Váltó összerakásával kapcsolatban tudna valaki segíteni? Konkrétabban a kapcsolódobról lenne szó hogy milyen állásba kéne berakni a blokkba és a kapcsolókörmök is melyik kis rovátkájába csatlakoznak? ezzel egy picit elakadtam sajnos
Vízpumpa szimering cserével kapcsolatban lenne még kérdésem, leszedtem a fedelét meg a járókereket, illetve az első 12x25x7 es szimeringet. a mögötte lévő szimeringet hogyan tudom cserélni, mert akárhogy néztem nekem úgy tűnt hogy ahhoz már le kellene venni a deknit is. Tehát azt hogyan tudom cserélni?
Hát a gyújtást nem igazán vágom, én amikor raktam össze, az állórészt elnézve lehet rajta forgatni egy keveset. Viszont hogy mit merre mihez azt nem tudom. Meg akartam kérdezni én is hogy mégis hogyan kéne be állítani mert én pont középre raktam. vagy jó lesz vagy állítok rajta
Hogy dugót mikor cseréltek benne azt már csak a Jóisten tudja! Sajnos valóban nem nagy kompresszió van benne! De én inkább a gyújtás beállításra gyanakszom (mer mégis olyan gyújtás hangja van ) Nincs ennek valami jele vagy mértéke esetleg?
Képek folyamatban!
Sziasztok! A napokban "boldog" tulajdonosa lettem egy 92-es cr 125-nek! Sajnos a "motorozást" máris szereléssel kell kezdenem. (bár ezzel már akkor is tisztában voltam mikor megvettem) mivel azért volt annyi az ára amennyi. Szóval egy kis segítség kellene! A motor olyat produkál, hogy rárúgok és csak "ciffen-puffan" egyet, azt is kb 3. rúgás után! Gyertyát már próbáltam egy párat, tehát nem az a ludas. Tolásra természetesen beindul a motor. Szóval mi okozhatja ezt a problémát?
jaja szimeringes lett célszerű mind kettőt cserélni az egyik:12X22X5 a másikat nem tudom de ha beviszed a csapágyboltba le veszik a méreteket és az alapján adnak újat. az egyik csapágyat kiütöd de előtte melegíted az alut úgy könnyebb a másik nem tudom milyen ha olyan mint nekem akkor kenyérbelet tömsz a csapágy belső furatába és valamivel tömöríted így a csapágy ki fog jönni nekem siekrült Bízok benne nem mondtam nagy hülyeségeket
Sziasztok
Ma motorozásnál mentem egy kört 95' cr 250, mikor megálltam elekdzett ömleni a víz a vízpumpától (azon a kis lyukon) majd még egy percig fujta a levegőt, mikor lecsavartam a hűtősapkát elkezdett fojni ugyancask a víz a lyukon.
Az egyik vízpumpaszimering adta meg magát? csak az egyiknek találtam méretet 12x22x5 a másik az mekkora? illetve ilynekor kikell cserélni mind a kettőt(vagy csak célszerű ha már szétszedem)? illetve mind a 2 illetve a csapágy könnyen kicserélhető?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Vízpumpa szimering cserével kapcsolatban lenne még kérdésem, leszedtem a fedelét meg a járókereket, illetve az első 12x25x7 es szimeringet. a mögötte lévő szimeringet hogyan tudom cserélni, mert akárhogy néztem nekem úgy tűnt hogy ahhoz már le kellene venni a deknit is. Tehát azt hogyan tudom cserélni?
Képek folyamatban!
Ma motorozásnál mentem egy kört 95' cr 250, mikor megálltam elekdzett ömleni a víz a vízpumpától (azon a kis lyukon) majd még egy percig fujta a levegőt, mikor lecsavartam a hűtősapkát elkezdett fojni ugyancask a víz a lyukon.
Az egyik vízpumpaszimering adta meg magát? csak az egyiknek találtam méretet 12x22x5 a másik az mekkora? illetve ilynekor kikell cserélni mind a kettőt(vagy csak célszerű ha már szétszedem)? illetve mind a 2 illetve a csapágy könnyen kicserélhető?
Csak az aunerbe 2300 ft
A hondánál meg vagy 12 ezer
Auner győr