3. dugó is ugyanaz a méret?
én cr 125 93'-t nem találtam...
Hali

Letölthető MANUALOK

http://www.manualedereparatie....
kuplungkosár jó be van verődve. én az enyémet nem rég reszelgettem át így sikerült...
Meg se ragadt? milyen illesztéssel volt összerakva? illetve milyen olajat raktál bele? Én castrol power 1-et használok de lehet járatásra meg veszem a motult.
csabesz86@freemail.hu
van 10-20db kicsit már használtak ennyit tudtam megmenteni ha kell dobj egy email cimet
Kösz.
Hello!Nincs veletelenul valakinek 3db küllője elso kerekhez elfekvoben?
A nevét nem tudom sajnos.

Békéscsabán, csinálták.
De gyöngyösön az Omega motors is csinál.
Vagy e-bay-ről is tudsz rendelni az se drágább.
Szia.
Ki hüvelyezte a hengeredet?
Azt még elfelejtettem mondani hogy egy 96-os Honda cr 125 voltak !
Kutyát dobálni és egyéb nem szimpatikus állampolgárokat dobálni való alkatrészeim vannak ! Akit érdekel az írjon !
Szia.

Szerintem a manualba nem órára írják a cserét hanem kopáshatárra. Max az hogy 7 óránként ellenőrizendő.

250-es- nél a wössner 5 századot ajánl. A gyári adat is 5 század, tehát hüvelyesnél 6. Az enyém most 7-századra van illesztve. Tökéletes.
Kicsit tartottam tőle hogy nem lesz olyan hüvellyel, mint nicoval, de alaptalan volt a félelmem. A henger ugyanúgy nem kopik már 3x- ra rakom bele ugyan azt az méretet.
Én mikor összeraktam (új wössner dugó és fúrt henger),kétszer átforgattam kézzel,hogy minden ok,aztán beindítottam.Mentem vele kb 15 percet váltogattam power nyitás alatt.Aztán kivettem a gyertyát,barna volt.Visszaraktam,
beindítottam,és minden fokozatban megbüntettem
Legyen jó szintetikus olaj a benzinbe.
Szerintem, ha valaki nem profi motoros, az üljön fel a motorra és nyugodtan motorozhat, nem fog kárt tenni a motorban. A profi versenyző, az új dugós motornál se sokat járatgat. Pár kör kímélet, és utána had menjen. A benzin- olaj arány 1;30 legyen.
engem is érdekelne a 93-asé. ezzel a járatással viszont nem jutottam előrébb... szerintem 1-2 tankot óvatosan kicserpákolok vele utána meg had szóljon, 3 tankot mire kijáratok.... megvénülök 1et kevésnek találok szóval kettő lesz a megoldás de vagy 2-3 felmelegedésig viszont álló helyzetben járatgatom terhelés nélkül.
Emlékeim szerint köbö 300 mega,hogyan gondoltad?
Helló!

Tudna nekem küldeni valaki, egy CR125 service manual-t? 1990-es az enyém.

Üdv