Tapasztalt ebayező megtudja nekem mondani, hogy tudom kikerülni a vámot?
Ha megkérem az eladót, hogy ajándékként küldje az megoldás? ~ 230$ nagyságrendről van szó
Az a baj, hogy a lemez fül tört el. Szerintem az lesz, hogy leszedem a gumi bakot a törött részről és ragasztok oda másikat, csak nem tudom milyen ragasztóval.
Ez olyasmi jellegű fogyóeszköz mint az első telón a fékcsővezető műanyag,vagy a hátsó villán lévő fékcsőtartó műanyagok...kevés ép darabot találni. Autósboltban szétnézni hogy van-e vmi kis műanyag gumibak? A többi része maradhat..
Úgy nehéz motorozni mondjuk! :D
Nem gondolom hogy olyan nagy különbségek lennének közel azonos 125 crossok között hasonló évjáratokban,bár nekem csak Cr-el van tapasztalatom,de sztem van itt aki több típust próbált,hátha tud segíteni...ilyen korban sztem inkább az állapot számít már!
Lenne egy kérdésem. Mi a véleményetek a 97-es CR 125-ről. Szeretnék egy ilyen motort venni, de nincs tapasztalatom, hogy milyenek lehetnek. Harmadosztályban szeretnék endurocrossozni vele, de sajnos összejöttek a dolgok az egyetemen, ezért komolyabbra nincs pénnz. Jó ez oda? Vagy már kiöregedett?
nekem volt olyan hogy szinte alapjáraton lenyeleztem és betorpant de utána megindult persze ez csak akkor volt ha tényleg kicsi volt a fordulat felső tartományba lépett szépen, gondolom picit sokat kapott a dugó kopottsága miatt...
Ha visszaveszed a fúvókát akkor viszont a jelenlegi síberállás nem biztos hogy jó lesz. el kell ezzel szórakozni kicsit amikor hozzád kerül a moci, de érdemes egyszer jól belőni, mert sokkal jobb lehet az egész.
ha megtorpan felül akkor az is lehet fordulaton nem kap eleget...
az én cr-emen nagy rezó van ami jobban öblít, így a gyári fúvókával állandóan beköpte a gyertyát 1:50 es fullszint keverékkel is, ezért hárommal kisebb kellett bele, de de a síbert lejebb kellett tennem hogy gázon többet kapjon...
Lehet hogy sokat kap, de mikor ezeket a tüneteket csinálta a tű legfelül volt. A főfúvóka 160-as benne ami nem tul nagy a 250-hez képest! Lehet meg kellene próbálni egy 155-öst!
Lehet hogy még sokat kap a motorod, az is lehet hogy főfúvókát akkorát raktak bele mint egy ágyúcső.... én megnézném hogy legfelülre tett síbertű állásnál hogy muzsikál, lehet jobb lesz....
ha elnyeleled neki másodikban amikor meleg és végig gurgulázik akkor szerintem biztos sokat kap.....
Hali srácok. Ide irok, bár nem cr-em van már, de ez egy pörgő topik jó arcokkal. Problémám a következő, adott egy tm mx 250 és a olyat csinál a gép, hogy motorozás közben ha megállok kb 1órára és utánna indulnék akkor lehorkol a motor és gyertyát kell cserélnem. A kivett gyertya őzbarna, de olajos. Tegnap magasabb fordulaton hirtelen gázra fulladt és durrant is néha. Ma kipucoltam a gyertyát ngk b8eg beinditottam és 5perc mulva ahogy gázzal kicsit játszottam megállt a gyertya olajos volt picit, de a szine jó volt. Amit észrevettem hogy ha a gázt visszaegedem nagy füstöt nyom melegen is. Én főtengelyszimeringre gondolok, hogy csipegeti az olajat. 50-es castrol keverékkel megyek, tű felűről a második rovátkába, alapjárati levegő csavar 2fordulatra van kint. A motor szépen indul és jól megy. Olajat este leengedem és megnézem fogyott e. Valakinek ötlet? Mitől lehet a full gázos torpanás és néha kihagyás?
sikerült közbe egy jó állapotút szerezni haveromtól igy egyenlőre nem kell javítgatnom igaz egy helyen a berugónál volt javítva de ettől fúggetlen tökéletes baráti áron 3000ft-ot kért érte .
Ha megkérem az eladót, hogy ajándékként küldje az megoldás? ~ 230$ nagyságrendről van szó